Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodin vanhempainilta, mies jäi kiinni kusetuksesta. :D

Vierailija
09.05.2017 |

Sanoin että se vanhempainilta on tänään, mies totesi että hän ei sinne ehdi kun menee töissä niin pitkään,kysyi heti perään kuitenkin, että kai minä menen? Sanoin sitten että mites menen, kun ei sinne voi lapsia ottaa mukaan. Mies sanoi:"Joo, voin minä olla lasten kanssa kotona" Sitten hiljeni kun tajusi mitä tuli sanotuksi. :D
Käskin sen mennä sinne vanhempainiltaan ja olen itse muksujen kanssa.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmeisinki.

Vierailija
2/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaan yritti välttää kohtaamisen kuuman lastentarhanopettajan kanssa.

Vierailija
4/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän miehellä on oikein oivallinen tilaisuus mennä kaljalle.

Vierailija
5/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilman lapsusta mies oli jäämässä "ylitöihin", ja sinä olisit ollut kiltisti lasten kanssa kotona? Tsaijaijai...

Vierailija
6/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä riemuitse. Työpäivä voi edelleen venyä.

Vierailija
7/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies tarjoutui jäämään lasten kanssa kotiin, mutta sekään ei kelpaa pirttihirmulle? Mitä vittua?

Vierailija
8/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuumia ne lto:t :D

Vierailija
9/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ilman lapsusta mies oli jäämässä "ylitöihin", ja sinä olisit ollut kiltisti lasten kanssa kotona? Tsaijaijai...

Varmaankin.

Vierailija
10/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen samanlainen valehtelija. Mikään ei pidä paikkaansa tai vaihtuu mielialojen mukaan. Ei jaksa erota  kun ikää on jo sen verran, ei jaksa enää välittää, ei mitään yhteistä, ei luottoa, ei seksiä, ei muuta kuin välinpitämättömyys. En valita, vaan totean ja annan ehkä jollekin ajattelemisen aihetta? Miettikää, ennen kuin on liian myöhäistä.

Ap:llä tosin nauruhymiö mukana, joten ei koe ongelmaksi tuota, joten asian vierestä menee, mutta menköön nyt, koska hyvällä asialla olen. Jännämiehet kusettaa.

Vierailija
11/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies tarjoutui jäämään lasten kanssa kotiin, mutta sekään ei kelpaa pirttihirmulle? Mitä vittua?

Häh? Tottakai olisi kelvannut, itseppähän valehteli. Ja minä olen ollut tähän asti joka ainoassa vanhempainillassa, mies ei kertaakaan, joten hänen vuoro. - ap

Vierailija
12/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta se palstamamma jaksaakin uhriutua ja ulista? Mikä tässä oli ongelma?

Miehen valehtelu ei ole ongelma vai? Eihän ap sitä paitsi ulissut tai uhrautunut...

Vierailija
13/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei selvästikään kiinnostanut vanhempainilta ja minusta niissä pitäisi käydä se kumpaa se kiinnostaa. Ei ne vanhempainillat ole mikään välttämöttömyys.

Vierailija
14/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tottakai olisi kelvannut, itseppähän valehteli. Ja minä olen ollut tähän asti joka ainoassa vanhempainillassa, mies ei kertaakaan, joten hänen vuoro. - ap

Miksi käyt?

Vierailija
15/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä ei ole kumpikaan käynyt ja lapset on edelleen hengissä. Ei tämän takia kannata uhriutua.

Vierailija
16/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikki...

Vierailija
17/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä ei ole kumpikaan käynyt ja lapset on edelleen hengissä. Ei tämän takia kannata uhriutua.

Kompsis. Meillä ei käyty edes peruskoulun vanhempanilloissa. Hyvin ovat lapset kasvaneet.

Vierailija
18/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittääkö ap tai joku muu, missä kohtaa tässä se kusetus tapahtui? Vai onko naisilla tosiaankin aivot menneet lapsiveden mukana?

Vierailija
19/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikki...

Tästä tuli mieleen muistaako joku sen pitkän ketjun, jossa miehellä oli suhde lastensa lto:n? :D

Ymmärrän kyllä miestä miksi keksi pienen valkoisen valheen. Eihän nuo illat ole kuin ajantuhlausta, eikä niistä mitään mitaleja jaeta kuka käy ja kuka ei.

Vierailija
20/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi joustanut työstään ollakseen lastensa kanssa, mutta ei toisarvoisen asian kanssa se on = valehtelua?!