Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2017 OFFICIAL

Vierailija
09.05.2017 |

Voi Jeesus. Tässä! Nyt aikaan :)

Kommentit (523)

Vierailija
501/523 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä saa Portugalin biisistä mitään irti vieläkään. Ei aukene mulle yhtään miksi se oli niin pidetty. Bulgarian menestus hämmensi myös (jälleen en itse pitänyt biisiä minään) ja Ruotsi on viidentenä vain koska on menestynyt aiemmin hyvin, biisi oli ällöttävä.

Samaa mieltä Portugalin biisistä, mutta Bulgaria ja Ruotsi kuuluivat suosikkeihini. Ruotsilla erityisen hieno lavashow, todella tyylikäs koreografia.

Bulgaria, Ruotsi. Miehiä VAILLA mitään karismaa.

Vierailija
502/523 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin noiden tuomariäänten merkitystä pitäis ehdottomasti vähentää ellei kokonaan poistaa. Hyvä esimerkki toi Australia, jota yleisö ei halunnut edes finaaliin ja antoi sitten surkeat pisteet mutta raadin äänillä kipusi top kymppiin. Hyvä, ettei voittajasta sentään ollut tällä kertaa erimielisyyttä yleisön ja raatien välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/523 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten Salvador ollut erinäköinen Idolsissa! https://www.youtube.com/watch?v=TslutiVvhto

Vierailija
504/523 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään muita joiden mielestä Ukraina rokkasi kovaa? Minusta biisi oli hitsin hyvä ja laulajajäbä sai sukat pyörimään jaloissa=).

Vierailija
505/523 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai huomasitte että Australian jury antoi täydet 12 pistettä UK:lle? Noloa emämaan suosimista sillä UK:n biisi oli mitäänsanomaton tekele.

Vierailija
506/523 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen liittyen kysyn josko kukaan kiinnitti huomiota siihen että Irlannin tuomaristo jätti UK:n ja Australian pisteittä. Hieno veto irkkujurylta!

Vierailija
507/523 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä saa Portugalin biisistä mitään irti vieläkään. Ei aukene mulle yhtään miksi se oli niin pidetty. Bulgarian menestus hämmensi myös (jälleen en itse pitänyt biisiä minään) ja Ruotsi on viidentenä vain koska on menestynyt aiemmin hyvin, biisi oli ällöttävä.

Samaa mieltä Portugalin biisistä, mutta Bulgaria ja Ruotsi kuuluivat suosikkeihini. Ruotsilla erityisen hieno lavashow, todella tyylikäs koreografia.

Bulgaria, Ruotsi. Miehiä VAILLA mitään karismaa.

No Bulgarian laulaja on vasta poika. Mutta Robin, ah mikä karisma. Kyllä muhun uppoaa.

Vierailija
508/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajakolmikosta jäi vähän paha maku. Vova oli suht ok mutta Alexin tekohymy ärsytti suunnattomasti. Timur ei juurikaan jäänyt edes mieleen koska juonsi ne green room- osiot ponnettomasti ja huonohkolla aksentilla.

Vierailija
509/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan Alma oli huippusöötti kaunotar. Hyvä biisi olisi kaivannut kylläkin videolla nähdyt kaksi tanssijaa taustalle, miksiköhän päätyivät tällaiseen riisutumpaan ratkaisuun?

Vierailija
510/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvennoisen juonnot olivat mielestäni ihan onnistuneita. En ymmärrä miksi häntä niin paljon haukutaan esim. Viisukuppilan keskusteluissa.

Vierailija
511/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään muita joiden mielestä Ukraina rokkasi kovaa? Minusta biisi oli hitsin hyvä ja laulajajäbä sai sukat pyörimään jaloissa=).

Oli myös yksi mun suosikeista, mutta livenä aika heikko. Ja promovideon aikalaskuria ois voinut/kannattanut hyödyntää myös lavalla, mun mielestä.

Vierailija
512/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silvennoisen juonnot olivat mielestäni ihan onnistuneita. En ymmärrä miksi häntä niin paljon haukutaan esim. Viisukuppilan keskusteluissa.

Aikuisena , englannin taitoisena, mua ärsytti se Silvennoisen puhe siinä päällä koko ajan.  Miten sen puheen olisi saanut pois, eikö siinä jokin systeemi ole ?

Vierailija
513/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvennoisen englannin ääntäminen oli ihmeen huonoa vaikka hän oli muinoin Losissa toimittajana.

Vierailija
514/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voittajakappale englanniksi Alexander Rybakin esittämänä.

Vierailija
515/523 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen liittyen kysyn josko kukaan kiinnitti huomiota siihen että Irlannin tuomaristo jätti UK:n ja Australian pisteittä. Hieno veto irkkujurylta!

Haha! 👍

Vierailija
516/523 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena , englannin taitoisena, mua ärsytti se Silvennoisen puhe siinä päällä koko ajan.  Miten sen puheen olisi saanut pois, eikö siinä jokin systeemi ole ?

Itselläni ei ole telkkaria, joten netistä katson - enkä kauhukseni löytänyt mistään versiota, jossa ei olisi puhuttu päälle... Katsoin lopulta ruotsinkielisen lähetyksen, koska siinä oli vähemmän puhetta eikä niin ärsyttäviä juttuja, mutta korpesi se silti. Ihan tajuttoman rankkaa yrittää kuunnella oikeiden juontajien puhetta kun jotkut länkyttävät siihen päälle koko ajan! Eikö lähetystä voida tekstittää, jos oletetaan, etteivät kaikki Suomessa osaa englantia? Se päälle huudettu läppä pilaa koko ohjelman, etenkin kun puhujilla ei tunnu olevan mitään tilannetajua siitä, koska olisi sopivaa jauhaa niitä paskoja juttujaan.

Vierailija
517/523 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silvennoinen ihan itse sanoi sen lähetyksen alussa. Itse paljon mieluummin kuuntelin häntä kuin juontajakolmikon kiusallisia kirjoitettuja vitsejä. Kyse ei ole siitä, etteikö suomalaiset osaisi englantia. Se suomenkielinen juonto on sitä varten, että juonto olisi Suomen näkökulmasta tehty.

Vierailija
518/523 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silvennoinen ihan itse sanoi sen lähetyksen alussa. Itse paljon mieluummin kuuntelin häntä kuin juontajakolmikon kiusallisia kirjoitettuja vitsejä. Kyse ei ole siitä, etteikö suomalaiset osaisi englantia. Se suomenkielinen juonto on sitä varten, että juonto olisi Suomen näkökulmasta tehty.

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta:

Kunpa se juonto olisikin Suomen näkökulmasta tehty, mutta ei se ole, se on ainoastaan tietyn pienen vähemmistön näkökulmasta tehty. Nämähän ovat vuoden parhaat bileet! Juontaja bongailee 'kuumia miehiä' ja läväyttää huomionsa heti kaikkien korville, kun voisi sen sijaan kertoa jotain pientä faktatietoa (mutta sitä kun ei ehkä olekaan?) tai olla vaan ihan hiljaa huomioistaan. Kaipaan niitä kaukaisia aikoja, kun selostamossa oli kaksi ihmistä, joista toinen juonsi ja vieressä oli sitten joku euroviisuosaaja, jolla oli faktatieto ja tilastot hallussaan. Myös käsitykset musiikista ovat hatarat, on vain se oma maku, mutta muuta ei oikein ymmärretä. Kun Norja alkoi saada pisteitä, se oli suuren ihmetyksen aihe: "Mitä ihmettä, Norja, Norjalle 12 pistettä!!" Viime vuonna se oli Puola, joka ei saanut tuomariääniä juuri lainkaan, mutta menestyi hyvin puhelinäänestyksessä: "No nyt siellä on vielä... Puola, mitä ihmettä Puola tekee tuolla?!"

Tämä nykyinen meininki ei todellakaan ole koko kansalle tarkoitettu tv-elämys.

Vierailija
519/523 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! 👍

No mutta, molemmathan olivatkin hyvin keskinkertaisia, nätisti sanottuna.

Vierailija
520/523 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä viime vuosina ikävä Asko Murtomäkeä. Miksihän hänet syrjäytettiin koko tuotannosta? Oli liian viisas ja vanha nuoremmalle yleisölle, jota Yle kosiskelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän