Kertokaa, mitä vikaa on siinä, että isot tissit vähän roikkuu?!
Ihan luonnollista painovoiman aikaansaannosta. Kaikesta pitää tehdä jotenkin rumaa puhumalla siitä ikävään sävyyn? Mielestäni vähän riippuvat (jos nuorella roikkuu navassa asti niin ei sitten) rinnat on ihan kauniit ja luonnolliset.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, roikkuuhan lehmilläkin tissit.
Eri asia sitten kuka haluaa olla niinku lehmä, eikö vaan?
Niin että sulla ei ainakaan roiku ne AAA:t. Ei silti, kaikkia tissejä pitää kunnioittaa. Osaisitko sinäkin?
Outoa, kyllä mun tisseistä on tykännyt kaikki miehet jotka on päässyt kopeloimaan. Vaikka eivät enään mitkään terhakat olekkaan
No onhan ne rumat. Enkä sano kateuttani, itsellä on hirveät e-kupin roikku-utareet, olleet aina, myös ollessani alipainoinen nuorena. Kyllähän tissit näyttää paidan päällekin paremmalta kun eivät roiku, ei rintaliiveilläkään saa ainakaan mun tisseistä terhakoita.
Varsinaisesti kukaan mies ei ole koskaan sanonut mun tisseistä mitään negatiivista, mutta itse vihaan näitä.
Vierailija kirjoitti:
ei toi ole mikään poimu
Miksikä tuota sitten saa kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, roikkuuhan lehmilläkin tissit.
Eri asia sitten kuka haluaa olla niinku lehmä, eikö vaan?Niin että sulla ei ainakaan roiku ne AAA:t. Ei silti, kaikkia tissejä pitää kunnioittaa. Osaisitko sinäkin?
En oikein osaa niitä kunnioittaa, kun mulla ei ne AAA:aan roiku.
Vierailija kirjoitti:
ei toi ole mikään poimu
Onhan.
Uimahallissa todettua: noin 80 % tisseistä roikkuu ainakin vähän eikä se edes korreloi mitenkään kuppikoon kanssa.
Jos ovat isoy, tietysti painovoima vetää niitä alaspäin. Eiväthän jotkut Å-kupit voi eteenpäin sojottaa.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa todettua: noin 80 % tisseistä roikkuu ainakin vähän eikä se edes korreloi mitenkään kuppikoon kanssa.
Aivan takuuvarmasti korreloi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon tissit ei laatunaisella roiku.
Onhan se roikkuminen vähän surullinen näky kiinteisiin törötisseihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisissa ei ole mitään vikaa. Juuri sellaiset rinnat ovat ihanat.
Se on just näin😉 Tähän ei ole mitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista painovoiman aikaansaannosta. Kaikesta pitää tehdä jotenkin rumaa puhumalla siitä ikävään sävyyn? Mielestäni vähän riippuvat (jos nuorella roikkuu navassa asti niin ei sitten) rinnat on ihan kauniit ja luonnolliset.
Kyllä! juuri näin. Jos on iso povi olisi suorastaan luonnotonta jos ne olisivat erityisen pystyt. Mielestäni pieni riippuvuushan on juuri se pieni suola joka tekee isoista rinnoista niin ihanat. Siis kaikki rinnat ovat ihania :) mutta toiset ovat erityisen ihania :)
Vaimollani alkoi riippumaan jo 16-kesäisenä. Olen ollut hänen kanssa yhdessä nyt 20 vuotta ja luonnollisesti kuluneet vuodet, kaksi lasta ja täysimetys ovat vaikuttaneet niihin, eivätkä ne ole pätkääkään vähemmän ihanat nykyään. Noh, menipäs nyt tunteikkaaksi :)
Jos jokin asia naisissa itsessään pitäisi muuttaa niin se on jumalaton itsekriittisyys ja huono itsetunto...
-mies
Ihanko totta 16v asti ja vielä yhdessä? niiiiiiiiiiiiin mahtavaa!
(ellet ole vain mamaprovo)
vaivaudunpa vastaamaan. Tapasimme kun hän 16 ja tiemme veivät välillä erilleen. Kohtasimme uudestaan muutama vuos myöhemmin ja sitä tietä kuljettu nyt pian 20 vuotta. Ja siihen aikaan mahtuu niin ihania kun hankalampiakin hetkiä
Painovoima vaikuttaa kaikkiin ihmisiin ja heidän kehonosiin aivan yhtä voimakkaasti. Joillain kudos on vain sen verran pehmoisempaa, että ei jaksa muodostaa riittävää vastavoimaa painovoimalle pitääkseen tissin ns. kasassa vaan tissi pääsee roikkumaan.
Yhtäkaikki minä tykkään panna rintojen väliin olivat ne roikut tai terhakat, kunhan on isot ;).
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne rumat. Enkä sano kateuttani, itsellä on hirveät e-kupin roikku-utareet, olleet aina, myös ollessani alipainoinen nuorena. Kyllähän tissit näyttää paidan päällekin paremmalta kun eivät roiku, ei rintaliiveilläkään saa ainakaan mun tisseistä terhakoita.
Varsinaisesti kukaan mies ei ole koskaan sanonut mun tisseistä mitään negatiivista, mutta itse vihaan näitä.
Huomaatkos, olet liian ankara itsellesi. Kuvauksesi perusteella vaikuttavat erittäin ihanilta :) Maailmaan toki mahtuu paljon idiootteja miehiä mutta niin naisiakin. Pahimmat toisen rintoja haukkuvat kommentit olen kyllä kuullut naisten suusta...ja jos ei toisten rinnoista niin sitten omistaan. Ja aivan syyttä suotta. Lueppa vaikka tämänkin ketjun ylistäviä viestejä (toki kuten av:llä yleensä pitää vain muistaa suodattaa idiooti ja tarkoitukselliset provot pois)
Iso tissiset naiset on erittäin harvoin laihoja. Se että tissit roikkuu useimmiten johtuu laiminlyödyistä elämäntavoista.
Jos 20 vuotta et pidä rintsikoita ja keräät vähän läskiä niin siinähän olet.
Läksi kerääntyy rintoihinki.
Tetv, mies joka tykkää pienistä rinnoista
Inhosin tissejäni nuorena, koska ne huomattiin suurehkoina aina ensimmäisenä ja miesystävä haukkui niitä (kusipää, jonka kanssa huonoitsetuntoisena koulukiusattuna päädyin yhteen vähäksi aikaa).
Nyttemmin, 42-vuotiaana, olen iloinen pisaran mallisista tisseistäni, jotka eivät koskaan ole olleetkaan pallomaiset vaan juuri tällaiset. Jos joku mies/nainen/muu olio kärsii jotain tuskia sen vuoksi, että joutuu jostain syystä näkemään tissini, aivan sama. Jos nännit jossain vaiheessa alkavat osoittaa muualle kuin eteenpäin, sittenpä alkavat. En pakota ketään katsomaan, aina voi lähteä etsimään parempia.
Tissien suhteen suurin ongelma on se, että niitä vertaillaan ja puolin toisin haukutaan erilaisia. Luomutissien muoto on se mikä on, ja itse hukkasin turhaan vuosia sen suremiseen, että tissini olivat "väräänlaiset". Nykyisin lienee vielä enemmän paineita, kun nuoret naiset näkevät isoja silareita - äärimmäisen harvalla on luonnostaan sellainen anatomia, että tissit ovat silarin näköiset, jos ovat aidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan takuuvarmasti korreloi.
No ei edes korreloi, käy katsomassa itse jos olet nainen. Roikkuvia löytyy niin isoista kuin pienistäkin ja samoin kiinteitä tissejä on pienissä ja isoissa. Eniten ehkä korreloi iän kanssa.
En ole siis mikään pervo, kunhan huomioin.
Makuuasennossa roikkuminen on oikeastaan aika pientä..eli ei haittaa panoa!