Mitä sait äitienpäivälahjaksi?
Täällä neljäsluokkalainen ilmoitti jo perjantaina, että koulussa tehty lahja ja kortti unohtuivat kouluun :)
Kahvia ja aamupalaa kuuluvat miehen kanssa juuri valmistelevan. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin pissalla kun vielä nukkuivat.
Ulko-oven kuulin köyvän, toivon kovasti valkovuokkoja löytyneen.
Mitä sinä sait?
Kommentit (140)
Olenko ainut joks ei saanut mitään? Ei ole mikään kosto, eikä mitään, mutta mies ei vain älyä, että olisin kaivannut jotain muistamista. No, ehkä ensi vuonna....
Teinipojaltani halauksen ja kahvia 😊. Toinen teini nukkuu vielä ja esikoinen ei ole vielä soittanut. Exäni ( lasten isä) soitti eilen ja onnitteli/ kiitti.
Lapsilta kortit ja koulussa tehdyt lahjat.
Lapset olivat yhdessä tilanneet kahvimukin, jossa on kuvia meistä kaikista vuosien varrelta.
Kukkia ja 250 €:n lahjakortti siivoojalle.
Parhaita on aina nuo omin käsin tehdyt kortit. ❤️
Viikolla sain hoitopaikasta orvokin matkaan, ettei kylmety, kun mies hakee lapsen pyörällä. Maailman söpöimmän kortin sekä toivomani Kesäteatteri-muumimukin. Aamupala oli myös tehty valmiiksi. <3 Ihanat mieheni!
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut joks ei saanut mitään? Ei ole mikään kosto, eikä mitään, mutta mies ei vain älyä, että olisin kaivannut jotain muistamista. No, ehkä ensi vuonna....
Et ole ainoa. 995
Ajattelin antaa tänään tyttärelleni oman timanttisormukseni. Hän on aina ihaillut sitä ja mitäpä se tuolla korurasiassa tekee, kun en paljoakaan käytä sitä. Itse sain neljä litraa maalia, kun se on tarpeellisempaa kuin kukat.
Lapselta koulussa istutetun samettiruusun ja kirjaillun pienen liinan, joka on kai pöytäliina :D
Mies nukkuu vielä, joten hänen lahjansa saan sitten myöhemmin.
Sain lenkkikuulokkeet ja paco rabannen dödön. Hyvä lahja, mies on hyvin napannut noi kuulokkeet joita en edes osannut odottaa. Puolella sanalla joskus mainitsin ajat sitten että vermäiset noi norminappini kun eivät tahdo pysyä korvassa.
Lancomen huulikiillon ja suklaata choko delistä. Parhaillaan poika paistaa tuolla amerikkalaisia pannukakkuja. Ihana poika mulla 😍.
Tyttäreltä auringonkukan, pojalta itse painetun tyynyliinan. Teini luultavasti ostaa suklaalevyn😊
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Täysi-ikäinen esikoinen ei ole kotona, teini on hereillä muttei varmaan edes muista että on äitienpäivä. Olisi kiva jos halaisi ja toivottaisi hyvää äitienpäivää. Ehkä joskus.
Mulla oli eilen synttärit ja sain mieheltä uuden käsilaukun lahjaksi. En odota tänään mitään lahjaa enää. Mennään yhdessä Lintsille.
Lapsilta sain upeita koulussa ja hoidossa tehtyjä lahjoja ja kortteja.
Tokaisun mieheltä että "et sä mun äitini ole."
Kosto isänpäivästä kun vietin sen viime vuonna krapulassa sängyssä.