Mitä sait äitienpäivälahjaksi?
Täällä neljäsluokkalainen ilmoitti jo perjantaina, että koulussa tehty lahja ja kortti unohtuivat kouluun :)
Kahvia ja aamupalaa kuuluvat miehen kanssa juuri valmistelevan. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin pissalla kun vielä nukkuivat.
Ulko-oven kuulin köyvän, toivon kovasti valkovuokkoja löytyneen.
Mitä sinä sait?
Kommentit (140)
Sain lahjaksi itseltäni kukkia, lapsilta kortit ja askartelut ja mieheltä orgasmin.
Vohvelikankaisen pöytäliinan, johon lapsi "kirjonut" kuvioita värikkäillä langoilla sekä kortin, jossa kertoo kivoja asioita äidistä. Lisäksi piirustuksia. :)
Lapsilta päiväkodissa askarrellut kortit ja auringonkukkien taimet. Mies halusi muistaa matkalla, jonne suuntaamme parin viikon päästä. Vaikka en oletakaan, että mies lahjoisi tällaisena päivänä, ilahduttaa se silti. Eniten lämmittää kuitenkin pienten täpinä ja onnittelulaulu.
Mies kutsui minua tyhmäksi. Lapsi halasi. Söimme karsean äitienpäivälounaan ABC:llä eikä juteltu mitään.
Vanhalle äidilleni ostin kevyen kesäneuleen ja Lumenen ihovoiteen, kukkaa ei tällä kertaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilta sain kortit, mieheltä en mitään. Yleensä olen saanut kukkia, mutta mies oli ensin muutaman päivän sairaana ja tänään lähti kukonlaulun aikaan töihin. Varoitti kyllä etukäteen, että äitienpäivä jää nyt väliin.
Olen kyllä muutenkin niin ronkeli, että mulle on tosi vaikea ostaa lahjoja. Jos jotain toivon, hyväntekeväisyyslahjoitusta.
Mikäs tässä nyt niin pahoitti mielet?
Pitkät yöunet, aamiaisen sänkyyn, valkovuokkoja ja lapsen itse taiteileman kortin. Lisäksi mies ottaa koko päivän ajan hoitovastuun lapsesta ja saan olla vaan. Ihana päivä! T. 1-vuotiaan äiti
Mieheni oli treenannut salaa parikuukautta ja oli hommannut itselleen six packin :D
Antiikkisen shamppanjacoolerin. 😊🍾
Päiväkoti-ikäinen oli tehnyt avaimenperän ja kaukoputken. Esiteiniltä sain itse tehdyn kortin. Mies teki yhdessä lasten kanssa tavallista hienomman aamiaisen ja kattoivat juhlavasti aamiaispöydän.
Lapselta valkovuokot ja kortti. Oli just kivat lahjat :) Miesystävältä ihan todella yllätyksenä grilli! Mun elämässä on ihania ihmisiä! <3
Me ei osteta äitien- tai isänpäivänä lahjoja. Sain aamupalan, kortin ja kukat sänkyyn. Päivällä olimme lounaalla ihanassa ravintolassa.
Uuden Mersun! Kävin jo kokeilemassa. Ihana, ihana, ihana! Dubaihin matkaamme sitten syksyllä.
En mitään, niin kuin en yleensäkään. Mut vois varmaan höyhenellä kaataa kumoon, jos jonakin juhlapäivänä jotain saisin :D. Mutta ei se haittaa. Nuorempana vähän itketti, mutta nyt se on jo rutiinia.
Kortin, scrapbookin kuvineen&runoineen ja ihan itte maksoin luksushotellissa viime yön lapsilleni&itselleni. Oli kiva syödä brunssi rauhassa. Valkovuokot&runot ollu parhain lahja vuosien varrella.
Luulin jo, etten saa mitään, mutta äsken sain lapsiltani kirjan, suklaata ja tuoksuköynnöksen.
Opiskelevat lapset olivat tehneet lahjakortin kevätsiivoukseen ja purkin missä on 365 syytä miksi rakastavat minua. Olen todella liikuttunut.