"Vain elämää vajosi Nikke Ankaran myötä ennätyksellisiin syvyyksiin" Rumban juttu kertoo
..käsittämätöntä moukkamaisuutta 💩💩💩
Itse olisin vetänyt turpaan tuollaisesta kommentissa tuossa tilanteessa, tuon tarinan jälkeen!
Kuluvalla Vain elämää -kaudella mielenkiintoisinta on ollut Nikke Ankaran seuraaminen. Samalla myös ällöttävintä. Ujo altavastaaja tiedosti olevansa keltanokka jopa kahdeksan vuotta nuoremman Robinin rinnalla. Konkarit ottivat kauden kiintiöräppärin vastaan avosylin ja pönkittivät kehuilla hänen itsetuntoaan.
Samalla kun hyväksyntää janoava miehenalku imi sitä itseensä, hänen käytöksensä muuttui. Naisiin, kuten ilmeisesti kaikkeen muuhunkin, koukuttunut Nikke otti silmätikukseen Petran.
Aluksi piiritys oli koiranpentumaista huomionhakua, mutta kuten kaikki viattomana alkanut vitsi tai flirtti, pitkitettynä se alkaa vaivaannuttaa. Räppärin löytäessä ”itsensä”, läppä muuttui limaisemmaksi ja limaisemmaksi. Petra, jonka sukunimi Gargano on muuten tullut avioliiton myötä, on joutunut erikseen mainitsemaan miehestään muutamaan otteeseen. Se ei ole hidastanut Nikkeä. Eikä Niken käytökseen ole puuttunut kukaan muukaan pöydän ääressä istunut.
Tänään ja huomenna nähtävissä Irinan päivän jaksoissa nähdään rimanalitus millä tahansa mittarilla mitattuna.
Petra pohjustaa esittämäänsä Irinan biisiä koskettavalla tarinalla vaikeasta isäsuhteestaan. Itkien itse siis jo ennen laulamista.
Tulkinnan jälkeen Samu Haber heittää, ilmeisesti kehumismielessä:
”Huh huh, Nikellä ainakin pyöri kalsarit jalassa.”
Nikke Ankara vastaa:
”Joo, mulla on kärki märkänä.”
Tv:ssä. Kollegoidensa ympäröimänä. Muiden nauraessa. Petran peittäessä kasvonsa kämmenellään.
Ja jottei jäisi epäselväksi mitä märällä kärjellä aiotaan sohia, jakson päätteeksi Nikke puffaa tulevaa omaa päiväänsä kertomalla ”laittavansa Petran selälleen”.
Vain elämää -sarjan on arveltu loppuvan seuraavaan kauteen. Töpseli olisi pitänyt vetää seinästä ennen kuin elämänmakuiset tarinat vaihtuivat nolaamiseen ja ahdisteluun.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimeinen kausi kai tehtiin että saatiin täysi-ikäinen Robin mukaan. Muut ovat melko turhia tai ällöjä, kuten Olli jaNikke.
Robin on fiksu nuoreksi pojaksi.Siitäkin huolimatta ärsyttävä.
Eikä osaa laulaa. Ohut, honottava nenä-ääni. Joka kappaleeseen laitetaan “tyylikeinoksi” autotunea, kun ääni on niin hentoinen.
En tiiä ookko kuunnellu Robinia livenä, mut oon erimieltä tosta autotunesta
Hirveän negaa juttua Nikestä. On kuitenkin hyvä artisti mutta ei vielä niin pitkää uraa takana! Jotkut yksittäiset pikkutuhmat jutut vaan sopii jonkun laulajan tyyliin ja hyvinhän tuo tuntuu uppoavan. Kaikki ei voi pitää kaikista ja ainahan hyvät tyypit herättää tunteita..parhaat molempiin suuntiin!
Tänään pääser näkemään Niken vain elämää -päivän. Saas nähä mihin suuntaan mammojen päät sitte kääntyy. Ihan varmasti on tulossa rankkaa tekstiä ja itkua...
Vierailija kirjoitti:
Nikke on täysi ääliö enkä ymmärrä miksi se otettiin tuonne mukaan.. kuuluuko ohjelmaformaattiin, että on pakko ottaa edes joku huono "räppäri" sinne sekoilemaan
Nikke on "katoamisellaan" median suosikiksi tullut "artisti" josta media on leiponut julkkiksen.
Ennen tätä "katoamista" ketään ei kiinnostanut Nikke eikä kukaan ollut hänestä kuullut.
Kyllä on taas tehty pienestä kärpäsestä iso härkänen. Yksi vähän härskimpi vitsillä lausuttu kommentti on yht'äkkiä kaameaa seksuaalista häirintää. Ei voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas tehty pienestä kärpäsestä iso härkänen. Yksi vähän härskimpi vitsillä lausuttu kommentti on yht'äkkiä kaameaa seksuaalista häirintää. Ei voi olla totta.
No nää nyt on näitä Vauva-palstan juttuja. Ei voi oikeesti vetää tuollaisesta hernettä nokkaan..ainakaan normi-ihmiset.
Kyllä nyt mieleni pahoitin :D:D vitun naiset
Ei tuo ahdistelua ole. Tuollainen Nikke Ankaran tekemä läpän heitto kertoo enemmän hänen käytöstavoistaan. Tuo on ällöttävää. Tuo on sellaista, jota kuvittelee olevan jossain haippiringeissä ja vastaavissa. Ei tuollaisia sanota tv-nauhoituksissa.
Puhdasta käytöstapojen puutetta. Ällöttävää.
Moni ehkä unohtaa, että televisio ja muu media vaikuttaa koko yhteiskunnan normeihin ja tapoihin. Petra ei välttämättä ottanut kommentteja tosissaan, mutta mikä kuva välittyy näille Nikke Ankaran teinifaneille, kun jätkä laukoo typeriä seksistisiä kommenteja telkkarissa koko Suomen kansalle. Rakenteelliset epätasa-arvoisuudet elävät ja lisääntyvät vain sen takia, että niitä vahvistetaan omalla käytökselle. Kyseisestä pätkästä jäi kuva, että on ihan OK heittää naisista seksuaalissävytteistä läppää TV:ssä, johon muut suhtautuvat "loppukevennyksenä". Mitä jos Irina olisi Robinin laulaessa todennut, että: "Mä oon kyllä nyt aivan märkänä tuon jälkeen. Toivottavasti kaadat mut selälleni illalla."
Vierailija kirjoitti:
Nikke Ankara on oksettava. Oli jo ennen kuin luin tuon jutun. Kuvottava pelle. Tolla naamalla ja kropalla jutut jää varmaan useimmiten ihan vaan tuollaiselle ällöttävän limaisen vihjailun tasolle. Kuka tuohon koskisi edes maksusta?
Naisia Nikellä riittää, joutuu hoitelemaan heitä jopa wc-kopissa. Kotiin ei tietty voi viedä kun on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Moni ehkä unohtaa, että televisio ja muu media vaikuttaa koko yhteiskunnan normeihin ja tapoihin. Petra ei välttämättä ottanut kommentteja tosissaan, mutta mikä kuva välittyy näille Nikke Ankaran teinifaneille, kun jätkä laukoo typeriä seksistisiä kommenteja telkkarissa koko Suomen kansalle. Rakenteelliset epätasa-arvoisuudet elävät ja lisääntyvät vain sen takia, että niitä vahvistetaan omalla käytökselle. Kyseisestä pätkästä jäi kuva, että on ihan OK heittää naisista seksuaalissävytteistä läppää TV:ssä, johon muut suhtautuvat "loppukevennyksenä". Mitä jos Irina olisi Robinin laulaessa todennut, että: "Mä oon kyllä nyt aivan märkänä tuon jälkeen. Toivottavasti kaadat mut selälleni illalla."
Tässä mua ällöttää nimenomaan se että Nikkeä ja näitä muita nimeltämainitsemattomia sovinesteja ihannoi ja idoloi niin monen teinitytöt, hirveen hyvän kuvan antaa niille. Antaa ymmärtää että tää on normaalia käytöstä ja on ok, ku suhun suhtaudutaan noin. Onhan se normaalia, mutta miksi siihen kuuluu suhtautua vaan hiljaa hymisemällä ja myöntymällä, ei tollanen ole kohteliasta naisia kohtaan.
Miksi ei naisena saisi vaatia miehiltä hyvää ja arvokasta käytöstä, ei tarvi alentua olemaan tollasen seksistisen kommentoinnin kohteena hiljaa hyväksyen.
Ja ei en ole mikään feministi, olen itseasiassa periaatteiltani aika vanhanaikainen, mutta kyllä naiset saa vaatia kunnioittavampaa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mua ällöttää nimenomaan se että Nikkeä ja näitä muita nimeltämainitsemattomia sovinesteja ihannoi ja idoloi niin monen teinitytöt, hirveen hyvän kuvan antaa niille. Antaa ymmärtää että tää on normaalia käytöstä ja on ok, ku suhun suhtaudutaan noin. Onhan se normaalia, mutta miksi siihen kuuluu suhtautua vaan hiljaa hymisemällä ja myöntymällä, ei tollanen ole kohteliasta naisia kohtaan.
Miksi ei naisena saisi vaatia miehiltä hyvää ja arvokasta käytöstä, ei tarvi alentua olemaan tollasen seksistisen kommentoinnin kohteena hiljaa hyväksyen.
Ja ei en ole mikään feministi, olen itseasiassa periaatteiltani aika vanhanaikainen, mutta kyllä naiset saa vaatia kunnioittavampaa kohtelua.
Mä en voi ymmärtää mikä näissä sovinisteissa jännämiehissä kiinnostaa niitä teinityttöjä.
Vai fanittaako ne oikeesti niitä, vai onko tää joku olettamus?
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Eikö ihmisillä huumori riitä tällaiseen läppään! Olis Petra nyt vaan otettu nuoren miehen huomiosta eikä jauhais siitä sen 100 vuotta vanhemmasta miehestä ja vauvasta. Huoh. Petralla oli mahdollisuus saada nostetta uralleen, mutta tähän asti tilaisuus hukattu ihan täysin vetämällä paskoja versioita muiden kappaleista ja jauhamalla miehestä ja vauvasta. Juna meni jo!
Seksuaalinen ahdistelu ei ole läppä, vaan rikos.
Hei lopeta
et saa
mua susta välittämään
Koeta se jo ymmärtää
Hei lopeta
ja mee
Etsi joku muu
Joka susta vois kiinnostuu.
Tää seksuaalinen ahdistelu on mun mielestä jo liiottelua, mut kyllä tällaseen rumaan ja ala-arvoisern käytökseen saa puuttua
Jengi jaksaa mesota vaikka itse asianomaisia esim Petraa ei koko homma häiritse eikä koe tulleensa häirityksi. Sen pitäisi tässä tapauksessa riittää, mutta te vain jatkatte öyhöttämistä. Paska ohjelma ja paskaa läppää, pitääkö tuollaista roskaa edes katsoa?
Miksi te katsotte tuota paskaa, menkää ulos ja nauttikaa keväästä.
Uskokaa mitä tahdotte mutta minusta mielensäpahoittjien mielenpahotus on mennyt uudelle tasolle
Kiintiöräppärit ovat tavalla tai toisella pilanneet useita VE-tuotantokausia, joten siinä mielessä Nikke ei ole poikkeus.
Formaatti olisi ollut huomattavasti parempi jos kaikki osallistujat olisivat olleet eri genrejen laulajia ilman kiintiöräppärivaatimusta.