Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jooko että minulla on vain huono tuuri miesten hygienian kanssa.

Vierailija
08.02.2026 |

Eksä kävi parisuhteen alussa päivittäin suihkussa. Käytiin usein yhdessä. Vaihtoi puhtaat vaatteet. Sitten kerrat alkoivat venymään... Ei suihkussa pidä käydä päivittäin, ei kukaan heidän perheessään ole ikinä käynyt. Kaiken lisäksi mies urheili paljon, ja mies aina tenttasi että "haisenko, voiko mennä töihin tälleen". Jossain vaiheessa luovutin ja sanoin aina vaan että joojoo, koska kommentti että "no kyllä joo, mee vaan suihkuun" sai sellaisen inttämiskohtauksen aikaan että hän ei halua eikä jaksa, eikö nyt voisi mennä vielä yhden päivän ilman. Ja kyseessä oli siis muuten fiksu, normaali, siistiä sisätyötä tekevä mies. Jolla oli fiksut, normaalit vanhemmat.

Nyt olen alkanut tapailemaan taas miestä, joka on todella fiksu, normaali, siistiä työtä tekevä... Mutta nuo samat suihkun välttelyn piirteet alkavat nousta taas esille. Oikeasti, vedänkö puoleeni vain muuten normaaleja haisuleita vai olenko vain kuten eksäni sanoi "suihkumaaninen", kun mielestäni päivittäinen suihkussa käynti on normaalia hygieniaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tiputti ja jätti paskan pöntön reunalle

Vierailija
2/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia lutrata päivittäin ellet ole rasvaa erittävä akneteini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naisystäväni nuuhkii jatkuvasti kainaloani sängyssä, ja pöllii käytetyt t-paitani omaan kämppäänsä.. en tiedä mitä se niillä tekee.

Vierailija
4/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies käy 2 kertaa päivässä suihkussa, pesee hiukset joka päivä, käyttää deodoranttia ja hajuvettä, rasvaa naamansa, vaihtaa vaatteet joka päivä yms.

Vierailija
5/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja. Teeskentelevät alussa ihmistä mutta aina se sika sieltä paljastuu.

Kaupunkilaismiehille hygienia on jokapäiväistä. Ironisesti niille, jotka vähiten hikoilee paperi- ja dataduunissa valkoinen kauluspaita päällä.

Vierailija
6/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hirveästi hikoile, niin ei siellä suihkussa tarvitse joka päivä käydä. Se rasittaa ihoakin, kun ei anna sille lepoa suihkuista.

Vierailija
7/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma naisystäväni nuuhkii jatkuvasti kainaloani sängyssä, ja pöllii käytetyt t-paitani omaan kämppäänsä.. en tiedä mitä se niillä tekee.

Myytti feromoneista.

Vie pyykkisi pesuun kun et itse kykene olemaan löyhkäämättä.

Vierailija
8/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei oo myöskään hygieeninen. Ei tykkää käydä suihkussa. Ehkä kerran tai kaksi käy viikon aikana suihkussa.

Vierailija
9/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei hirveästi hikoile, niin ei siellä suihkussa tarvitse joka päivä käydä. Se rasittaa ihoakin, kun ei anna sille lepoa suihkuista.

Ihminen hikoilee päivässä yli litran hikeä vaikka makaisi vain sängyssä.

Vierailija
10/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies käy 2 kertaa päivässä suihkussa, pesee hiukset joka päivä, käyttää deodoranttia ja hajuvettä, rasvaa naamansa, vaihtaa vaatteet joka päivä yms.

Jos se vielä käyttää jalkavoidetta omiin jalkoihinsa ja hieroo sillä sun jalat niin lottovoitto.

Vierailija
11/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta uimahallissa olen huomannut, että keksi-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet haisee (tai siis tukka/pää)  haisee usein märälle villalapaselle. 

Siis hikinen pää jota ei ole pesty. Varmaan käyty ehkä saunassa eikä sitten ole tukkaa pesty vaikka säännöissä lukee, että jos et käytä uimalakkia pese tukka. 

Mutta nuorilla miehillä en tätä hajua ole.  Varmaan pesevät itsensä paremmin. 

Ja kyllä omakin mies on vanhemmiten alkanut luistaa suihkussa/saunassa käymiseltä ja kylpytakkia saa pestä jatkuvasti, koska varsinkin kaulus alkaa haista.

Ja aina saa muistuttaa, että pitäisi mennä pesulle. 

Ja kyllä tämäkin mies nuorena meni automaattisesti suihkuun, kun tuli töistä jne.  Vanhemmiten ei näköjään kiinnosta. 

Vierailija
12/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuvettä yöh. Tuo on kaikkein pahin.

Vierailija
13/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies?

Vierailija
14/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eksän kanssa samanlaista, seksihalutkin loppui kun mies oli haisuli (ja syyllisti jopa minua siitä, että olin nipo ja että ei ole normaalia peseytyä joka päivä, hyi....) Sain myös virtsatietulehduksia usein, nyksän kanssa ei ole kertaakaan tullut.

Nyksä käy joka päivä suihkussa ihan oma-aloitteisesti ja huomioi myös jopa niin, että käy pikaisessa suihkussa vaikka jos tarkoitus on katsoa elokuvaa sohvalla vierekkäin. Ilman tuota kokemusta eksäni kanssa, en varmaan osaisi arvostaa tai pitäisin itsestäänselvyytenä.

Vierailija
15/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä halusit erikseen, omin sanoin kertoa, että te miehet olette törkyisiä?

Sinäkin hikoilet 2 litraa joka päivä. Et pese munaas, haarojas, kainaloitas. Hyi helvetti mikä juustola.

Vierailija
16/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on on. Tyytyväinen? 

Vierailija
17/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T, Keijo

Vierailija
18/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on haisuli. Liekö jotenkin totuin siihen hajuun yhdessä ollessamme. Nyt kun näen häntä harvemmin niin haju on voimakkaampi. Haisee rasvalle, kuselle ja ties mille. Kulkee samoissa vaatteissa viikko tolkulla. 

Ex oli myös suhteen alkuaikoina tarkka hygieniasta, ainakin peseytyi huolellisemmin. Tosin minä opetin hänelle että hampaat pitää pestä aamulla ja illalla. Nukkumaan saattoi mennä ilman hammaspesua. 

Liekö eron jälkeen sitten palannut lapsuuden kotinsa tottumuksiin eli hygienian hoito on huonontunut entisestään. 

Vierailija
19/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä olen minäkin alkanut jättää sitä itseni hinkkaamista vähemmälle. Käyn esim suihkussa joka kolmas päivä. 

Vierailija
20/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaali iho kestää vesipesun joka päivä. Ei se lika ja hikikään hyvää iholle tee. 

Jotkut miehet on sitä mieltä, että vaatteitakaan ei tarvii pestä oikeastaan ollenkaan, koska ne  vaan kuluu pesussa (olen oikeasti kuullut tälläisen väittämän miehen suusta) ja toisen kerran tämä sama mies väitti, että lattiatkin kannattaa pestä vain harvoin, koska nekin kuluu pesemisestä.  Eikä ajatellut ollenkaan sitä, että kun ne on pinttyneen lian peitossa niihin joutuu käyttämään tosi tämäköitä pesuaineita ja hankaamaan juuriharjalla. 

Enkä trollaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi