mies jota tapailen "petti" exänsä kanssa
Tuntuu jotenkin oudolta. Olen tapaillut tätä miestä vasta muutaman kuukauden. Ollaan tavattu säännöllisesti muutaman kerran viikossa. Meillä on ollut mukavaa, uskon siis että myös miehellä. Nyt kuitenkin jonkun aikaa sitten mies kertoi, että oli käynyt harrastamassa seksiä exänsä kanssa. Loukkaannuin todella paljon ja tuntui todella pahalta. Mies sanoi, että ei ymmärrä miksi teki niin, mutta halusi kertoa koska katuu sitä ja haluaisi jatkaa minun kanssani.
Mutta kun ei olla tapailtu edes kauaa vielä, niin voiko tuollaista laskea pettämiseksi? Ovat tämän exän kanssa jonkinlaisissa väleissä, heillä on yhteinen lapsi. Ovat kyllä käsittääkseni eronneet jo aikapäiviä sitten. Annoin kyllä anteeksi miehelle hetken pureksittuani tietoa. Kuitenkin jäi vaivaamaan. Olenko liian herkkis tässä asiassa, kun ollaan vasta tapailuvaiheessa?
Kommentit (76)
Jos mies olisi tapailuvaiheessa aidosti ihastunut, hän ei kyllä kävisi panemassa muita. Taustalla taitaa olla myös käsittelemättömiä tunteita exää kohtaan. Jos jatkatte tapailua, mies todennäköisesti lipsahtaa vielä useamman kerran exän lakanoihin. Exän tapaamista ja houkutusta sinun pettämiseseesi hän taas ei voi välttää, sillä kyse on miehen lapsen äidistä.
Sinuna väistyisin takavasemmalle nyt kun ei ole vielä suurempia tunteita pelissä.
Mun mielestä miehen pallipaine on noussut yli kestokyvyn, ja tuossa on tulos.
Varmasti ajan kanssa huomaat, onko mies oikeasti todella rehellinen vai onko tällaisten avautumisten takana joku manipuloimisjuttu. Etene siis ihan rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tosiaan vasta niin vähän aikaa tapailtu, että emme ole mitään syvällisiä keskusteluja parisuhteesta tai tulevaisuudesta tehneet. Mutta esimerkiksi ihan sellaisia asioita sanottu ku "sun kanssa on hyvä olla". Ja olen ollet siinä uskossa että mies on näitä sanomiaan asioita tarkoittanut. Jotenkin siksi ehkä tuntuikin niin pahalta, kun tuo "pettäminen" tuli aivan täysin puskista, siis aivan täysin. Emme ole siis tehneet mitään sanallisia sopimuksia että "sovitaan että muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää". Mutta minusta on tuntunut jo niin läheiseltä ja intiimiltä, kun on vietetty niin paljon aikaa yhdessä, ja sanottu toisillemme intiimejä asioita. En tiedä osaanko selittää asiaa tarpeeksi hyvin. Mies siis kertoi omien sanojensa mukaan siksi, koska ei halua valehdella ja haluaisi vielä olla minun kanssani, ja ei halua elää valheessa.
t.ap
Mies vasta tunnustelee ja nainen odottaa jo kosintaa. Ja nyt jo syytetään pettämisestä.
Arvasin että joku heittää tällaisen kommentin :) Mies on ollut vähintään yhtä innokas kuin minäkin. Olen tässä sinkkuna ollessani tapaillut ennen tätä miestä muutamaa eri miestä, ja olen kyllä huomannut että koska mies on oikeasti innoissaan ja koska esimerkiksi vaan deittailee huvikseen. Enkä nyt tiedä mitä pahaa on olla "innoissaan" jos tapaa mukavan ihmisen jonka kanssa viihtyy. En ole mitään häitä suunnittelemassa, vaan tapailen mukavalta vaikuttavaa ihmistä.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tosiaan vasta niin vähän aikaa tapailtu, että emme ole mitään syvällisiä keskusteluja parisuhteesta tai tulevaisuudesta tehneet. Mutta esimerkiksi ihan sellaisia asioita sanottu ku "sun kanssa on hyvä olla". Ja olen ollet siinä uskossa että mies on näitä sanomiaan asioita tarkoittanut. Jotenkin siksi ehkä tuntuikin niin pahalta, kun tuo "pettäminen" tuli aivan täysin puskista, siis aivan täysin. Emme ole siis tehneet mitään sanallisia sopimuksia että "sovitaan että muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää". Mutta minusta on tuntunut jo niin läheiseltä ja intiimiltä, kun on vietetty niin paljon aikaa yhdessä, ja sanottu toisillemme intiimejä asioita. En tiedä osaanko selittää asiaa tarpeeksi hyvin. Mies siis kertoi omien sanojensa mukaan siksi, koska ei halua valehdella ja haluaisi vielä olla minun kanssani, ja ei halua elää valheessa.
t.ap
Jos sinun tarvitsee todella sopia jonkun kanssa että, muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää, on teissä molemmissa jotain rikki! Nämä asiat pitäisi olla ihan oletusarvoja, mikäli toista ryhtyy edes tapailemaan. Sellainen ihminen joka tapailee toista ja käy naimassa toista, ei ole minkään arvoinen. Eikä tämän aloittajallakaan ole kyllä mitään käsitystä oikeasta ja väärästä käyttäytymisestä, kun tällaisia asioita tarvitsee täällä kysellä. Kyllä te olette molemmat parisuhteen perus asioista pihalla kuin lumiukko! Sääliksi käy tuollaiset. Tosin samanlaiset linnut ne yhdessä lentelee, joten teistä suhareista voi kyllä jonkinlainen pari tullakin!!
Tiiät itsekin että noin tulee käymään vielä uudestaankin.
Sano että erosta on liian vähän aikaa ja koska miehellä on vielä tunteita exää kohtaan, niin et halua olla suhteessa nyt. Jos miestä kiinnostaa vielä myöhemmin niin sano että ottaa yhteyttä esim. 6kk kuluttua.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Jos sinun tarvitsee todella sopia jonkun kanssa että, muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää, on teissä molemmissa jotain rikki! Nämä asiat pitäisi olla ihan oletusarvoja, mikäli toista ryhtyy edes tapailemaan. Sellainen ihminen joka tapailee toista ja käy naimassa toista, ei ole minkään arvoinen. Eikä tämän aloittajallakaan ole kyllä mitään käsitystä oikeasta ja väärästä käyttäytymisestä, kun tällaisia asioita tarvitsee täällä kysellä. Kyllä te olette molemmat parisuhteen perus asioista pihalla kuin lumiukko! Sääliksi käy tuollaiset. Tosin samanlaiset linnut ne yhdessä lentelee, joten teistä suhareista voi kyllä jonkinlainen pari tullakin!!
Onhan täällä vielä kunnian ihmisiäkin.
No nyt on bakteerikannat sekoittunu ku käyny dippaamassa dikkiään toisessa. Tulee paremman sitä vielä uudestaankin. Olet ihastunut joten itse laittaisin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi ei ole pettämistä, koska pari kertaa tapailua viikossa ei oo, ainakaan mulle, vakavaa tapailua.
Mutta koska pani eksää, lopettaisin tapailun, koska en usko miehen olevan päässyt yli eksästä, tai epäilisin, että heidän panosuhde jatkuisi.
Eli tuntematonta yhdenillanjuttua olisi saanut kuksia, mut eksä tekee siitä monimutkaisempaa.
Muutaman kerran tapailua viikossa niin että nukutaan vierekkäin, ei ole sinusta vakavaa tapailua? Ei käytännössä onnistuisi edes useammin, koska miehellä on lapsi, joka on osan viikosta tietysti miehen luona.
t.ap
Muuten antaisin anteeksi, ja nykyiselle aviomiehelleni annoinkin, mutta koska on exä ja kuviossa vielä yhteinen lapsi niin ei missään nimessä. Ero pitäisi olla täysin selvä, tunteet aikapäiviä sitten kuopattu ja välit korkeintaan kaverilliset ja mielellään viileän asialliset. Ei missään tapauksessa kannata sekaantua mieheen, joka paneskelee vielä lastensa äitiä. Haloo.
Jos ei ole puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta tai siitä, että ei tapailla muita, niin en näe tuossa pettämistä. Voihan sitä tuntea yhteenkuuluvuutta, hyvää oloa ja miksei sitä voi sanoa toiselle? ilman että puhe olisi seurustelusta. Joskushan tuollainen tapailu vakiintuu seurusteluksi, muttei aina. Miltä sinusta tuntuu? Haluatko olla suhteessa jossa kumpikin saa tehdä ja tavata ketä haluaa? Pysytkö siihen. Tai olisiko nyt se keskustelun paikka? Sovitaan yhteisistä pelisäännöistä. Ymmärrän sen, että mies on kertonut sinulle exästään, koska ei halua elää valheessa, eli ei halua salailla asiaa. Muttei myöskään halua että joku toinen kertoo sinulle. Ehkä hän ihan oikeasti välittää sinusta. Haluaa olla kanssasi, muttei ehkä haluakaan sitoutua mihinkään seurusteluun. Ainakaan vielä.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
En tiedä kirjoitinko jotenkin epäselvästi, mutta olen aivan samaa mieltä, että mitään sopimuksia ei normaalissa suhteessa tarvitse tehdä, ja siksi emme ole moisista edes keskustelleet :) Enkä kyllä ymmärrä, miksi sinun täytyy kommentoida noin ilkeään sävyyn? Mä halusin tulla tänne kyselemään, koska asia vaivaa mua ja en tiedä ylireagoinko. Tosin tiesin että pa*kaakin täällä tulen niskaani saamaan.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi ei ole pettämistä, koska pari kertaa tapailua viikossa ei oo, ainakaan mulle, vakavaa tapailua.
Mutta koska pani eksää, lopettaisin tapailun, koska en usko miehen olevan päässyt yli eksästä, tai epäilisin, että heidän panosuhde jatkuisi.
Eli tuntematonta yhdenillanjuttua olisi saanut kuksia, mut eksä tekee siitä monimutkaisempaa.
Muutaman kerran tapailua viikossa niin että nukutaan vierekkäin, ei ole sinusta vakavaa tapailua? Ei käytännössä onnistuisi edes useammin, koska miehellä on lapsi, joka on osan viikosta tietysti miehen luona.
t.ap
Niin, kaikille se ei ole vakavaa tapailua tai seurusteluun päinkään ILMAN että sitoumuksista on sovittu. Me ollaan niin erilaisia.
Et ole herkkis minun mielestä. Kyllä saa loukkaantua tuollaisesta. On ehkä totta, että toinen on ollut "vapaa" tekemään mitä tahtoo, jos teillä on ollut vain tapailua ettekä ole sopineet rajoista tai muutoin sitoutuneet, mutta ei se estä sinua loukkaantumasta.
Itsellä toisenlainen tapaus, ollaan erottu, mutta asutaan yhdessä koska ei olla ratkaistu asuntoasioita ja tällä entisellä on puolisollani on ollut muita. Sallittua ehkä joo, mutta olen todella loukkaantunut sillä tunteita edelleen on ja olen myös todella vihainen siitä, että mikä ihme siinä on ettei asioita voi hoitaa kerralla loppuun ja puhua kaikki selväksi niin että kaikki osapuolet ovat samalla viivalla ja yhteisymmärryksessä tilanteesta ja lähteä vasta siteen paneskelemaan muualle!
T. M30
Sä olet miehelle se kuuluisa laastari. Saattaa vielä palailla exänsä kanssa yhteen.
Itse heivaisin ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tiiät itsekin että noin tulee käymään vielä uudestaankin.
Sano että erosta on liian vähän aikaa ja koska miehellä on vielä tunteita exää kohtaan, niin et halua olla suhteessa nyt. Jos miestä kiinnostaa vielä myöhemmin niin sano että ottaa yhteyttä esim. 6kk kuluttua.
Pettääkö KAIKKI pettäjät useammin kuin kerran?
Ap jätä se mies. Ansaitset parempaa.
Tietääköhän se ex- vaimo että mies panee vuoron perään exää ja sitten toista? Aika ällöttävää jos tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
En tiedä kirjoitinko jotenkin epäselvästi, mutta olen aivan samaa mieltä, että mitään sopimuksia ei normaalissa suhteessa tarvitse tehdä, ja siksi emme ole moisista edes keskustelleet :) Enkä kyllä ymmärrä, miksi sinun täytyy kommentoida noin ilkeään sävyyn? Mä halusin tulla tänne kyselemään, koska asia vaivaa mua ja en tiedä ylireagoinko. Tosin tiesin että pa*kaakin täällä tulen niskaani saamaan.
t.ap
millä lailla sait p*skaa niskaasi tuossa? :D
ja jos on oikeasti toisesta innoissaan ja haluaa olla - kuten itse miestä kuvailit - niin ei lähde toisen sänkyyn, edes eksänsä. jos on innoissaan niin muut ei kiinnosta. johtopäätös; sinä tai suhteenne ei ole tarpeeksi innostava.
jos haluat jatkaa satunnaista laastarina oloa, ole hyvä. itse päätät.
Mies vasta tunnustelee ja nainen odottaa jo kosintaa. Ja nyt jo syytetään pettämisestä.