Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
14.05.2017 |

Täällä neljäsluokkalainen ilmoitti jo perjantaina, että koulussa tehty lahja ja kortti unohtuivat kouluun :)

Kahvia ja aamupalaa kuuluvat miehen kanssa juuri valmistelevan. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin pissalla kun vielä nukkuivat.
Ulko-oven kuulin köyvän, toivon kovasti valkovuokkoja löytyneen.

Mitä sinä sait?

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta kortit sekä itsetehdyn kaulakorun, jalkavoidetta ja karkkia. Lisäksi kimpun valkovuokkoja ja runsaan herkkuaamiaisen. Mies on kuulemma tilannut minulle jotain joka ei ehtinyt perille ennen äitienpäivää, jännä nähdä mitä se onkaan... (saan yleensä mieheltä kivoja ja huomaavaisia lahjoja).

Vierailija
122/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon matkan ensi talvena. Lapsen tekemän kortin, ruusuja ja suukkoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näitä, kuvittelen saaneeni nämä kaikki ja tulee niiiin hyvä mieli :)

Itse sain ruukkuruusun ja lapsen askarteleman kortin sekä lounaan ravintolassa äitini kanssa.

Vierailija
124/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikuisen lapseni (28 v) eilen kylään, hän tuli koiransa kanssa. Vietettiin kiva ilta; otettiin pari olutta ja haettiin pizzaa. Katseltiin leffaa ja hän jäi yöksi.

Aamulla aikaisin kävin koiran kanssa lenkillä ja keittelin meille kahvit, annoin lapseni nukkua pitkään kun aina joutuu heräämään koiran kanssa aikaisin. Käytiin vielä päivällä Pyynikillä ulkoilemassa, tehtiin ruokaa ja nyt lähtivät kotiin.

Mitään aineellisia lahjoja en kaipaa aikuisilta lapsilta (toinen lapsista oli reissussa). Silloin on eri asia kun lapset on pieniä, se on lapsille tärkeä päivä.

Vierailija
125/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan, tuoksun, lapsen askartelun ja korton, äitien huomioimisen lapsen treeneissä, sohvalla oloa ja laiskottelua, skumppaa ja herkullisen päivällisen kotipöydän ympärillä.

Vierailija
126/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niken tennarit

Vierailija
127/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja sekä lapsen tekemän kortin ja pikkuleipiä, kakkuaamiaisen sänkyyn ja lounaan vähän hienommassa paikassa. Minulle täydellinen äitienpäivä.

Vierailija
128/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut joks ei saanut mitään? Ei ole mikään kosto, eikä mitään, mutta mies ei vain älyä, että olisin kaivannut jotain muistamista. No, ehkä ensi vuonna....

Ei muniaan mies tajua. Ei osaa edes sanoa hyvää äitienpäivää. Ei ole koskaan osannut. :)

Vierailija
129/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain parhaan mahdollisen lahjan eli lapsi tuli 140 km päästä "kylään" viikonlopuksi, juteltiin ja herkuteltiin kakulla ja sipseillä. Ei onneksi tuonut mitään kippoja ja kuppeja kaappiin pölyttymään. En tarvitse lisää, yhtään mitään.Riitti kun opiskelijana raski maksaa bensat ja ajoi tänne saakka. Mielellään tarjosin ruoat ja herkuttelut.

Vierailija
130/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa paistettua piirakkaa.

Vierailija
131/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietettiin ekaa äitienpäivää, enkä saanut mitään. Sama viime vuonna, kun olin raskaana, ja silloin tuli itku. Mies lupasi silloin, että "ensi vuonna sitten ostaa jonkun lahjan, kun on 'oikeasti' eka äitienpäivä". No eipä ostanut. Ite ostin isänpäivänä hänelle noin 100 arvoisen lahjan, tein vastasyntynyt kainalossa aamupalat jne... Harmittaa!

Vierailija
132/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään mitään. ja kyseessä sentään eka äitienpäiväni.

Vierailija
133/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli keittänyt aamukahvit valmiiksi. Lapset ovat aikuisia, mutta toinen toi kukkakimpun ja toinen laittoi tekstarin.

Vierailija
134/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en yhtään mitään. Eka äitienpäivä. Oon itkeskellyt koko päivän, todella surullinen ja arvoton olo.

Vierailija
135/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksu oli askarrellut päiväkodissa lahjan. Ja toiveesta sain muurlan O - kaadin kannun. Tietty se aamiainen sänkyyn. Paras lahja tietenkin oli muksun askastelu lahja.. vielä ei ole selvinnyt mikä se oikein on, mutta se on hellyttävä =D

Vierailija
136/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Mies lupasi valmistaa aamiaisen, mutta alkoikin raivota, ja ilmoitti, ettei tee tänään yhtään mitään. Hyvää äitienpäivää kaikille kuitenkin! :)

Olen pahoillani puolestasi. Muistan avioliiton alkuajoista äitienpäiväaamun, kun mies nukkui sikeästi minun lähtiessäni kahden lapsen kanssa ulkoilemaan. Puin lapset sieväksi ja itkin salaa hiekkalaatikolla lasten leikkiessä. He olivat niin pieniä, etteivät vielä ymmärtäneet äitienpäivästä mitään. Joitakin vuosia myöhemmin kuopukseni oli kysynyt isältään, eikö pitäisi ostaa äidille joku lahja äitienpäiväksi. Mieheni oli vastannut, ettei meillä ole rahaa. Hän osti sitten itselleen viinapullon. Näitä äitienpäivämuistoja en pysty millään unohtamaan, vaikka kuinka haluaisin. Joka vuosi ne yhä itkettävät minua, vaikka mieheni on jo haudassa.

Vierailija
137/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkakylpyainekset (suolaa ja teetä pussissa) ja ruukussa olevan auringonkukan taimen. Sydänkortin jossa lukee että oon kiva ja hassu. Kahvit sänkyyn (kirjaimellisesti, taapero tönäisi) ja lämpimän juustovoileivän.

Vierailija
138/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreltäni sain jo perjantaina päiväkodin aamupalalla ihanan kortin. Yhdessä isänsä kanssa tekivät aamupalaa. Piti tosin vähän huudella vinkkejä sängystä, kun olin itse ostanut aamupalalle kaikkia omia herkkujani :D

Vierailija
139/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (joka tosin on muutenkin ahkera kokki perheessämme) valmisti aamiastarjoilut, hyvän lounaan jonka kanssa joimme sampanjaa, sekä illemmalla lettuja jäätelön ja marjojen kanssa. 4-vuotias lapsemme oli askarrellut päiväkodissa minusta muotokuvan sekä kimaltavista muovihelmistä pujotellun rannekorun. Ihan huippu äitienpäivä <3

Vierailija
140/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniltä halauksen (äidin pyynnöstä) ja kauniin ruukkukukan minkä oli itse hakenut. ihana poika :)