Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies jota tapailen "petti" exänsä kanssa

Vierailija
11.05.2017 |

Tuntuu jotenkin oudolta. Olen tapaillut tätä miestä vasta muutaman kuukauden. Ollaan tavattu säännöllisesti muutaman kerran viikossa. Meillä on ollut mukavaa, uskon siis että myös miehellä. Nyt kuitenkin jonkun aikaa sitten mies kertoi, että oli käynyt harrastamassa seksiä exänsä kanssa. Loukkaannuin todella paljon ja tuntui todella pahalta. Mies sanoi, että ei ymmärrä miksi teki niin, mutta halusi kertoa koska katuu sitä ja haluaisi jatkaa minun kanssani.

Mutta kun ei olla tapailtu edes kauaa vielä, niin voiko tuollaista laskea pettämiseksi? Ovat tämän exän kanssa jonkinlaisissa väleissä, heillä on yhteinen lapsi. Ovat kyllä käsittääkseni eronneet jo aikapäiviä sitten. Annoin kyllä anteeksi miehelle hetken pureksittuani tietoa. Kuitenkin jäi vaivaamaan. Olenko liian herkkis tässä asiassa, kun ollaan vasta tapailuvaiheessa?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te määritelleet pettämisen rajat? Onko asiasta sovittu ja sovittiinko tämän tapauksen jälkeen?

Vierailija
2/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tuota ainakaan sitoutumiseksi voi laskea. vanha suola janottaa, liikaa, sanoisin. odotettavissa lisää tuollaista.

minä miettisin miksi kertoi? halusiko loukata, varmistaa missä mennään, asettaa sinut "omalle paikallesi" vai pehmennellä omaa tietään rilluttelevana panokaverina? vai koska katuu oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet ettei tapailuaikana tavata muita?

Vierailija
4/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies varmasti valmis uuteen suhteeseen?  Et ole liian herkkis. 

Vierailija
5/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei tuota ainakaan sitoutumiseksi voi laskea. vanha suola janottaa, liikaa, sanoisin. odotettavissa lisää tuollaista.

minä miettisin miksi kertoi? halusiko loukata, varmistaa missä mennään, asettaa sinut "omalle paikallesi" vai pehmennellä omaa tietään rilluttelevana panokaverina? vai koska katuu oikeasti?

Shit test?

Vierailija
6/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin oudolta. Olen tapaillut tätä miestä vasta muutaman kuukauden. Ollaan tavattu säännöllisesti muutaman kerran viikossa. Meillä on ollut mukavaa, uskon siis että myös miehellä. Nyt kuitenkin jonkun aikaa sitten mies kertoi, että oli käynyt harrastamassa seksiä exänsä kanssa. Loukkaannuin todella paljon ja tuntui todella pahalta. Mies sanoi, että ei ymmärrä miksi teki niin, mutta halusi kertoa koska katuu sitä ja haluaisi jatkaa minun kanssani.

Mutta kun ei olla tapailtu edes kauaa vielä, niin voiko tuollaista laskea pettämiseksi? Ovat tämän exän kanssa jonkinlaisissa väleissä, heillä on yhteinen lapsi. Ovat kyllä käsittääkseni eronneet jo aikapäiviä sitten. Annoin kyllä anteeksi miehelle hetken pureksittuani tietoa. Kuitenkin jäi vaivaamaan. Olenko liian herkkis tässä asiassa, kun ollaan vasta tapailuvaiheessa?

Et sinä ole herkkis, vaan ihan pelkästään todella tyhmä, jos tuollaisiin sekaannut. Olisi korkea aika ottaa se kuuluisa järki käteen! Se mies ei ole mikään mukava, vaikka sinä sellaista itsellesi valehtelet, ei ole mukava sellainen, joka suhaa sinne tänne. Tyhmäkin se on vielä kaiken lisäksi, jos ei edes itse tiedä, miksi niin teki. Sinä taas saavutat eräänlaisen tyhmyyden lakipisteen, mikäli tuota lässytystä uskot.

Vierailija
7/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies on edes "ollut" eksänsä kanssa, mutta miehillä on omat retoriset vinkeensä ja intentionsa, joilla on omat tarkoituksensa. Mietipä mitä tuossa vois olla takana ;)

Vierailija
8/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mies varmasti valmis uuteen suhteeseen?  Et ole liian herkkis. 

Suhteessahan tässä ei vielä olla ja ehkä siksi vielä tapaillaan?

Vierailija
9/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mies on edes "ollut" eksänsä kanssa, mutta miehillä on omat retoriset vinkeensä ja intentionsa, joilla on omat tarkoituksensa. Mietipä mitä tuossa vois olla takana ;)

Koska naisen tuntevat arvonsa, eikä "ole" eksiensä kanssa? :D

Vierailija
10/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä katselis kauempaa.

Nyt kun sai anteeksi, ei koe sitä pahana jos silloin tällöin käy exällä peittoa heiluttamassa. Olit laastari, jatka eteenpäin.

Jalkaa maahan ja näytät, ettei sua kohdella näin.

Vierailija
11/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kertoi asian? Kirjoitit, että hän katuu, mutta haluaako oikeasti vain laittaa vastuun katumuksen tunteistaan sinulle? 

Vierailija
12/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on lupausten pettämistä. Onko tässä rikottu, jotain sovittua asiaa?

Vierailija
13/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no?

Vierailija
14/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit anteeksi mitä?! Onko tässä nyt rikottu jotain teidän välistä sopimusta?

Vierailija
15/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta, kaupunkiin vie aika monta tietä!

Vierailija
16/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailla tyyppiä, joka juttelee existään? 

Vierailija
17/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosiaan vasta niin vähän aikaa tapailtu, että emme ole mitään syvällisiä keskusteluja parisuhteesta tai tulevaisuudesta tehneet. Mutta esimerkiksi ihan sellaisia asioita sanottu ku "sun kanssa on hyvä olla". Ja olen ollet siinä uskossa että mies on näitä sanomiaan asioita tarkoittanut. Jotenkin siksi ehkä tuntuikin niin pahalta, kun tuo "pettäminen" tuli aivan täysin puskista, siis aivan täysin. Emme ole siis tehneet mitään sanallisia sopimuksia että "sovitaan että muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää". Mutta minusta on tuntunut jo niin läheiseltä ja intiimiltä, kun on vietetty niin paljon aikaa yhdessä, ja sanottu toisillemme intiimejä asioita. En tiedä osaanko selittää asiaa tarpeeksi hyvin. Mies siis kertoi omien sanojensa mukaan siksi, koska ei halua valehdella ja haluaisi vielä olla minun kanssani, ja ei halua elää valheessa.

t.ap

Vierailija
18/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailla tyyppiä, joka juttelee existään? 

Ja varsinkin sellaisesta, jonka kanssa on lapsi.

Vierailija
19/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi hyvällä tuollaista. Tekee samalla tavalla kuitenkin myöhemmin kun suhteen kuherruskuukausi on päättynyt ja arki iskee päälle. Sitten taas pyytelee anteeksi ja sanoo kertoneensa koska haluaa olla rehellinen. Mies joka on oikeasti kiinnostunut uudesta naisesta ei haikaile exän perään. Kyse on kuitenkin myös uuden tapailusuhteen (ja sinun) kunnoittamisesta, vaikka kyseessä ei olekaan vielä vakisuhde.

Vierailija
20/76 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi ei ole pettämistä, koska pari kertaa tapailua viikossa ei oo, ainakaan mulle, vakavaa tapailua.

Mutta koska pani eksää, lopettaisin tapailun, koska en usko miehen olevan päässyt yli eksästä, tai epäilisin, että heidän panosuhde jatkuisi.

Eli tuntematonta yhdenillanjuttua olisi saanut kuksia, mut eksä tekee siitä monimutkaisempaa.