Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, mitä vikaa on siinä, että isot tissit vähän roikkuu?!

Vierailija
09.05.2017 |

Ihan luonnollista painovoiman aikaansaannosta. Kaikesta pitää tehdä jotenkin rumaa puhumalla siitä ikävään sävyyn? Mielestäni vähän riippuvat (jos nuorella roikkuu navassa asti niin ei sitten) rinnat on ihan kauniit ja luonnolliset.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on riippumista? Se kun rinnan alle tulee se poimu? Ison rinnanhan on ihan mahdoton olla "roikkumaton" jos tuo tissinaluspoimu on sen rinnan roikkumisen merkki.

mikä ihmeen poimu??

Vierailija
22/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan mies tykkää riippareista. Enkä sano tätä haukkuakseni muita naisia, mulla itsellä on isot riipparit ja olen aina inhonnut niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Vierailija
24/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ollut mitään vikaa, täysimetyksellä oltiin sen puolisen vuotta ja senkin jälkeen vielä osittaisimetystä, hyvin toimi.

Kumpikinko?

:D oli erikoinen sanamuoto, mutta haluan vastata kyllä, minä imettäjänä ja lapsi imetettynä.

Ouh, tänks :)

Vierailija
25/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan mies tykkää riippareista. Enkä sano tätä haukkuakseni muita naisia, mulla itsellä on isot riipparit ja olen aina inhonnut niitä.

Ei se ole mikään uskon asia. Minä tiedän monia miehiä jotka tykkää kun rinnat roikkuu.

Vierailija
26/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarikumipallot voi sojottaa suoraan eteenpäin, oikeat rinnat ei.

Vierailija
27/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan riippareitakin niin paljon erinäköisiä,laittakaahan mammat kuvia jakoon riippareista.

minua kiinnostaisi kesäheilaksi joku isotissinen nainen kun sellaista ei vielä ole ollut.

Vierailija
28/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on riippumista? Se kun rinnan alle tulee se poimu? Ison rinnanhan on ihan mahdoton olla "roikkumaton" jos tuo tissinaluspoimu on sen rinnan roikkumisen merkki.

mikä ihmeen poimu??

Ei poimua

http://im.mtv.fi/image/2708910/landscape16_9/1024/576/7e37d198d21bc1328…

Poimu

http://static.iltalehti.fi/pinnalla/tissijuttu140811PR_iq.jpg

Vierailija
29/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi ole mikään poimu

Vierailija
30/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen poimu??

Ei poimua

Poimu

Mä oon nää alemmat käsittänyt riippuviksi.. Kynätestiä ei läpäise, ja tissi lepää ihon päällä. Kauniit kyllä vielä. Eli jos ap:lla tuollaiset, ei haittaa!

Vierailija
31/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen poimu??

Ei poimua

Poimu

ei noi alemmat ole riipparit.

Mistä tiedät, toihan puristaa niitä käsivarsilla tyrkylle.

Vierailija
32/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollista painovoiman aikaansaannosta. Kaikesta pitää tehdä jotenkin rumaa puhumalla siitä ikävään sävyyn? Mielestäni vähän riippuvat (jos nuorella roikkuu navassa asti niin ei sitten) rinnat on ihan kauniit ja luonnolliset.

Kyllä! juuri näin. Jos on iso povi olisi suorastaan luonnotonta jos ne olisivat erityisen pystyt. Mielestäni pieni riippuvuushan on juuri se pieni suola joka tekee isoista rinnoista niin ihanat. Siis kaikki rinnat ovat ihania :) mutta toiset ovat erityisen ihania :)

Vaimollani alkoi riippumaan jo 16-kesäisenä. Olen ollut hänen kanssa yhdessä nyt 20 vuotta ja luonnollisesti kuluneet vuodet, kaksi lasta ja täysimetys ovat vaikuttaneet niihin, eivätkä ne ole pätkääkään vähemmän ihanat nykyään. Noh, menipäs nyt tunteikkaaksi :)

Jos jokin asia naisissa itsessään pitäisi muuttaa niin se on jumalaton itsekriittisyys ja huono itsetunto...

-mies

Ihanko totta 16v asti ja vielä yhdessä? niiiiiiiiiiiiin mahtavaa!

(ellet ole vain mamaprovo)

Vierailija
33/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin "riipahti" (:D) saman tien kuin rinnat kasvoivat niin nopeasti monta kuppikokoa siinä 14-15-vuotiaana, myös kasvuarpia tuli runsaasti. Changen rintaliiveissä sopivin koko on 65I. En ole kokenut häpeällisenä enää onneksi vuosiin (nyt 26v), nämä on tällaiset kuin on, kivat omanlaisensa, vasen myös vähän isompi kuin oikea. Ainoa käytännön asia on että rintoja pitää ns nostella suihkussa että peseytyy iho myös alta, sinne sais jemmaan useamman kynän "kynätestissä".

Vierailija
34/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pysyisi jokinlainen penaalikin näiden riippareitten alla :(

Vierailija
35/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ainakaan ole mitään vikaa. Antaa roikkua luonnollisina

Vierailija
36/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa!

T: Muuan Mies

Vierailija
37/69 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun löytäisikin miehen, jonka mielestä siinä ei ole mitään pahaa. On kamalaa, kun on ollut pettymys jokaiselle. Enää en edes näytä niitä kenellekään, ei ole sen mielipahan arvoista. Eivät ne edes ole tyhjät nahkapussit, mutta eivät todellakaan sojota suoraan eteenpäinkään. Olen opetellut hyväksymään itseäni, mutta kyllä haluaisin kerran elämässä tulla hyväksytyksi myös toisen ihmisen puolelta romanttisessa mielessä. Mutta taitaa mennä koko elämä yksin. T. 34v ikisinkku

Vierailija
38/69 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä ole kukaan tykännyt...

Vierailija
39/69 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, roikkuuhan lehmilläkin tissit.

Eri asia sitten kuka haluaa olla niinku lehmä, eikö vaan?

Vierailija
40/69 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla pysyisi jokinlainen penaalikin näiden riippareitten alla :(

Ihana ❤️