Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä vikaa on siinä, että isot tissit vähän roikkuu?!

Vierailija
09.05.2017 |

Ihan luonnollista painovoiman aikaansaannosta. Kaikesta pitää tehdä jotenkin rumaa puhumalla siitä ikävään sävyyn? Mielestäni vähän riippuvat (jos nuorella roikkuu navassa asti niin ei sitten) rinnat on ihan kauniit ja luonnolliset.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jollain tavallahan pitää itseensä tyytymättömän ihmisen levittää sitä pahaa oloa muillekin. Jos jollekin on sattunut isommat rinnat kasvamaan niin jotenkinhan sen itsetuntoa täytyy lytätä, eihän nyt sellainen sovi että joku olisi tyytyväinen vartaloonsa, sehän saattaisi olla vaikka itseltä pois!

Vierailija
2/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjastaessa laahaavat maata, ja voi tulla tikkuja nänneihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisissa ei ole mitään vikaa. Juuri sellaiset rinnat ovat ihanat.

Vierailija
4/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa. Tekisin mitä vaan että saisin itse riipparit :( T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
5/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ollut mitään vikaa, täysimetyksellä oltiin sen puolisen vuotta ja senkin jälkeen vielä osittaisimetystä, hyvin toimi.

Vierailija
6/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ollut mitään vikaa, täysimetyksellä oltiin sen puolisen vuotta ja senkin jälkeen vielä osittaisimetystä, hyvin toimi.

Kumpikinko?

Vierailija
7/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mun isot rinnat alkaa koskaan roikkua, ihan taatusti suuntaan kohotusleikkaukseen. Miksi? Olen esteetikko.

Onneksi en ole imettänyt enkä tule imettämään joten eivät riipu, ikää on yli 40.

Vierailija
8/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienitissinen,pieni pyöreä a- kuppi eli miesten kauhu. Yksi asia tässä on hyvä puoli esim vatsan ja vyötärön alue näkyy selvästi kn siinä ei mikään roiku,ehkä näyttää hoikemmalta helpommin?

Isotissiset ovat toki naisellisempia mutta näyttävät joskus vähän pyöreiltä vartaloltaan,ehkä vyöllä pitää erottaa vyötärölinja ettei ole niinkö säkki. Mutta minäkin olen yli vuoden lasta imettänyt että tärkeintä tisseissä on että ne toimii imetyksessä? Meitä on erilaisia,toivon että miehet ei niin paljon arvostelisi.

Vierailija
9/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä alkaa sullakin riippumaan, nro 7, se vaan on se elämän laki.

Vierailija
10/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suominainen- kirjoitti:

Olen pienitissinen,pieni pyöreä a- kuppi eli miesten kauhu. Yksi asia tässä on hyvä puoli esim vatsan ja vyötärön alue näkyy selvästi kn siinä ei mikään roiku,ehkä näyttää hoikemmalta helpommin?

Isotissiset ovat toki naisellisempia mutta näyttävät joskus vähän pyöreiltä vartaloltaan,ehkä vyöllä pitää erottaa vyötärölinja ettei ole niinkö säkki. Mutta minäkin olen yli vuoden lasta imettänyt että tärkeintä tisseissä on että ne toimii imetyksessä? Meitä on erilaisia,toivon että miehet ei niin paljon arvostelisi.

Oi suosikkini mun ;)

Vierailija
11/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä alkaa sullakin riippumaan, nro 7, se vaan on se elämän laki.

Joillakin jo 20v.

Vierailija
12/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas alemmuudentuntoisia naisia kirjoittamassa

Vierailija
13/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, saa roikkua mun puolesta paljonkin. Kaikki luomutissit on kivoja, oli pienet tai suuret, terhakat tai roikkuvat, ihan sama.

Vierailija
14/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ideana on verrata niitä isoihin terhakoihin rintoihin. Että sellaiset ois paremmat. Paljon paremmat. Onneksi mulla on C-kuppi, niin ei riipu. Toki e ole mitkään suuret rinnat.

Vierailija
15/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se haittaa. Oletteko jumalauta ihan ääliöitä?

Vierailija
16/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään haittaa, se on ihan normaalia ja naisellista.

Vierailija
17/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikinko?

:D oli erikoinen sanamuoto, mutta haluan vastata kyllä, minä imettäjänä ja lapsi imetettynä.

Vierailija
18/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollista painovoiman aikaansaannosta. Kaikesta pitää tehdä jotenkin rumaa puhumalla siitä ikävään sävyyn? Mielestäni vähän riippuvat (jos nuorella roikkuu navassa asti niin ei sitten) rinnat on ihan kauniit ja luonnolliset.

Kyllä! juuri näin. Jos on iso povi olisi suorastaan luonnotonta jos ne olisivat erityisen pystyt. Mielestäni pieni riippuvuushan on juuri se pieni suola joka tekee isoista rinnoista niin ihanat. Siis kaikki rinnat ovat ihania :) mutta toiset ovat erityisen ihania :)

Vaimollani alkoi riippumaan jo 16-kesäisenä. Olen ollut hänen kanssa yhdessä nyt 20 vuotta ja luonnollisesti kuluneet vuodet, kaksi lasta ja täysimetys ovat vaikuttaneet niihin, eivätkä ne ole pätkääkään vähemmän ihanat nykyään. Noh, menipäs nyt tunteikkaaksi :)

Jos jokin asia naisissa itsessään pitäisi muuttaa niin se on jumalaton itsekriittisyys ja huono itsetunto...

-mies

Vierailija
19/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on riippumista? Se kun rinnan alle tulee se poimu? Ison rinnanhan on ihan mahdoton olla "roikkumaton" jos tuo tissinaluspoimu on sen rinnan roikkumisen merkki.

Vierailija
20/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista olisi jos isot rinnat sojottaisivat ylös päin, vastoin painovoimalakia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän