Mies ei saa meillä mitään ruokaa!! Ikinä!!!
Hirveä rutkuttaminen kuuluu keittiöstä kuinka meillä ei ole IKINÄ mitään ruokaa. Itse ei voi kauppaan tietenkään mennä, ehei. Kävin katsomassa jääkaappiin ja siellä oli:
-Jauhelihaa 1kg
-Broilerin sisäfilettä
-5 litraa maitoa
-paketillinen margariinia
-nakkeja
-kesäkurpitsaa
-kukkakaali
-15prk luonto+ jogurttia
-kilo kermajuustoa
-raejuustoa
-tuoremehua
-leikkelettä
-eilisen lasagnen jämät (puolikas vuoallinen)
-silliä
-oliiveja
-kermaa
-fetajuustoa
Kuivakaapissa: ruisleipää, puurohiutaleita, sokerittomia muroja, linssejä, herneitä, säilykkeitä vaikka millä mitalla ananaksesta tomaattimurskaan ja papuihin, pastaa.. jne.
Keittiön pöydällä: kurkkua, tomaattia, banaania, vesimelonia, luumuja, mandariineja..
Voi miesraukkaa kun joutuu nälkään kuolemaan <3
Kommentit (63)
Oman antaisin kuolla nälkään tuossa vaiheessa. Onneksi ei tarvitse, on oppinut jopa tekemään voileipänsä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on aineksia, eikä ruokaa.
Puolikas vuoka valmista lasagnea ei ole ruokaa??? Ei tarvii kun lämmittää ja heti pääsee syömään.
Oho, ovelasti piilotit lasagnen raaka-aineiden keskelle. Varmasti piilotit lasagnen perimmäiseksi myös jääkaapissa jotta pääset sekoamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ämmä tee miehellesi ruokaa äläkä keksi provoja palstalle
Onneksi meidän huushollissa mieskin osaa kokata ja vieläpä hyvin. Mene sinä nimittelijä takas sinne tunkkaiselle 50-luvulle. Ilmeisesti itse elät einesruoalla ja se kyllä näkyy aivotoiminnassasi. Kokkaava mies on seksikäs, sinä et.
ohis
Mikä stanan mies muka, HUUTONAURUA
Veikkaan jääkaapin sisällöstä Ap painaa himpunverran yli 100kg, mut eikös 100kg olekkin mamman ihanne paino?
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloittaja tästä avautumisestaan hyötyi? Kerrotko ihan omin sanoin?
Tietääkö miehesi, että halveksut häntä noin paljon?
Vastaisiko aloittaja tähän , kiitos.
Onko se lasagne edes syömäkelpoista? Aloittajan kokkaustaidoistakaan ei ole mitään mainintaa, lisäksi jotkut jugurtit, hedelmät tai sillit eivät ole todellakaan oikeaa ruokaa. Broileri on tietysti hunajapaskamarinoitua ja jauhelihakin sikanautaa.
Tuossa oli vain ruoka-aineita mutta teetkö ruokaa?!
Ihan kuin mun kahdeksanvuotias kitisee kun ei itse JAKSA tehdä ruokaa. Hän siis haluaa että ruoka kannetaan naaman eteen. Tee niin kuin minä ja älä ole kuulevinasi koko kitinää.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on aineksia, eikä ruokaa.
Niin? Onko miehellä vain suu muttei käsiä lainkaan, niin että ruoan tekeminen aineksista on mahdottomuus?
Miesvihamies löysi mieskeskustelun! Mikä muu on uutta?
Mies käy töissä ja ap makaa kotona, eikö niinkin?
Vierailija kirjoitti:
Mies käy töissä ja ap käy vuorotöissä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo sama ämmä väsää näitä miesviha avauksia työkseen.
Ymmärrän että joku nainen on sinut katkeroittanut mutta tämä ei ole miesvihaa, tämän oli tarkoitus purkaa huvittuneisuuttani kun ei melkein kaksimetrinen ja satakiloinen ukonkutale löydä täydestä jääkaapista mitään syötävää. Mies on oikein ihana kaikin puolin noin muuten. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies käy töissä ja ap käy vuorotöissä. -ap
Niin mitä tästä aloituksesta nyt niin kun sait ja hyödyit?
Tietääkö mies kuinka paljon häntä halveksit? Mistä muusta valehtelet parisuhteessanne miehellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sama ämmä väsää näitä miesviha avauksia työkseen.
Ymmärrän että joku nainen on sinut katkeroittanut mutta tämä ei ole miesvihaa, tämän oli tarkoitus purkaa huvittuneisuuttani kun ei melkein kaksimetrinen ja satakiloinen ukonkutale löydä täydestä jääkaapista mitään syötävää. Mies on oikein ihana kaikin puolin noin muuten. -ap
Minä ainakin huvitun ihan toisenlaisista asioista. Enkä ainakaan "huvittuneena" luettele jääkaappini sisältöä av-palstalle ja roiku siellä tunnista toiseen. Oletko noin niin kuin yksinkertainen, palstalla elämäsi kuluttava, molempia vai mitä?
Suurin osa miehistä vain on täysiä hölmöläisiä hellan ääressä.
Kivalle urpolle on mukava laittaa hienot ateriat vaikka joka päivä - rutisevalla pikkulapselle taas ei ;)
Anna kuolla nälkään.