"Vain elämää vajosi Nikke Ankaran myötä ennätyksellisiin syvyyksiin" Rumban juttu kertoo
..käsittämätöntä moukkamaisuutta 💩💩💩
Itse olisin vetänyt turpaan tuollaisesta kommentissa tuossa tilanteessa, tuon tarinan jälkeen!
Kuluvalla Vain elämää -kaudella mielenkiintoisinta on ollut Nikke Ankaran seuraaminen. Samalla myös ällöttävintä. Ujo altavastaaja tiedosti olevansa keltanokka jopa kahdeksan vuotta nuoremman Robinin rinnalla. Konkarit ottivat kauden kiintiöräppärin vastaan avosylin ja pönkittivät kehuilla hänen itsetuntoaan.
Samalla kun hyväksyntää janoava miehenalku imi sitä itseensä, hänen käytöksensä muuttui. Naisiin, kuten ilmeisesti kaikkeen muuhunkin, koukuttunut Nikke otti silmätikukseen Petran.
Aluksi piiritys oli koiranpentumaista huomionhakua, mutta kuten kaikki viattomana alkanut vitsi tai flirtti, pitkitettynä se alkaa vaivaannuttaa. Räppärin löytäessä ”itsensä”, läppä muuttui limaisemmaksi ja limaisemmaksi. Petra, jonka sukunimi Gargano on muuten tullut avioliiton myötä, on joutunut erikseen mainitsemaan miehestään muutamaan otteeseen. Se ei ole hidastanut Nikkeä. Eikä Niken käytökseen ole puuttunut kukaan muukaan pöydän ääressä istunut.
Tänään ja huomenna nähtävissä Irinan päivän jaksoissa nähdään rimanalitus millä tahansa mittarilla mitattuna.
Petra pohjustaa esittämäänsä Irinan biisiä koskettavalla tarinalla vaikeasta isäsuhteestaan. Itkien itse siis jo ennen laulamista.
Tulkinnan jälkeen Samu Haber heittää, ilmeisesti kehumismielessä:
”Huh huh, Nikellä ainakin pyöri kalsarit jalassa.”
Nikke Ankara vastaa:
”Joo, mulla on kärki märkänä.”
Tv:ssä. Kollegoidensa ympäröimänä. Muiden nauraessa. Petran peittäessä kasvonsa kämmenellään.
Ja jottei jäisi epäselväksi mitä märällä kärjellä aiotaan sohia, jakson päätteeksi Nikke puffaa tulevaa omaa päiväänsä kertomalla ”laittavansa Petran selälleen”.
Vain elämää -sarjan on arveltu loppuvan seuraavaan kauteen. Töpseli olisi pitänyt vetää seinästä ennen kuin elämänmakuiset tarinat vaihtuivat nolaamiseen ja ahdisteluun.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Pahimmatkin sovinistit jotka puolustelevat nikkeä , kummasti hyökkäisi jos kyseinen miekkonen olisi ahmetti tai mehmetti. Oma suomipoika ei ollenkaan haittaakaan.
VÄÄRIN!!!!
Ainoa mistä olen yllättynnyt on toi Samu. Jotenkin kuvitellut hänet niin joviaaliks maailmankansalaiseks mutta jätkähän on ihan mäntti! Johtuukohan vaan sen enkelinkiharoista että mun tulee siitä mieleen huonompi painos siitä The Mentalistin näyttelijästä.
Kaveriporukoissa on välillä härskiä läppää. Niin kauan kuin se ei asianomaisten välejä paina, ei asia kuulu muille.
No nii Petra on puhunut ja voimme todeta että kyllä taas jotkut niin mielensäpahoitti. No onneksi me normaalia elämää kestävät ja siitä tykkäävät saamme taas nauttia siitä kuin olimme oikeassa
Iltalehden kansilehti: "Vain elämään seksipuheet tyrmityttävät! Kohujakso tänään tv:ssa"
:'DD Kohujakso, ei kai siinä tainnut olla ku tuo yks kommennti joka kuohuttaa. Aikasemmissa jaksoissa ollu pahempiakin :DD
maijju kirjoitti:
Hirveän negaa juttua Nikestä. On kuitenkin hyvä artisti mutta ei vielä niin pitkää uraa takana! Jotkut yksittäiset pikkutuhmat jutut vaan sopii jonkun laulajan tyyliin ja hyvinhän tuo tuntuu uppoavan. Kaikki ei voi pitää kaikista ja ainahan hyvät tyypit herättää tunteita..parhaat molempiin suuntiin!
Nikke on säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ehkä unohtaa, että televisio ja muu media vaikuttaa koko yhteiskunnan normeihin ja tapoihin. Petra ei välttämättä ottanut kommentteja tosissaan, mutta mikä kuva välittyy näille Nikke Ankaran teinifaneille, kun jätkä laukoo typeriä seksistisiä kommenteja telkkarissa koko Suomen kansalle. Rakenteelliset epätasa-arvoisuudet elävät ja lisääntyvät vain sen takia, että niitä vahvistetaan omalla käytökselle. Kyseisestä pätkästä jäi kuva, että on ihan OK heittää naisista seksuaalissävytteistä läppää TV:ssä, johon muut suhtautuvat "loppukevennyksenä". Mitä jos Irina olisi Robinin laulaessa todennut, että: "Mä oon kyllä nyt aivan märkänä tuon jälkeen. Toivottavasti kaadat mut selälleni illalla."
Tässä mua ällöttää nimenomaan se että Nikkeä ja näitä muita nimeltämainitsemattomia sovinesteja ihannoi ja idoloi niin monen teinitytöt, hirveen hyvän kuvan antaa niille. Antaa ymmärtää että tää on normaalia käytöstä ja on ok, ku suhun suhtaudutaan noin. Onhan se normaalia, mutta miksi siihen kuuluu suhtautua vaan hiljaa hymisemällä ja myöntymällä, ei tollanen ole kohteliasta naisia kohtaan.
Miksi ei naisena saisi vaatia miehiltä hyvää ja arvokasta käytöstä, ei tarvi alentua olemaan tollasen seksistisen kommentoinnin kohteena hiljaa hyväksyen.
Ja ei en ole mikään feministi, olen itseasiassa periaatteiltani aika vanhanaikainen, mutta kyllä naiset saa vaatia kunnioittavampaa kohtelua.Mä en voi ymmärtää mikä näissä sovinisteissa jännämiehissä kiinnostaa niitä teinityttöjä.
Vai fanittaako ne oikeesti niitä, vai onko tää joku olettamus?
Varmaa joitaki kiinnostaa tällaset vähä tuhmemmat miehet. Ite kyllä teininä fanittaisin ennemmin vaikka tätä disneyprinssi-Robinia...
Vierailija kirjoitti:
Nikke taitaa päivystää ja puolustella itseään tällä palstalla kovasti.
Samalla se aloittaa uusia ketjuja ja piilottaa viestejä myös kotikoneeltani!
Veikö tää juttu pois nyt sitten huomion keekin, ärmänin ja elaaan sovinisti spjengiltä ?
Olipa kaikillaiespuolisilla outoja juttuja kokoajan. Miksi Nikke on silmätikkuna, vaikka ne muidenkin miesten jutut oli mauttomia.
Kuka helvetin Nikke Ankara? Miksi näitä tuntemattomia otetaan siihen ohjelmaan kun ei niitä kukaan edes tiedä.
Kyllä pikku flirtti tekee hyvää ja piristää mieltä. Kyllä ollaan taas niin tiukkapipoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetin Nikke Ankara? Miksi näitä tuntemattomia otetaan siihen ohjelmaan kun ei niitä kukaan edes tiedä.
Se on joku Lahtelainen poika.
Okei eli vain elämää sai katsojia Niken kustannuksella. Ja jos tommonen kommentti on häirintää, mun kaveritki heittää vähän väliä tommosta. Täytyykin soittaa poliisille ja haastaa oikeuteen ens kerralla. Ehkä Petra vaan oli imarreltu. Yleensä olen feministien kanssa samaa mieltä mutta kenenkään kiusaamista en hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on joku Lahtelainen poika.
Mutta miksi se on tvssä?
On hyvä muistaa, että myös sanat voivat olla seksuaalista häirintää, ei vain fyysinen koskettelu. Tämä sitä mielestäni oli, jos Petra ei ole ollut tuossa yhtä mukana. Ja vaikka hän ei itse välittäisi siitä, on se silti mautonta ja luokiteltavissa häirinnäksi. Jos joku sanoo mua vaikka läskiksi kadulla, ei se ole fine, vaikka itse en siitä loukkaantuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaveriporukoissa on välillä härskiä läppää. Niin kauan kuin se ei asianomaisten välejä paina, ei asia kuulu muille.
Kyllä kuuluu, jos se tulee telkkarista ja katsojat ei moista paskaa läppää halua kuulla. Se ohjelma kun tehdään katsojille ja katsojat maksaa sen tekemisen. Keskenään ne saakin mun puolesta heittää kuinka paskaa läppä tahansa. Suomessa on joku ihmekäsitys, että telkkaritekijät saa suoltaa ihan mitä tahansa ja katsojien on oltava vaan onnellisia että edes jotain saavat.
Tarkoitatko räntäsadetta?