Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on avoin suhde, niin sittenhän mekin voitais... u know... ;)
Ei ole avoin suhde, ja vaikka olisikin niin sun kanssa en tekisi mitään!
Jäi vaivaamaan who you are? En voinut vastata sun katseisiin, koska työ velvoitti niin. Huomasit silti varmasti, että olisin halunnut ja pidin sinusta ensisilmäyksellä.
Mistäköhän sut löytäisin? Jäit mieleen, harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole avoin suhde, ja vaikka olisikin niin sun kanssa en tekisi mitään!
Etpä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta sun kanssa siitä vois ehkä vähän joustaa:)
On vielä jäljellä ihmisiä ketkä ei petä suhteessa. Eikä paneskele pitkin.
Joustot tuossa asiassa ei kiinnosta.
Olisin halunnut tulla luoksesi pitkäksi viikonlopuksi. :/
Ilmeisesti sinua ei kiinnosta. Olit jotenkin etäinen, kun kosketin sinua. Ikävä sinua ja "meitä" 😢
Vierailija kirjoitti:
On vielä jäljellä ihmisiä ketkä ei petä suhteessa. Eikä paneskele pitkin.
Joustot tuossa asiassa ei kiinnosta.
Ja sitten on ihmisiä ketkä...
VHS mä oon aivan umpihulluna suhun aina.
J (mies),
Tavattiin pari viikkoa sit harrastuksen parissa ja veit multa jalat alta aika nopeessa ajassa. Ollaan melkein siitä asti viestitelty, mä vihjailen sulle pikkutuhmia asioita ja oot vastannu flirttiin takas. Nyt susta ei oo muutamaan päivään kuulunu mitään, vaikka mä laitoin viimeisimmän viestin, johon olis pystynyt vastaamaankin jotain. Välillä susta saa sen kuvan et sua ei kiinnosta ja vastailet vain kohteliaisuudesta, välillä taas vaikutat oikeasti kiinnostuneelta. Ja mä en halua vaikuttaa liian innokkaalta... En järjettömän ujouteni takia uskalla kysyä suoraan ja kasvotusten kun nähdään, menen ihan puihin, niin kuin yks päivä viestissäni kirosinkin hakkaavani päätä seinään ujouteni takia ;)
Jos oot musta kiinnostunut muuten kuin kaverina, niin voisitko kiltti ilmaista sen selvin merkein, ennen kuin särjen sydämeni? Tai jos ei kiinnosta, niin kerro se suoraan. On erittäin epätodennäköistä et luet tän, mut jos sattuisitkin lukemaan, niin laita mulle joku kiva viesti, tai ens viikolla kun nähdään, niin kerro miltä susta tuntuu? - E
Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.
No tuskin nyt kuitenkaan.
Kuulin sun äänen tänään mut en millään uskaltanut katsoa sinuun...ujous iski taas.😑
Meinasin lähtee jollekin mökille juhannukseksi, mutta sitten huomasin, että saatat mennä sinne niin en uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti olen. Totesin sen tällä viikolla, kun kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa hänen some-tilejään ja tajusin ettei hän ole päivittänyt aikoihin mitään. Hän tietää että olin ihastunut. Uskoo todennäköisesti että olen edelleen ihastunut. Hänellä on syy pitää minua hyvin vastenmielisenä. Hän tietää että on hyvin todennäköistä että käyn toisinaan katsomassa hänen some-tilejään. Tekisikö sinun mieli päivittää julkisesti mitään jos joku olisi sinuun ihastunut ja se tuntuisi sinusta vastenmieliseltä ja tietäisit että hänellä on mahdollisuus nähdä päivitykset? En haluaisi olla ahdistava ja inhottava osa kenenkään elämää, mutta taidan nykyään olla :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti olen. Totesin sen tällä viikolla, kun kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa hänen some-tilejään ja tajusin ettei hän ole päivittänyt aikoihin mitään. Hän tietää että olin ihastunut. Uskoo todennäköisesti että olen edelleen ihastunut. Hänellä on syy pitää minua hyvin vastenmielisenä. Hän tietää että on hyvin todennäköistä että käyn toisinaan katsomassa hänen some-tilejään. Tekisikö sinun mieli päivittää julkisesti mitään jos joku olisi sinuun ihastunut ja se tuntuisi sinusta vastenmieliseltä ja tietäisit että hänellä on mahdollisuus nähdä päivitykset? En haluaisi olla ahdistava ja inhottava osa kenenkään elämää, mutta taidan nykyään olla :(
I feel you, vaikka en mitään tollasta oo huomannutkaan.
Tuskin ketään niin helvetisti ällöttää, ettei sen vuoksi päivittäisi mitään.:D
EHKÄ SE ON KUOLLUT
Ja vaikka ällöttäisikin, niin tuskin kieriskelee siinä ällötyksessä aktiivisesti, ettei sen vuoksi päivittäisi.
Etkö tulisi viettämään sateista juhannusta kanssani..
Ei sen tarvitse jäädä siihen? Odotan aloitetta, en itse millään uskalla... pitkä katse ovella ❤