Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei saa meillä mitään ruokaa!! Ikinä!!!

Vierailija
12.05.2017 |

Hirveä rutkuttaminen kuuluu keittiöstä kuinka meillä ei ole IKINÄ mitään ruokaa. Itse ei voi kauppaan tietenkään mennä, ehei. Kävin katsomassa jääkaappiin ja siellä oli:
-Jauhelihaa 1kg
-Broilerin sisäfilettä
-5 litraa maitoa
-paketillinen margariinia
-nakkeja
-kesäkurpitsaa
-kukkakaali
-15prk luonto+ jogurttia
-kilo kermajuustoa
-raejuustoa
-tuoremehua
-leikkelettä
-eilisen lasagnen jämät (puolikas vuoallinen)
-silliä
-oliiveja
-kermaa
-fetajuustoa

Kuivakaapissa: ruisleipää, puurohiutaleita, sokerittomia muroja, linssejä, herneitä, säilykkeitä vaikka millä mitalla ananaksesta tomaattimurskaan ja papuihin, pastaa.. jne.

Keittiön pöydällä: kurkkua, tomaattia, banaania, vesimelonia, luumuja, mandariineja..

Voi miesraukkaa kun joutuu nälkään kuolemaan <3

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ex. Makaronilaatikko ja ruisleipä oli "ei oo mitään syötävää!" Piti olla paahtoleipää ja roiskeläppiä...

Vierailija
42/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaidea miehelle keittokirja ja -kurssi.

Ps. Mun mies kokkasi juuri itselleen ihanalta tuoksuvaa intialaista kanaa ja riisiä. Mut se onkin mies isolla M:llä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, minä sekä mieheni kiljuttaisiin riemusta, jos jääkaapissa yms. olisi joskus tuollainen ruoka-arsenaali!:D Taatusti löytyisi syötävää. Minä taidan meillä olla enimmäkseen se, joka silloin tällöin pyörii keittiössä vähän väliä ja miettii, että ei ole mitään syötävää.xD Vaikka siis itse vastaan yleensä kauppalistasta... Pyrin aina jättämään herkut ja ylimääräiset kauppaan, enkä ole vielä oikein oppinut siihen, että esim. jugurttia, viiliä, muroja tai vaikka mysliä olisi ihan kiva olla aina. Että olisi sitten välipalan nälkään jotain kivaa.^^ Ja totta kai varsinkin ilta-aikaan ottaa päähän, kun ei ole mitään "hyvää".

Jos taas miehellä on semmonen fiilis, että meillä ei ole mitään, hän ottaa ja lähtee kauppaan ja ostaa sen, mitä mieli halajaa. Siinä eroaa minussa. Ei viitsi sohvan pohjalta natista, vaan tekee asialle jotain.:)

Vierailija
44/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se Enbuske ja Heli Vaaranen av-palstasta taas sanoivatkaan? Anyone?

Vierailija
45/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen. Jos jääkaapissa on joku tyhjä kolo, niin valittaa, että ei ole mitään ruokaa.

Vierailija
46/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan. Mutta nää on ilmeisesti jotain sun idoleita, joten olen varma että sinä kohta kerrot... 😂

Vierailija
47/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta ketjua, aloitus on saman tyyppinen kuin tekemäni, joka poistettiin

T. V*ituttaa kun mies syö kaikki ruoat-ap

Sympatiani sulle, aidosti

Vierailija
48/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perseestä on kokata, jos vaimo piilottelee valmista lasagnea jääkaapissa.

Vierailija
49/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei löydy täydestä jääkaapista mitään syötävää ja naisille ei löydy täydestä vaatekaapista mitään päällepantavaa, näin se vaan on :)

Vierailija
50/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poistatin ketjusi, kuten 9 muutakin miesten haukkumisketjua samana päivänä. Ja nautin siitä.

Nytkin olisi hyvät perustelut poistattaa koko tämä ketju niin halutessani.

Vierailija
51/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä poistatin ketjusi, kuten 9 muutakin miesten haukkumisketjua samana päivänä. Ja nautin siitä.

No kerropa ne perustelusi? Viimeksi olit niin ujoa piimää kun kysyin pitäisikö sinun hankkia elämä (kun ystäviä et saa). Senkin ketjun poistatit. Me nauretaan sulle, ymmärrätkö :D

Vierailija
52/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa ne perustelusi? Viimeksi olit niin ujoa piimää kun kysyin pitäisikö sinun hankkia elämä (kun ystäviä et saa). Senkin ketjun poistatit. Me nauretaan sulle, ymmärrätkö :D

Miksi paljastaisin korttini palstan hupiämmille? Toisekseen , en itke palstan luuskien naureskelulle, pätkääkään. Ihan se ja sama mitä sinä ja runkkurinkisi minusta ajattelette. Mutta nautin joka hetkestä kun saan kustua muroihinne.

Vierailija
53/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoin tapa saada huomiota itselleen tämän päivän Suomessa on kritisoida tätä palstaa. Sitä kaikki julkisuustyrkyt käyttävät. Eli kenellä on valta Suomessa?

Vierailija
54/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää näissä keskusteluissa se, miten naiset ottavat heti vastuun ruuan loppumisesta. Kuinka moni mies ryntää silmät kauhusta laajenneina tarkistamaan, inventoimaan ja selittelemään jos vaimo kitisee jostain? Aivan, ei juuri kukaan. Mutta naiset ottavat aina halukkaasti taakan harteilleen. Tämä on typerää. Aloittajakin otti vastuun. On aloittajan syy että ruokaa ei ole. Jos aloittaja ei olisi vastuussa, hän ei olisi piitannut miehen sanomisista mitään.

Vierailija
55/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisit asiantuntija-apua, psykiatrian puolella.

Vierailija
56/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia, kun en hyväksy vihapuheita palstalla? Vai pitäisikö teidän vihaajien itsenne hakeutua kenties hoitoon?

Vierailija
57/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perseestä on kokata, jos vaimo piilottelee valmista lasagnea jääkaapissa.

Saat syödä lasegnen, kunhan olet itse hakenut ja maksanut raaka-aineet sekä valmistanut ruuan. Sitten voit piilottaa sen minne haluat. Mutta jos siipeilet... no, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
58/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nopeasti. Jos ainoa harrastus on av-palstan ketjujen poistattaminen, suosittelen pitkäaikaista terapiaa naisvihaan. Olis edes jotain hauskoja juttuja, mut ei, jauhaa jatkuvasti samaa paskaa samoilla sanoilla

Vierailija
59/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on aineksia, eikä ruokaa.

Puolikas vuoka valmista lasagnea ei ole ruokaa??? Ei tarvii kun lämmittää ja heti pääsee syömään.

Oho, ovelasti piilotit lasagnen raaka-aineiden keskelle. Varmasti piilotit lasagnen perimmäiseksi myös jääkaapissa jotta pääset sekoamaan?

Minä joka kommentoin en ole ap eli en piilottanut mitään minnekään. Normaalisti vaan luin aloituksen ja siellä se ihan selvästi luki. Joskus kannattaa lukea ennen kuin lähtee kommentoimaan.

Vierailija
60/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs on, saako aloittaja tai muut ketjun räksyttäjät ostettua ne omat tamponinsa, vai pitääkö miehen useinkin niitä naislapselle kotisohvalle kuskata?