Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei muista minua äitienpäivänä koska ei ole yhteisiä lapsia

Vierailija
08.05.2017 |

Meillä ei ole yhteisiä lapsia, miehellä kyllä on omia. Asumme yhdessä hänen lastensa kanssa.
Mutta nyt hän sanoi ettei aio muistaa minua koska en ole äiti. Wtf????

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko miehesi äiti?

Vierailija
2/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Luultavasti ne lapsetkin muistavat omaa äitiään, eikä sinua, joten miksi mieskään juhlistaisi sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Et ole äiti, miksi sinua muistettaisi äitienpäivänä?

Vierailija
4/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin? Miehen kuuluu muistaa omaa äitiään, isoäitiään sekä lastensa äitiä. Ja toki isoisoäitiä myös jos on hengissä. Jos sä et täytä kriteerejä niin sitten et täytä. Tietty jos sinulla on lapsia, vaikka eivät miehesi olisikaan niin kohteliasta olisi toivottaa hyvää äitienpäivää..

Vierailija
5/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua pitäisi juhlia tai muistaa äitienpäivänä? Jos et edes ole äiti. Ei se ole mikään äitipuolienpäivä tai vaimojenpäivä, vaan äitienpäivä, ÄITIEN.

Vierailija
6/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole yhteisiä lapsia, miehellä kyllä on omia. Asumme yhdessä hänen lastensa kanssa.

Mutta nyt hän sanoi ettei aio muistaa minua koska en ole äiti. Wtf????

mikä tuossa on vaikea ymmärtää, ethän sä ole miehen tai sen lasten äiti

Vierailija
7/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehesi äiti, ainakaan toivottavasti...

Vierailija
8/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on erikseen... 

Vierailija
9/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivä voitaisiin vaihtaa mielensäpahoittajien päiväksi

Vierailija
10/69 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä uusperhemyönteinen, mutta kyllä minusta äitienpäivä kuuluu myös äitipuolille. Ei äitiys ole pelkkää synnyttämistä, vaan kyllä äiti on se, joka lapsista huolehtii. Sijoitut lapset, adoptiolapset, kaikilla on oikeus muistaa sitä jota pitää äitinään ja äitejä voi olla joissain tapauksissa useampi.

Vierailija
11/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yleensä uusperhemyönteinen, mutta kyllä minusta äitienpäivä kuuluu myös äitipuolille. Ei äitiys ole pelkkää synnyttämistä, vaan kyllä äiti on se, joka lapsista huolehtii. Sijoitut lapset, adoptiolapset, kaikilla on oikeus muistaa sitä jota pitää äitinään ja äitejä voi olla joissain tapauksissa useampi.

Olen eri mieltä tuosta loppulauseestasi;  sillä äitejä ei lapsella voi olla periaatteessa kuin yksi ja ainut!

Naisesta tulee äiti nimenomaan kun hän on synnyttänyt lapsensa.

Kaikki muut naiset, jotka eivät ole synnyttäneet lasta, ovat lapselle aivan jotain muuta, kutsuttakoon niitä vaikka sijaisäideiksi tai adoptioäideiksi, mutta aitoa ja oikeaa äitiä heistä ei  saa mitenkään, koska vain lapsensa synnyttänyt äiti on/oli se aito ÄITI .

Vierailija
12/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko hieman tyhmä vai jälkeenjäänyt?  Miehesi on aivan oikeassa, ethän sä olekkaan miehesi lasten äiti.

Vierailija
13/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä tuosta loppulauseestasi;  sillä äitejä ei lapsella voi olla periaatteessa kuin yksi ja ainut!

Kaikki muut naiset, jotka eivät ole synnyttäneet lasta, ovat lapselle aivan jotain muuta, kutsuttakoon niitä vaikka sijaisäideiksi tai adoptioäideiksi, mutta aitoa ja oikeaa äitiä heistä ei  saa mitenkään, koska vain lapsensa synnyttänyt äiti on/oli se aito ÄITI .

Kaameeta paskaa sun kirjoitus. Kyllä adoptioäiti on yhtälailla äiti kuin kuka tahansa äiti. Yrität nyt pikkusen liikaa nostaa itseäsi jalustalle.

Vierailija
14/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Kun Vauvaa lukee niin joka ikisen Suomen juhlapäivän voisi samalla muuttaa Mielensäpahoittajien päiväksi. 

Vierailija
15/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte yhdessä miehen lapsien kanssa, kyllä äitienpäivä kuuluu sinulle.

Vastahan täällä myötämielisesti suhtauduttiin siihen , että myös äitipuolelle tehdään äitienpäiväkortti.

Nyt taas kaikki elämässään epäonnistuneet purkavat pahaaoloaan tässä ketjussa.

Vierailija
16/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt hän sanoi ettei aio muistaa minua koska en ole äiti. Wtf????[/quote

Et sä olekkaan äiti miehesi lapsille. Miksi miehesi pitäisi sua muistaa äitienpäivänä mitenkään, kun ei ole syytäkään siihen?

Vierailija
17/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapseni oli bioäitinsä kanssa viisi päivää. Kyllä minä enemmän hänelle äiti olen.

T.adoptioäiti

Vierailija
18/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ap, olen elänyt uusperheessä nyt 18 vuotta. Miehellä kolme lasta, minulla yksi lapsi, ei yhteisiä lapsia. En todellakaan ole koskaan odottanut, että mieheni minua jotenkin äitienpäivänä muistaisi - en ole hänen äitinsä, enkä hänen lastensa äiti. Nyt toki lapsemme ovat olleet jo aikuisia kauan aikaa, he olivat kouluikäisiä, kun tapasimme. Joten en kyllä ymmärrä ollenkaan, miksi miehen pitäisi sinua muistaa äitienpäivänä?

Vierailija
19/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Teillä ei ole yhteisiä lapsia.

Vierailija
20/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Kun Vauvaa lukee niin joka ikisen Suomen juhlapäivän voisi samalla muuttaa Mielensäpahoittajien päiväksi. 

Naisethan ne niistä jaksaa palstalla ulista. En muista vielä yhdenkään miehen itkeneen palstalla sitä, ettei saanut ystävänpäivänä tai isänpäivänä naiselta lahjontaa, materiaa tai sirkushuveja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän