mies jota tapailen "petti" exänsä kanssa
Tuntuu jotenkin oudolta. Olen tapaillut tätä miestä vasta muutaman kuukauden. Ollaan tavattu säännöllisesti muutaman kerran viikossa. Meillä on ollut mukavaa, uskon siis että myös miehellä. Nyt kuitenkin jonkun aikaa sitten mies kertoi, että oli käynyt harrastamassa seksiä exänsä kanssa. Loukkaannuin todella paljon ja tuntui todella pahalta. Mies sanoi, että ei ymmärrä miksi teki niin, mutta halusi kertoa koska katuu sitä ja haluaisi jatkaa minun kanssani.
Mutta kun ei olla tapailtu edes kauaa vielä, niin voiko tuollaista laskea pettämiseksi? Ovat tämän exän kanssa jonkinlaisissa väleissä, heillä on yhteinen lapsi. Ovat kyllä käsittääkseni eronneet jo aikapäiviä sitten. Annoin kyllä anteeksi miehelle hetken pureksittuani tietoa. Kuitenkin jäi vaivaamaan. Olenko liian herkkis tässä asiassa, kun ollaan vasta tapailuvaiheessa?
Kommentit (76)
Minä en jatkaisi tuollaisen kanssa todellakaan.
Mutta joidenkin mittapuulla tuo on todella pientä. Minulla on ollut suhde exäni kanssa reilu puolisen vuotta, ex viettää luonani aina viikonloppuisin ainakin yhden yön ja menee sitten aamulla kotiin, missä hymyilevä nyksä laittaa kiltisti aamupalaa ja sulkee silmänsä kaikelta. Pakkohan hänen on tietää, mutta esittää, ettei tiedä.
Erossa oltiin kolme vuotta, ennen kun exäni alkoi lämmitellä juttuamme uudestaan. Tiedän kyllä, ettei hän tuota nyksäänsä jätä kun saa elää kuin sinkku ja palvelu pelaa kotona kuitenkin. Minä etsin parisuhdetta mutta saan tässä oikean löytymistä odotellessa sentään säännöllisesti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jätä se mies. Ansaitset parempaa.
Tietääköhän se ex- vaimo että mies panee vuoron perään exää ja sitten toista? Aika ällöttävää jos tietää.Ex tietää että mies tapailee minua. Siis ei tunne minua/tiedä että juuri minua, mutta tietää että mies tapailee. Tämä tietysti ihmetytti minua suuresti, itse en ikimaailmassa suostuisi seksiin jos tietäisin että tapailee jo uutta.
t.ap
Voi olla, että ex suostui juuri siksi seksiin, että mies tapailee uutta. Monelle ex-puolison uusi suhde voi olla kova pala, ja sen myötä saattaa jopa tajuta, että tunteita ex-puolisoa kohtaan on vielä jäljellä. Ehkä nainen halusi nähdä, onko hän miehelle edelleen naisena niin haluttava, että tämä on oitis valmis intiimiin kanssakäymiseen, vaikka uusi ihastus on jo kuvioissa. Ja olihan hän.
Mun käy vähän sääliksi tällaisia exiä, jotka menevät paniikkiin kun ex löytää uuden kiinnostavan ihmisen, ja sitten ollaan houkuttelemassa sitä exää takaisin seksillä. Selvästi näillä ei ole vielä tunteet ihan selvillä ja ovat raukat ihan sekaisin ja epävarmoja.
Mua ei säälitä, ymmärrän miksi niin voi käydä ja voi olla että joskus itsekin joudun tuollaiseen tilanteeseen. Se eron lopullisuus varmasti iskee aika kovaa tuossa naamalle, vaikka erosta olisikin jonkun aikaa. Et menetä vaan sitä miestä lopullisesti vaan sun pitää kuopata ne kaikki haaveet ydinperheenä kasvatetuista lapsista, yhteisistä tulevaisuudensuunnitelmista, harmaahapsisista eläkepäivistä yhdessä keinutuoleissa kiikkuen ja tajuta että se ei oikeasti tule ikinä tapahtumaan, ikinä.
Siinä on lopulta aika vähän kyse itse siitä miehestä ja aika paljon lohdun hakua itselleen,menettämiensä asioiden vuoksi.
Nyt heti ne hälytyskellot soimaan!! Hei HALOO, tämä äijä on selvästi joku paskahousu, sillä on jo lapsi kerran väännetty, on erottu ja taas pannaan menemään. Juuri näitä äidin tossun alla kasvaneita, sitten ei osata päättää edes mihin pesään pesiin ja vingutaan takaisin tuttuun ja turvalliseen koloon kun uusi nainen ei tunnukkaan samalta. Muija, tee elämälläsi jotain järkevämpää kuin hukkaat aikaa tällaiseen sekametelisoppaan. PISTE. (Ja jos nyt ei muuta, niin sano että katotaan pysyykö muutaman kuukauden kuivilla, sen jälkeen voidaan yrittää ehkä uudestaan.)
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tosiaan vasta niin vähän aikaa tapailtu, että emme ole mitään syvällisiä keskusteluja parisuhteesta tai tulevaisuudesta tehneet. Mutta esimerkiksi ihan sellaisia asioita sanottu ku "sun kanssa on hyvä olla". Ja olen ollet siinä uskossa että mies on näitä sanomiaan asioita tarkoittanut. Jotenkin siksi ehkä tuntuikin niin pahalta, kun tuo "pettäminen" tuli aivan täysin puskista, siis aivan täysin. Emme ole siis tehneet mitään sanallisia sopimuksia että "sovitaan että muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää". Mutta minusta on tuntunut jo niin läheiseltä ja intiimiltä, kun on vietetty niin paljon aikaa yhdessä, ja sanottu toisillemme intiimejä asioita. En tiedä osaanko selittää asiaa tarpeeksi hyvin. Mies siis kertoi omien sanojensa mukaan siksi, koska ei halua valehdella ja haluaisi vielä olla minun kanssani, ja ei halua elää valheessa.
t.ap
Jos sinun tarvitsee todella sopia jonkun kanssa että, muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää, on teissä molemmissa jotain rikki! Nämä asiat pitäisi olla ihan oletusarvoja, mikäli toista ryhtyy edes tapailemaan. Sellainen ihminen joka tapailee toista ja käy naimassa toista, ei ole minkään arvoinen. Eikä tämän aloittajallakaan ole kyllä mitään käsitystä oikeasta ja väärästä käyttäytymisestä, kun tällaisia asioita tarvitsee täällä kysellä. Kyllä te olette molemmat parisuhteen perus asioista pihalla kuin lumiukko! Sääliksi käy tuollaiset. Tosin samanlaiset linnut ne yhdessä lentelee, joten teistä suhareista voi kyllä jonkinlainen pari tullakin!!
Onhan täällä vielä kunnian ihmisiäkin.
Kiitos! Ollaan kuolemassa sukupuuttoon, mutta vielä meitä muutama sinnittelee.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tosiaan vasta niin vähän aikaa tapailtu, että emme ole mitään syvällisiä keskusteluja parisuhteesta tai tulevaisuudesta tehneet. Mutta esimerkiksi ihan sellaisia asioita sanottu ku "sun kanssa on hyvä olla". Ja olen ollet siinä uskossa että mies on näitä sanomiaan asioita tarkoittanut. Jotenkin siksi ehkä tuntuikin niin pahalta, kun tuo "pettäminen" tuli aivan täysin puskista, siis aivan täysin. Emme ole siis tehneet mitään sanallisia sopimuksia että "sovitaan että muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää". Mutta minusta on tuntunut jo niin läheiseltä ja intiimiltä, kun on vietetty niin paljon aikaa yhdessä, ja sanottu toisillemme intiimejä asioita. En tiedä osaanko selittää asiaa tarpeeksi hyvin. Mies siis kertoi omien sanojensa mukaan siksi, koska ei halua valehdella ja haluaisi vielä olla minun kanssani, ja ei halua elää valheessa.
t.ap
Jos sinun tarvitsee todella sopia jonkun kanssa että, muiden kanssa ei suudella tai harrasteta yhdyntää, on teissä molemmissa jotain rikki! Nämä asiat pitäisi olla ihan oletusarvoja, mikäli toista ryhtyy edes tapailemaan. Sellainen ihminen joka tapailee toista ja käy naimassa toista, ei ole minkään arvoinen. Eikä tämän aloittajallakaan ole kyllä mitään käsitystä oikeasta ja väärästä käyttäytymisestä, kun tällaisia asioita tarvitsee täällä kysellä. Kyllä te olette molemmat parisuhteen perus asioista pihalla kuin lumiukko! Sääliksi käy tuollaiset. Tosin samanlaiset linnut ne yhdessä lentelee, joten teistä suhareista voi kyllä jonkinlainen pari tullakin!!
Sinä, Mies(?)77 oot kyllä harvinaisen ikävä ihminen tällä palstalla. Aina sanomassa "suorat sanat", eli loukkaamassa toisia, ja määrittämässä toisten tapaa elää, ihan omien moraalioppiesi mukaisesti. Kaikki muu on väärinvääriväärin eikä yhtään ymmärrystä ole jakaa. En viittaan tähän aloitukseen, mutta tuo sun tapasi ilmaista asiat EI OLE MINKÄÄN ARVOINEN!
Mies tarkoittaa sukupuoltani, ja 77 syntymävuottani. Minä sanon hyvän hyväksi, ja pask*an pa*kaksi, ei siinä sen kummempaa. Suoran puheen ja eteenkin totuuden kuuleminen on yleensä ihmisistä ikävää. Jos se tekee minusta ikävän ihmisen silmissäsi, olkoon niin. Parempi ikävä totuudenpuhuja, kuin mukava valheessa eläjä. Minun mielestäni on paljon parempi se, että joku rupeaa totuudesta itkemään, kuin se että saa jonkun valheella nauramaan. Totuus ja sen puhuminen on aina KULLAN ARVOISTA!
Totuutta et voi täällä palstalla tietää, koska et anonyymejä keskustelijoita tai heidän elämäänsä tunne. Lopulta jää jäljelle siis enää se, että mieluummin laitat toisen itkemään itse luomasi totuuden avulla. Ja se ei sitten enää lopulta niin kivalta toiminnalta kuulostakaan. :(
t:sivukatsomo
EttäMitähänV kirjoitti:
Minä en jatkaisi tuollaisen kanssa todellakaan.
Mutta joidenkin mittapuulla tuo on todella pientä. Minulla on ollut suhde exäni kanssa reilu puolisen vuotta, ex viettää luonani aina viikonloppuisin ainakin yhden yön ja menee sitten aamulla kotiin, missä hymyilevä nyksä laittaa kiltisti aamupalaa ja sulkee silmänsä kaikelta. Pakkohan hänen on tietää, mutta esittää, ettei tiedä.
Erossa oltiin kolme vuotta, ennen kun exäni alkoi lämmitellä juttuamme uudestaan. Tiedän kyllä, ettei hän tuota nyksäänsä jätä kun saa elää kuin sinkku ja palvelu pelaa kotona kuitenkin. Minä etsin parisuhdetta mutta saan tässä oikean löytymistä odotellessa sentään säännöllisesti seksiä.
Kamalaa. Miksi teet itsellesi noin? :(
En mä vaa ymmärrä vaikka yritän,pinnistän kuinka....
Siis et tarttee exän kanssa alkaa vehtaa..mitä ittua ?
jos minun nykyinen kertoisi et paneskelee exän,fb,tai kenen tahansa kanssa.
niin en katselisi sekuntiakaan tuollaista kumppania. fxxk me et pistää kiehuu!!
toiset tietty suostuu kumartelee,hyväksyy mitä vaan....
no mä en kuulu tuohon joukkoon.
Peace vaa kaikille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
En tiedä kirjoitinko jotenkin epäselvästi, mutta olen aivan samaa mieltä, että mitään sopimuksia ei normaalissa suhteessa tarvitse tehdä, ja siksi emme ole moisista edes keskustelleet :) Enkä kyllä ymmärrä, miksi sinun täytyy kommentoida noin ilkeään sävyyn? Mä halusin tulla tänne kyselemään, koska asia vaivaa mua ja en tiedä ylireagoinko. Tosin tiesin että pa*kaakin täällä tulen niskaani saamaan.
t.ap
Sopimuksia ei tarvitse normaalissa suhteessa tehdä, mitä hittoa? Totta kai jokainen määrittelee ne oman suhteensa rajat sillä eihän näissä asioissa ole mitään normia vaan suhteet mitä monimuotoisempia. Voidaan sopia esim. kokonaan avoimesta suhteesta ja joillekin ne rajat voi olla tiukempia, joitakin asioita voidaan katsoa läpi sormien jne. Ja varsinkin siitä pitää sopia, että ollaan suhteessa.
Pahus, kun en ole tuota tiennyt aikaisemmin. Kerkisin kerran mennä naimisiinkin ilman, että oli ensin sovittu, että ollaan suhteessa. Ja nyt ollut jo muutaman vuoden miehen kanssa ilman tuollaista sopimusta. Ja silti hänkin kuvittelee meidän olevan pari. Samoin kuin kuvittelevat sukulaisemme ja ystävämme.
Mun miehelläni oli suhde just päättynyt, kun alettiin tapailemaan. Kun suhteeseemme tuli tauko, otti mies heti yhteyttä ex.ään, joka olisi ottanut miehen takaisin. Jälkikäteen myös selvisi, että yhden kesäloman aikana mies oli pettänyt minua ex.änsä kanssa.
Nyt oltu naimisissa 25v, eikä mies tietääkseni ole pettänyt. Olemme edelleen onnellisia yhdessä.
Jos suhteemme on vasta alkuvaiheessa, antaisin anteeksi ja katsoisin minne johtaa.
hm. minä voisin olla tuo eksä. Olen hyvissä jopa läheisissä väleissä lasteni isän kanssa. Päätös erosta tuli minulta, koska parisuhteemme oli vuosien mittaan muuttunut hyvin raskaaksi eikä vastuunjakokaan onnistunut yrityksistä huolimatta lähellekään tasapuolisuutta. Kuitenkin ihmisinä (ilman sitä perhesysteemiä) olemme ehkä jopa parhaimmat ystävät.
Minulle ero oli selkeä ja lopulta iso helpotus, olinhan pohtinut asiaa jo pitkään ja aktiivisesti, ja vaikka olin useasti ottanut uupumukseni ja eropohdinnan puheeksi, oli se kuitenkin iso järkytys miehelleni.
Aluksi pelkäsin eksän jopa miettivän itsemurhaa. Sitten hän alkoi nauttimaan naisilta saamastaan huomiosta ja hän piristyi huomattavasti, rentoutui ja näytti nauttivan elämästään pitkään aikaan. Olin todella helpottunut ja iloinen hänen puolestaan. Samalla minulla oli fwb ja eksän kanssa tuli juteltua välillä aika avoimesti meidän molempien seksuaalisesta renessansista.
Kun näimme pitkästä aikaa olin aika otettu kaikesta positiivisesta muutoksesta hänessä ja näin että minun positiivisuuteni ja vapautuneisuuteni teki häneen vaikutuksen. Ja toisaalta, emme oikein edelleenkään tiedä minkälaisen muodon meidän suhde loppujen lopuksi oikeasti saa... Tulihan sitä sekstailtua, mutta minun puoleltani se oli aika pettymys, enkä enää haikaile siltä osin häntä, mutta eksä haluaisi minua vielä... Minä niin toivoisin hänelle ymmärtäväistä ja rakstavaa naisystävää, ettei turhaan jäisi minun perääni liikaa haikailemaan. Seksipuheetkin olen nyt jättänyt ja otan tietoisemmin etäisyyttä, vaikka hän mielellään minuun vielä turvautuukin.
Mutta, eksäni uusi ihastus, pliis ota koppi ja rutista sitä elämää runtelemaa ihanaa ja rehtiä ja syvällistä miestä ja nauti vapaudesta ja mahdollisuudesta molempien olla oma itsensä ilman mahdollisia väkinäisiä kaavoja.
Minäkin tapasin netin kautta miehen,jolla lapsi naisen kanssa..eronneet jo vuosia sitten.4 kk häntä tapailin(alussa juuri tuon 1-2 krt viikko.Kävi kyllä pikkuhiljaa ilmi,että mies on narsistinen ja oli sillä useampi nainen kierroksessa.Minun oli pakko jättää mies,koska olisin vaan kärsinyt lisää.Neuvoisin,että jos mies tekee tuossa vaiheessa jo noin,niin et kyllä paljoa hänelle merkitse.Kannatta etsi niitä kunnollinen mies.
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Älä jatka tapailua. Tuosta suhteesta ei seuraa mitään hyvää. Oikeassa elämässä ja rakkaudessa ei tarvitse aina sopia asioita suullisesti. Riittää, että teoillaan osoittaa tunteensa. Aikuista ihmistä ei tarvitse erikseen kieltää harrastamasta seksiä exänsä kanssa tapaillessaan uutta vaan hän ITSE päättää keskittyä sinuun ja jättää menneet taakseen. Mies ei ole valmis uuteen suhteeseen. Jatka eteenpäin.
Sopimusten määrittely ei kuulu minusta rakkaussuhteisiin. Lapsellista touhua käydä läpi pykäliä mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Eihän siitä mikään rakkaussuhde tule alkuunkaan jos täytyy heti alussa neuvotella kenen kanssa saa ja kenen ei harrastaa seksiä. Iso turn off, kaikki spontaanius ja luonteva eteneminen häviää. Kun kunnioittaa muita ihmisiä TIETÄÄ miten heitä kohdella arvostavasti. Ei tarvitse mitään lupapykäliä, koska lähtökohtaisesti tajuaa mikä on loukkaavaa käytöstä, mikä ei.
Exäni, joka jätti minut todella rumasti toisen naisen vuoksi, halusi seksiä kanssani tämän jälkeen. Hän oli kuulemma keskustellut tästä "uuden" kanssa, ja kehui tätä uutta naista, koska ei ollut asiaa ilmesisesti tuominnut, vaan oli sanonut vaan pitävänsä asiaa "outona". Ihmettelin miksi asiasta oli ylipäätään keskusteltu, koska minulla ei ollut mitään aikeita suostua seksiin exän kanssa. Koko ajatus kuvotti sen jälkeen mitä hän oli tehnyt. No, exä sitten petti "uuden" sen vanhan luokkakaverin kanssa (vaikutti siltä, että oli joku tarve pettää sitä uuttakin). En tiedä miten "uusi" sen otti, mutta exällä ja uudella on nykyään lapsia. En ymmärrä tästä kuviosta mitään ja olisin mieluimmin ollut ilman koko tietoa, mutta tuntuu, että exällä oli tarvetta saada todistettua että hän saa tulla ja mennä miten vaan, ja uusi sen ilmeisesti hyväksyy. Sain tietää jälkeenpäin, että exän isä on tehnyt samatyylisen tempun. Exän äiti tosin kuoli aika nuorena, en ihmettele yhtään, oli varmaan raskasta elää exän isän kanssa. Hän ei tehnyt yhtään kotitöitä, istui enimmäkseeen sohvalla ja heitti aina välillä jotain sovinistisia komentteja.
Rakkausloitsu voittaa miehesi takaisin toiselta naiselta, älä itke enää pappi adu on todellinen ja todellinen meedio Hän toi takaisin ex-mieheni 7 päivän sisällä jälleennäkemisestä, lähetä hänelle sähköposti tänään ja oma ihmeesi. https://solutiontemple.info
Ei se ex kuitenkaan sitä seksiä yksin harrastanut ja ap tulisikin miettiä mikä motiivi miehellä oli mennä tämän kanssa sängyyn.
Playerin liikkeeltä kuulosta tuo rehellisyys.