Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1481/8206 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

❤. Ensikatseesta. Siihen se sitten jäikin.

Ei sen tarvitse jäädä siihen? Odotan aloitetta, en itse millään uskalla... pitkä katse ovella ❤

Vierailija
1482/8206 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on avoin suhde, niin sittenhän mekin voitais... u know... ;)

Ei ole avoin suhde, ja vaikka olisikin niin sun kanssa en tekisi mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/8206 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vaivaamaan who you are? En voinut vastata sun katseisiin, koska työ velvoitti niin. Huomasit silti varmasti, että olisin halunnut ja pidin sinusta ensisilmäyksellä.

Mistäköhän sut löytäisin? Jäit mieleen, harvinaista.

Vierailija
1484/8206 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole avoin suhde, ja vaikka olisikin niin sun kanssa en tekisi mitään!

Etpä!

Vierailija
1485/8206 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä![/quote]

NO EN!!

Vierailija
1486/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta sun kanssa siitä vois ehkä vähän joustaa:)

Vierailija
1487/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä jäljellä ihmisiä ketkä ei petä suhteessa. Eikä paneskele pitkin.

Joustot tuossa asiassa ei kiinnosta.

Vierailija
1488/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tulla luoksesi pitkäksi viikonlopuksi. :/

Ilmeisesti sinua ei kiinnosta. Olit jotenkin etäinen, kun kosketin sinua. Ikävä sinua ja "meitä" 😢

Vierailija
1489/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vielä jäljellä ihmisiä ketkä ei petä suhteessa. Eikä paneskele pitkin.

Joustot tuossa asiassa ei kiinnosta.

Ja sitten on ihmisiä ketkä...

Vierailija
1490/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHS mä oon aivan umpihulluna suhun aina.

Vierailija
1491/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J (mies),

Tavattiin pari viikkoa sit harrastuksen parissa ja veit multa jalat alta aika nopeessa ajassa. Ollaan melkein siitä asti viestitelty, mä vihjailen sulle pikkutuhmia asioita ja oot vastannu flirttiin takas. Nyt susta ei oo muutamaan päivään kuulunu mitään, vaikka mä laitoin viimeisimmän viestin, johon olis pystynyt vastaamaankin jotain. Välillä susta saa sen kuvan et sua ei kiinnosta ja vastailet vain kohteliaisuudesta, välillä taas vaikutat oikeasti kiinnostuneelta. Ja mä en halua vaikuttaa liian innokkaalta... En järjettömän ujouteni takia uskalla kysyä suoraan ja kasvotusten kun nähdään, menen ihan puihin, niin kuin yks päivä viestissäni kirosinkin hakkaavani päätä seinään ujouteni takia ;)

Jos oot musta kiinnostunut muuten kuin kaverina, niin voisitko kiltti ilmaista sen selvin merkein, ennen kuin särjen sydämeni? Tai jos ei kiinnosta, niin kerro se suoraan. On erittäin epätodennäköistä et luet tän, mut jos sattuisitkin lukemaan, niin laita mulle joku kiva viesti, tai ens viikolla kun nähdään, niin kerro miltä susta tuntuu? - E

Vierailija
1492/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips ;)

Vierailija
1493/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.

Vierailija
1494/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.

No tuskin nyt kuitenkaan.

Vierailija
1495/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sun äänen tänään mut en millään uskaltanut katsoa sinuun...ujous iski taas.😑

Vierailija
1496/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin lähtee jollekin mökille juhannukseksi, mutta sitten huomasin, että saatat mennä sinne niin en uskalla.

Vierailija
1497/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti olen. Totesin sen tällä viikolla, kun kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa hänen some-tilejään ja tajusin ettei hän ole päivittänyt aikoihin mitään. Hän tietää että olin ihastunut. Uskoo todennäköisesti että olen edelleen ihastunut. Hänellä on syy pitää minua hyvin vastenmielisenä. Hän tietää että on hyvin todennäköistä että käyn toisinaan katsomassa hänen some-tilejään. Tekisikö sinun mieli päivittää julkisesti mitään jos joku olisi sinuun ihastunut ja se tuntuisi sinusta vastenmieliseltä ja tietäisit että hänellä on mahdollisuus nähdä päivitykset? En haluaisi olla ahdistava ja inhottava osa kenenkään elämää, mutta taidan nykyään olla :(

Vierailija
1498/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti olen. Totesin sen tällä viikolla, kun kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa hänen some-tilejään ja tajusin ettei hän ole päivittänyt aikoihin mitään. Hän tietää että olin ihastunut. Uskoo todennäköisesti että olen edelleen ihastunut. Hänellä on syy pitää minua hyvin vastenmielisenä. Hän tietää että on hyvin todennäköistä että käyn toisinaan katsomassa hänen some-tilejään. Tekisikö sinun mieli päivittää julkisesti mitään jos joku olisi sinuun ihastunut ja se tuntuisi sinusta vastenmieliseltä ja tietäisit että hänellä on mahdollisuus nähdä päivitykset? En haluaisi olla ahdistava ja inhottava osa kenenkään elämää, mutta taidan nykyään olla :(

I feel you, vaikka en mitään tollasta oo huomannutkaan.

Tuskin ketään niin helvetisti ällöttää, ettei sen vuoksi päivittäisi mitään.:D

EHKÄ SE ON KUOLLUT

Vierailija
1499/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka ällöttäisikin, niin tuskin kieriskelee siinä ällötyksessä aktiivisesti, ettei sen vuoksi päivittäisi.

Vierailija
1500/8206 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tulisi viettämään sateista juhannusta kanssani..

Ketju on lukittu.