Outlander
Aloitin juuri 2. kauden kun en aiemmin ole ehtinyt sitä katsoa.
Claire ja Jamie alkaa suunnittelemaan jakobiittiarmeijan pelastamista joukkotuholta estämällä prinssin matkan Skotlantiin ... ja näin ollen Jamie pelastuisi myös varmalta, historiankirjoihin kirjoitetulta, kuolemalta ...
Mietin vaan, miksi noi kaksi ei vaan voisi elellä rauhassa jossain Ranskan maaseudulla, ilman että Jamie menee koko sotaan. Näin ollen ei hänen tarvitsisi kuolla, happy end. Tietenkin juonellisesri se olisi aika tylsää.
En tajua tätä 2. kauden aloitusta muutenkaan, miten se Claire nyt voi olla kahdessa paikassa yhtäaikaa ; Jamien kanssa 1700-luvun Ranskassa ja Frankin kanssa v. 1948 Bostonissa??
Kommentit (82)
Tuleeks Randall vielä 2. kauden lopulla mukaan? Alussahan se oli, mutta nyt ei oo näkynyt vähään aikaan... Oon 2. kauden puolessa välissä
Tobias Mendez on niin hot. Ja hyvä näyttelijä <3
Vierailija kirjoitti:
Niin on! <3
Vierailija kirjoitti:
Tuleeks Randall vielä 2. kauden lopulla mukaan? Alussahan se oli, mutta nyt ei oo näkynyt vähään aikaan... Oon 2. kauden puolessa välissä
Frank vai black jack?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on! <3
Ja jollain kummalla tavalla tykkään tosta sen katseesta miten se katsoo Jamieta ...
(Juu olen vähän seko)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frank vai black jack?
Black Jack
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se vielä kauden lopullakin mukana. Kolmoskaudellakin on vielä mukana promokuvista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se vielä kauden lopullakin mukana. Kolmoskaudellakin on vielä mukana promokuvista päätellen.
Jos siis Black Jackia tarkoitit. Frank on myös mukana kolmoskaudella, mutta en muista näytettiinkö sitä kakkoskauden lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, hyvä! Jollain tavalla pidän siitä, vaikka se onkin ihan hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin!
Mikähän siinä on ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin!
Mikähän siinä on ...
En tiedä, mutta jotain siinä on... :D
Ranskan kuninkaan taidonnäyte seksissä ; neljä pökkäsyä ja pois :D
Mä sain juuri luettua kahdeksannen kirjan. Luulin sen olevan viimeinen, mutta ilmeisesti lisää on vielä tulossa?? Toivoisin, että kirjailija osaisi lopettaa ajoissa. Nyt jo lähes 10 000 sivua tarinaa. En myöskään haluaisi päähenkilöiksi esim. Briannaa ja Rogeria. Enkä halua tietää, miten Claire tai Jamie kuolee!
Vierailija kirjoitti:
Mä sain juuri luettua kahdeksannen kirjan. Luulin sen olevan viimeinen, mutta ilmeisesti lisää on vielä tulossa?? Toivoisin, että kirjailija osaisi lopettaa ajoissa. Nyt jo lähes 10 000 sivua tarinaa. En myöskään haluaisi päähenkilöiksi esim. Briannaa ja Rogeria. Enkä halua tietää, miten Claire tai Jamie kuolee!
Mä en ole jaksanut lukea enää neljännen tai viidennen kirjan jälkeen ... jotenkin tosi puuduttavaksi kävi. Ihan mielenkiinnosta ; missä ne menee siinä kahdeksannessa kirjassa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on! <3
Ja jollain kummalla tavalla tykkään tosta sen katseesta miten se katsoo Jamieta ...
(Juu olen vähän seko)
Alussa olikin tarinan epäuskottavuudesta: kun tapahtuu liikaa. Miten todennäköistä on ns. normimiehelle, että kolme homo yrittää raiskata sen? Jamiella on se aatelinen (teininä linnassa), Black Jack ja sitten on se aatelinen John. Sillä on koko ajan käytännössä kiimainen mies huohottamassa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole jaksanut lukea enää neljännen tai viidennen kirjan jälkeen ... jotenkin tosi puuduttavaksi kävi. Ihan mielenkiinnosta ; missä ne menee siinä kahdeksannessa kirjassa? :)
http://outlander.wikia.com/wiki/Written_in_My_Own_Heart%27s_Blood
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat Amerikassa vapaussodan keskellä. Mäkin luin pari kirjaa hieman aivot narikassa, kun yhtäkkiä kaikkien seikkailujen jälkeen tarina pysyi lähinnä kotipiirissä. Sodan myötä alkoi sitten taas tapahtuakin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jos nämä eläisivät vain jossain maaseudulla onnellisesti elämänsä loppuun asti, kirjasarja (ja tv-ohjelma) voisi olla aika tylsä, kuten itsekin sanoit.
Ja vaikka Jamie ei osallistuisikaan sotaan, hänen ystäviään ja perheitään osallistuisi ja kuolisi, joten hän ajattelee muitakin kuin itseään yrittäessään estää kapinan syttymisen.
Ei Claire ole kahdessa paikassa yhtä aikaa, vaan Claire on palannut nykyaikaan ja sitten näytetään, mitä siellä 1700-luvulla tapahtui sinä aikana, kun Claire oli "kateissa".
Ok, mutta Claire palailee "nykyaikaan" kun on raskautensa alkutaipaleella. Samoin on raskautensa alussa nyt seikkaillessaan Jamien kanssa Ranskassa?
Katso se sarja niin et saa juonipaljastuksia
Katson katson ...
Olen lukenut ne kirjat joskus vuosia sitten, mutta en tarkkaan muista mitä tapahtuu. Sen muistan että Jamie pettää Clairea, mutta se on kai jätetty sarjasta pois. Ranskaan löhtivät sitten paljon myöhemmin. Kirjat huononi mitä enemmän niitä tuli, saa nähdä käykö tv-sarjan kanssa samalla tavalla.
Onko muuten tietoa tuleeko 3. kausi?
Ap
Minä en saanut tuota vaikutelmaa missään kirjassa. Kummallakin on muita (yhdyntöjä), mutta ne ei ole vapaaehtoisia; tai eivät ole ko. aikana ns. naimisissa keskenään.
No miten sen pettämisen ottaa.
Yhtäkkiä Jamie, joka kykeni pysymään neitsyenä villit poikavuodet useista houkutuksista huolimatta, ei kykene olemaan ilman naista kun Claire ei ole saatavilla. Sehän saa lapsenkin sen mikä sen nimi nyt olikaan. Ja ne fritsut sisäreisissa oltuaan bordellissa prinssin kaverina, hah hahaha! Sille ei löytynyt kunnon selitystä. Mielestäni Jamie petti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://outlander.wikia.com/wiki/Written_in_My_Own_Heart%27s_Blood
Muahahahaha.
Jamie beats up Lord John Grey for having had sex with his wife Claire, and for admitting bluntly that both Grey and Claire had essentially been making love to Jamie in the act. They are interrupted by militia men, who take Grey prisoner.
Bingo