Mitä sait äitienpäivälahjaksi?
Täällä neljäsluokkalainen ilmoitti jo perjantaina, että koulussa tehty lahja ja kortti unohtuivat kouluun :)
Kahvia ja aamupalaa kuuluvat miehen kanssa juuri valmistelevan. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin pissalla kun vielä nukkuivat.
Ulko-oven kuulin köyvän, toivon kovasti valkovuokkoja löytyneen.
Mitä sinä sait?
Kommentit (140)
Lapsilta itsetehdyt kortit ja kukan sekä jotain keksejä mitä olivat leiponeet päiväkodissa :D Mies oli keittänyt kahvit valmiiksi ja sain nukkua pidempään kuin muut, tosin tätä nyt tapahtuu muutenkin kuin juhlapäivinä. Ehdotti josko mentäis jonnekin syömään, mutta mun täytyy vielä lähteä tänään iltavuoroon töihin joten tuskin tässä oikeen ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut joks ei saanut mitään? Ei ole mikään kosto, eikä mitään, mutta mies ei vain älyä, että olisin kaivannut jotain muistamista. No, ehkä ensi vuonna....
Täällä ei normisunnuntaita kummempaa myöskään. Lapset nuoria aikuisia, eivät törsää juna-/bussilippuihin,ei näköjään edes kortteihin :D Mies lähti polttopuusavottaan, odottaa varmaan kaveriksi, mutta lähden käymään kumminkin mummojen haudoilla.
Äidin luona kävin eilen.
En valita, olen erakkoluonne.
Grillin,säkillisen hiiltä,sytytysnestettä pullo,tulitikkuaskin,paistovälineet ja 5-kg liha ja makkaravalmisteita.Olisikohan vihje päivän askasteluihin.
En mitään. Teini toivotti hyvää äitienpäivää ohimennessään. Itse keitin kshvit, ei mitään poikkeavaa muihin aamuihin verrattuna. Päiväkahvilla pieni pakastekakku.
Lasten koulussa tekemät kortit ja askartelut. Mieheltä en mitään. Kohta rupean imuroimaan ja tekemään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Harkkakorvikset ;) terkut siskoni malediivit?
Lähetän kortin!
Kahvit lisukkeineen sänkyyn,kun yllärintuoja kompastui oven kynnykseen 😄😅
Vierailija kirjoitti:
Lasten koulussa tekemät kortit ja askartelut. Mieheltä en mitään. Kohta rupean imuroimaan ja tekemään ruokaa.
Miksi alapeukku? Luuletko sinä ilkeä ihminen, että halusin tällaisen äitienpäivän? Mies ei edes toivottanut hyvää äitienpäivää. Itku kurkussa jo valmiiksi ja sitten joku laittaa alapeukun.
En toistaiseksi mitään. Teinit nukkuu vielä. Itsellä krapula, joten hiljaisuus sopii hyvin lahjaksi.
2 Iittalan kirkasta kastehelmipurkkia, suklaata, kukkia ja kortin.
Sain myös aamupalan sänkyyn halien ja pusujen kera<3
Lahjoja en olisi tarvinnut, minulle riittä että saan olla kahden pienen prinsessan äiti <3
Sain lapselta päiväkodissa tehdyn lahjan ja eilen sain ruusuja lapseni tädiltä. Ensimmäiset äitienpäiväkukat, mitä olen koskaan saanut. 5 vuotias keitti myös aamukahvit. Ihanaa äitienpäivää kaikille!
Nuorin lapseni heräsi aamulla ajoissa ja alkoi kolistelemaan keittiössä, joten herätin miehen ja käskin mennä avuksi.
Sain lapsen koulussa tekemät kortin ja käsityön. Aamupalaksi kahvia, kakkua sekä mansikoita ja kermavaahtoa. Mies ei anna lahjoja mutta pesi eilen autoni ja siivosi sen. Teinit nukkuu, eikä varmaan sen enempää asiaa ajattele.
Olen itse sanonut, että en tarvitse mitään enkä välttämättä halua juhlia äitienpäivää. Toki myönnän, että olen kateellinen Facebook kavereiden lahjoista ja valtavista juhlajutuista, mutta en silti vaihtaisi tätä perhettä ja tapoja mihinkään.
Vanhin lapsi ulkomailla, lähetti tekstarin. Teini murahteli onnittelut ja kuopukselta sain kortin ja itse tehdyn avaimenperän.
Mies teki aamiaisen ja laittoi pöydän koreeksi.
Oon onnellinen!
Äiskä x 3 kirjoitti:
Lapsilta kortit ja koulussa tehdyt lahjat.
Lapset olivat yhdessä tilanneet kahvimukin, jossa on kuvia meistä kaikista vuosien varrelta.Kukkia ja 250 €:n lahjakortti siivoojalle.
Parhaita on aina nuo omin käsin tehdyt kortit. ❤️
Lahjakortti siivoojalle? Toivottavasti vitsi.
Mies ja eskari toivat aamupalaa. Kuopukselta kortti ja itsetehty sydänkoru. Teinit ei ole vielä heränneet. Mies antoi toivomani wokkipannun.
En yhtään mitään.
Lapsen ei voi odottaa muistavan tai osaavan sellaista itse, olisi miehen tehtävä huolehtia ja opettaa äitienpäivän rutiini lapselle, edes kortin teko. Mutta eipä ollut viitsinyt tai tullut ajatelleeksi.
Kalevalan hopeiset korvikset, joista mulla on jo kaulakoru. Nappivalinta! Mieheni ja tyttäreni olivat yhdessä valinneet ne. Lisäksi ison amppelikukan, kahvit ja herkut sänkyyn ja lasten ihania askarteluja, poika oli lisäksi leiponut kaurakeksejä päiväkodissa. Perhe<3