Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
14.05.2017 |

Täällä neljäsluokkalainen ilmoitti jo perjantaina, että koulussa tehty lahja ja kortti unohtuivat kouluun :)

Kahvia ja aamupalaa kuuluvat miehen kanssa juuri valmistelevan. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin pissalla kun vielä nukkuivat.
Ulko-oven kuulin köyvän, toivon kovasti valkovuokkoja löytyneen.

Mitä sinä sait?

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, aikamoisia lahjoja monilla. Sain kortin lapselta. Ei edes tulisi mieleen pyytää lahjaa äitienpäivänä enkä halua että mieheni sellaista minulle hankkiikaan. Tuntuisi hassulta. Sitten kun lapset ovat isompia niin saan varmasti heiltä tarhassa/koulussa itse tehtyjä lahjoja ja ne varmasti tuntuvat juuri oikealta. Kauheeta jeesustelua tulee nyt mutta mä en oikeesti kaipaa mitään palkintoa mieheltä "äitiydestä". Lahjokoon sitten vaikka jouluna tai synttäreinä niin halutessaan. Se mitä mä kaipaisin mieheltä tähän äitiyteen liittyen niin vaikka silloin tällöin kiitosta tai hyvää käytöstä siitä että hoidan pääsääntöisesti kodin ja lapset.

Vierailija
82/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ja kuopus halasivat ja toivottivat hyvää äitienpäivää, keskimmäinen antoi viime viikolla kukkia ja kiitti äitiydestäni. Ei halua antaa äitienpäivänä mitään koska on sitä mieltä että äitienpäivänä kukkien tms antamisessa tulee sellaiset vibat, että muistetaan vain koska on äitienpäivä ja se on tapana, ja halusi oikeasti muistaa. Ihania lapsia ovat kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsillakin on tapana vertailla saamiaan lahjoja, mutta edes lapset eivät joulunakaan intoile niin paljoa kuin palstan naislapset äitienpäivästä. Miksi makaatte palstalla, eikö ne lapset olekaan teille tärkeitä?

Äitienpäivä = äiti makaa koneella. Hyvää te vedätte.

Mitäs se vela siellä huuteloo? :D Harmittaako, kun sinua ei muisteta tänään?

Pointti meni kokonaan ohi siis. Makaat palstalla aamusta iltaan, mitenkäs ne lapset voi?

Aikuisia jo - kiitoksia huolenpidostasi ;).

Vierailija
84/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta lapset olivat eilen siivonneet. Se oli ihana yllätys ❤

Vierailija
85/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneen

Vierailija
86/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan huuliharppukonsertin mun 3 vuotiaalta ❤️ ja pihalle istutettavan ruusun (pyysin itse, muuten tuskin olisin saanut 😉). Kiva päivä ollut!

Vierailija
87/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupasi hieroa hartioita.

Vierailija
88/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien kuvilla varustetut avaimenperät <3 En ole mieheni äiti,joten häneltä en mitään edes odottanut.

Vierailija
89/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli tehnyt kortin ja käsikorun koulussa. Mies kokkaa juuri ja oli ostanut kimpun tulppaaneita. Meillä on tiukka kuukausi kun tuli niin monta ylimääräistä menoa, että en halua mitään tavaraa. Tämä riittää :). Hyvää äitienpäivää kaikille!

Vierailija
90/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Louis Vuittonin neverful gm laukun ja lahjakortin kosmetologille että saan ripsienpidennykset <3 ihana mies kun muisti minua tämmösillä lahjoilla. Ensimmäinen äitienpäiväni <3 omalle äidille ostin lahjakortin hierojalle.

Vierailija
91/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi toiveitani päivän suhteen, ja sanoin että olisi ihanaa saada pioneita. Hän olikin käynyt ostamassa kukkakaupasta ihanan ison kimpun, jossa oli kuin olikin vaaleanpunaisia pioneita. Sitten pyysin ja sain aamukahvit sänkyyn, itse leipomani kakkupalan kanssa.

Mutta paras lahja oli, kun aamulla herätessämme 2,5 vuotias poikamme höpötteli että iiihana äiti, tykkään äidistä <3

Vierailija
92/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en siivousta, halausta, en yhtään mitään, mies ei edes ostoksia maksanut kaupassa. Kuopus ja mies toivottivat onnea. Kotoa pois muuttaneet eivät ole edes wa-viestiä laittaneet. Vähän paska äiti -fiilis tuli.

Vierailija
93/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin ja aamupalan sänkyyn lapselta.

Vierailija
94/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi sinisen hortensian, nuorin lapsemme bougainvillen. Kaksi vanhinta lastamme perheineen tulevat vielä illemmalla ja uskon, että tapojensa mukaisesti kukkia saan heiltäkin.

Vierailija
95/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Yleensä saan välinpitämättömän kaksisanaisen tekstarin.

Vierailija
96/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli kerhossa tehnyt 'onnen murusia' rasian, jossa oli simpukka, enkelikiiltokuva, runo ja lapsen ajatuksia minusta. Mieheltä sain lahjakortin hierontaan. Anoppi kävi meillä äitienpäiväaamiaisella ja toi tullessaan ruusuja. Oma äitinikin piipahti aamupäivällä tuomassa kimpun valkovuokkoja❤

Vierailija
97/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta sain kortit, mieheltä en mitään. Yleensä olen saanut kukkia, mutta mies oli ensin muutaman päivän sairaana ja tänään lähti kukonlaulun aikaan töihin. Varoitti kyllä etukäteen, että äitienpäivä jää nyt väliin.

Olen kyllä muutenkin niin ronkeli, että mulle on tosi vaikea ostaa lahjoja. Jos jotain toivon, hyväntekeväisyyslahjoitusta.

Vierailija
98/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään..kaksi lasta ja raskaana:(

Vierailija
99/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin, muuta ei tarvitse

Vierailija
100/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etten saa mitään, mutta kauppareissulla mies raahasikin minut kultasepänliikkeeseen ja pisti valitsemaan kelloa. Sanoi että ota mikä vaan kunhan on alle tuhat euroa.