Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt olo...17 vuotias ei toivottanut hyvää äitienpäivää ;/

Vierailija
14.05.2017 |

Miten teidän 17 vuotiaat pojat, ovatko toivottaneet hyvää äitienpäivää teille vai onko omani todellakin ainoa joka ei toivota? En kaipaa lahjoja...vain vaikkapa Whatsup viestillä että olen tärkeä tai jotain..Tuo loukkasi eniten :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan 16v.

Vierailija
2/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan toivottanut

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, murrosiässä kapinavuosina saattaa mennä muutama vuosi ilman äitienpäivätoivotuksia. Kyllä ne sieltä joskus tulevat.

M29: elääkö äitisi ja oletko häneen muuten yhteydessä?

Vierailija
4/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v toi suklaalevyn ja 20v ruusubegonian. Molemmat myös halas ja onnitteli. Olin yllättynyt ja liikuttunut koska en odottanut mitään lahjoja.

Vierailija
5/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, murrosiässä kapinavuosina saattaa mennä muutama vuosi ilman äitienpäivätoivotuksia. Kyllä ne sieltä joskus tulevat.

Elää mutta en ole ollut juurikaan yhteyksissä kotoa muuttamisen jälkeen. Isään oon enemmän yhteyksissä, mutta emmä sillekään mitään toivottele

Vierailija
6/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v Poika teki minulle ison aamiaisen ja tuli herättäämään. Lahjaksi sain digikehyksen mihin oli skannannut kuvia meistä kahdesta pojan syntymästä tähän päivään <3 sanoi ettei olisi voinut parempaa äitiä saada.:)

Vierailija
7/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v toi suklaalevyn ja 20v ruusubegonian. Molemmat myös halas ja onnitteli. Olin yllättynyt ja liikuttunut koska en odottanut mitään lahjoja.

Sama! 18-vuotiaani toi ruusukimpun ja suklaata. Tähän saakka aiempina vuosina  on ollut vielä angstia näihin äitienpäiviin liittyen. Kyllä se siitä.

Vierailija
8/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 v Poika teki minulle ison aamiaisen ja tuli herättäämään. Lahjaksi sain digikehyksen mihin oli skannannut kuvia meistä kahdesta pojan syntymästä tähän päivään <3 sanoi ettei olisi voinut parempaa äitiä saada.:)

Yleensä en tätä ihmettele mutta nyt ihmettelen että miksi alapeukut?

Vierailija
9/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elää mutta en ole ollut juurikaan yhteyksissä kotoa muuttamisen jälkeen. Isään oon enemmän yhteyksissä, mutta emmä sillekään mitään toivottele

Sähän olet just niin kuin mun 29-vuotias poika. Ei pidä yhteyttä, ei vastaa aina viesteihinkään, ei käy moikkaamassa, vaikka aina on häntä autettu, kun hän on apua tarvinnut, mutta ei olla liikaa yritetty tunkea pojan elämään. Eikä pojan kotona asuessa ollut mitään kränää.

Vierailija
10/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja kaivaa puukolla aplle haavaa.

Vierailija
11/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään. Älä nyt tuota sure.

Vierailija
12/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soma apustaja meemi oli tehty ihan äitienpäivää varten, sen viestillä sain :)

Vierailija
13/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja kaivaa puukolla aplle haavaa.

Miten niin? Ap itse kysyi miten muiden pojat? Olisiko tähän saanut vastata vain ne joiden pojat ei huomioineet? Silloin pitäisi se mainita aloituksessa.

Vierailija
14/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muista tai tajua.

Vierailija
15/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani leipoi äitienpäiväkakun ja toivotti hyvää äitienpäivää, mutta hän on jo 19

Vierailija
16/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lancomen huulikiillon ja choko delistä suklaata. Aamupalaksi teki amerikkalaisia pannukakkuja ja justiinsa syötiin tekemäänsä kasvislasagnea. Ihana poika 😍

Vierailija
17/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 16v poika ei huomioinut mitenkään, ei myöskään tullut muun perheen kans kahville ja herkutteleen. Vähän tuo kirpas mutta minkäpä teet. Eiköhän se teinikapina joskus mee ohi...

Vierailija
18/18 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosia tissiposkia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän