Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
14.05.2017 |

Täällä neljäsluokkalainen ilmoitti jo perjantaina, että koulussa tehty lahja ja kortti unohtuivat kouluun :)

Kahvia ja aamupalaa kuuluvat miehen kanssa juuri valmistelevan. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin pissalla kun vielä nukkuivat.
Ulko-oven kuulin köyvän, toivon kovasti valkovuokkoja löytyneen.

Mitä sinä sait?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorin lapseni heräsi aamulla ajoissa ja alkoi kolistelemaan keittiössä, joten herätin miehen ja käskin mennä avuksi.

Sain lapsen koulussa tekemät kortin ja käsityön. Aamupalaksi kahvia, kakkua sekä mansikoita ja kermavaahtoa. Mies ei anna lahjoja mutta pesi eilen autoni ja siivosi sen. Teinit nukkuu, eikä varmaan sen enempää asiaa ajattele.

Olen itse sanonut, että en tarvitse mitään enkä välttämättä halua juhlia äitienpäivää. Toki myönnän, että olen kateellinen Facebook kavereiden lahjoista ja valtavista juhlajutuista, mutta en silti vaihtaisi tät

ä perhettä ja tapoja mihinkään.

Ihana

Vierailija
62/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen äitienpäivä. Mies oli ostanut uuden vihkisormuksen, kun vanha ei enää mahtunut sormeen. Ise asiassa se on myös miehen ensimmäinen ostama vihkisormus, edellinen oli kirpparilta. Sain myös ässäarvan ja ison kukka-amppelin terassille.

Omalle äidille lähetin kortin. On vuosia haaveillut perinteisestä postikortista. Nyt tuli tilaisuus lähettää, kun emme matkusta äidin luokse äitienpäiväksi. Soitan vielä puhelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörkömukin, jonka sisällä oli Elämänroihu- rannekoru <3

Lapselta pelkkä kortti, vissin säästölinja tarhassa kun eivät lahjoja tehnet vaan eipä sillä nyt niin isoa merkitystä ole :)

Vierailija
64/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat makaavat äitienpäivänkin av-palstalla, tärkeintä on lahjonta, materia ja sirkushuvit.

Kylläpäs olettekin mitä hienoimpia äitejä.

Vierailija
65/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7- vuotiaalta ihanan avaimenperän, johon oli tehty kipsistä sydän + piirustuksen ja omatekemän kortin, 19- vuotiaalta dekkarin ja mieheltä aamiaisen vuoteeseen + raaputusarvan.

Vierailija
66/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirjan jota olen toivonut, lasten tekemän kortin ja ihanan aamupalan!

Nyt mies lähti lasten ja koiran kanssa ulos, jotta saan nauttia hetken aikaa hiljaisuudesta.

Parasta oli varmaan miehen ja lasten ilmeet kun odottivat minun näkevän yllätyksensa. <3

Vierailija
67/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillakin on tapana vertailla saamiaan lahjoja, mutta edes lapset eivät joulunakaan intoile niin paljoa kuin palstan naislapset äitienpäivästä. Miksi makaatte palstalla, eikö ne lapset olekaan teille tärkeitä?

Äitienpäivä = äiti makaa koneella. Hyvää te vedätte.

Vierailija
68/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain autoon uudet kesärenkaat :) teini meikkaa ja mies surffaa, niin hyvin aikaa juoda kahvia ja surffailla. Meillä oli pieni valmiskakku kun ei oikein makeasta välitetä. Kohta mennään syömään omalle äidille kun niin tänä vuonna itse tahtoi. Hänelle annan tällä kertaa vain käteistä koska lähtee huomenna reissuun, niin saa itse ostaa jotain mukavaa itselle sieltä :) yleensä kun aina tuo muille kaikkea kuitenkin..

Vierailija
69/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsillakin on tapana vertailla saamiaan lahjoja, mutta edes lapset eivät joulunakaan intoile niin paljoa kuin palstan naislapset äitienpäivästä. Miksi makaatte palstalla, eikö ne lapset olekaan teille tärkeitä?

Mitäs se vela siellä huuteloo? :D Harmittaako, kun sinua ei muisteta tänään?

Vierailija
70/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuusranneke, kiitti, syke pomppasi heti korkeuksiin.

Vierailija
71/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaelluskengät ja päivällinen Harald-ravintolassa.

Vierailija
72/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kuoritakin (lasten kanssa ulkoiluun ;) ) ja suklaata. <3 

Vierailija
73/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lahja lisää oli se, että mies meni pienen kanssa ulos vaunulenkille, että äiti pääsee nukkumaan univelkoja pois. Olen vain vessassakäynnin verran palstalla.

Vierailija
74/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihanan aamiaisen: puuroa, paistettuja munia, tomaattia, juustoa, teetä ja vielä yllätyksenä kakkukin! Lahjaksi iPadin suojakuoren ja latausjohdon ja shampanjaa.

Lounaaksi mies hakee toiveeni mukaan pizzan tai kebabin. Noutoruokaa syödään tasan kaksi kertaa vuodessa, äitienpäivänä ja syntymäpäivänäni, tämä on ollut perinteenä n. 10 vuotta. Harrastukseni on ruuanlaitto, mutta kahtena päivänä vuodessa vietetään siis "turmioelämää". Äitienpäivä-aterian lasten & puolisoidensa kanssa söimme jo perjantai-iltana ja sain kukat jo silloin. Meillä on poikia, joten pääsevät äitienpäivänä sitten anoppiensa luo ja minä saan ottaa rauhassa kunnon päiväunet.

Vierailija
75/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, sillä en ole äiti. Eilen käväisin naapurikaupungin Cittarissa ja siellä nuori mies jakeli ruusuja naisille. Kiitin kauniisti, mutta en ottanut kukkaa vastaan, vaan kehotin poikaa antamaan sen jollekin oikealle äidille. Poika vähän hölmistyi! Pois lähtiessä pääoven edustalla joku yhdistys, ehkä 4H, jakoi äideille orvokintaimia. Kiitin taas enkä ottanut. En ole niin ahne, että ottaisin kaiken, minkä vain ilmaiseksi saa. Hyvää äitienpäivää kaikille palstan mammoille!

Vierailija
76/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaista lauantaihin tein töitä miehelleni ja muutenkin aika kului hänen harrastuksiensa parissa, joissa en todellakaan viihdy..- mutta perheen takia, vaikka hampaat irvessä..

Tänään sain keittää kahvit itse ja tehdä yksin aamupalani. Muisti tuo laittaa kuitenkin linkin omaan synttärilahjatoiveeseen. 

- Aika kireät fiilikset tällä hetkellä. Työstä lähtee seuraavalla kerralla lasku ja ostan varmaan itselleni jotain kivaa. Tuntuu kohtuuttomalta, varsinkin kun koen joustavani todella paljon yhteisen eteen.. 

- Itkettää suorastaan. 

Vierailija
77/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se vela siellä huuteloo? :D Harmittaako, kun sinua ei muisteta tänään?

Pointti meni kokonaan ohi siis. Makaat palstalla aamusta iltaan, mitenkäs ne lapset voi?

Vierailija
78/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, sillä en ole äiti. Eilen käväisin naapurikaupungin Cittarissa ja siellä nuori mies jakeli ruusuja naisille. Kiitin kauniisti, mutta en ottanut kukkaa vastaan, vaan kehotin poikaa antamaan sen jollekin oikealle äidille. Poika vähän hölmistyi! Pois lähtiessä pääoven edustalla joku yhdistys, ehkä 4H, jakoi äideille orvokintaimia. Kiitin taas enkä ottanut. En ole niin ahne, että ottaisin kaiken, minkä vain ilmaiseksi saa. Hyvää äitienpäivää kaikille palstan mammoille!

Olisipa enemmän sinun kaltaisia ihmisiä. Olet hieno luonteinen ihminen.

Vierailija
79/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mies on koulutuksessa ollut neljä päivää, salaa olin toivonut, että olisi jossain piilossa joku lahja tai tulis kukkalähetys, mutta ei mitään. Pikkuinen on vielä niin pikkuinen ettei näistä ymmärrä. Turhat odotukset luovat pettymyksiä, niinhän se on:( itku tuli kyllä.

Vierailija
80/140 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Esiteinit isänsä luona ja kuopus vaippaikäinen.

Mies nukkui kunnes nousi, puki itsensä ja huusi vaan moikat ovelta . En enää elättele kuvitelmia suhteen jatkumisesta ....

Yritän olla lukematta naamakirjaa kun muilla on kakut ja kortit sekä aamukahvit tuotu sänkyyn.

Itse saanut hoitaa lapsen ja siivota. Aamupala mikropuuroa ja pikakahvia kuten aina.

Kävin hakemassa äidilleni lahjan ja vien sen kohta , siinäpä se juhla.