Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Ei me nähdä enää koskaan toisiamme.
Miksi annoit minun luulla, että aidosti välitit, jopa rakastit? Sellainen on väärin, kidutusta, ja jättää jälkensä. En toivu tästä koskaan. Ei ihminen kestä loputtomiin. Joko oman käden kautta tai sairaus vie. Niin se on.
Jokainen päivä on valoton.
Olet ihana, ja rakas minulle ❤
Vierailija kirjoitti:
En enää usko ihmeisiin. Näin pitkän ajan jälkeen uskon jo, ettet välittänyt, et halunnut mua. Tiesin sen jo silloin, mutta yli pääseminen pikaihastuksen jälkeen ollut vaikeaa.
Oletko yrittänyt?:)
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan heinäkuussa viestiä?
Laita vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana, ja rakas minulle ❤
Mulle tulee samat sanat mieleen aina kun ajattelen sinua. Lisäisin lauseeseen vielä sanan kaunis, sillä sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan.
Tuskin laitan, mutta makustelen asiaa.
Olen kaivannut sua, l. Etelä-pohjanmaa.
ML haluun sua edelleen :(
Mutta oon hyväksynyt sen, ettei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi söpönaama. Tosi tyhmää kirjottaa tänne, mut olkoon. On mulla ikävä sua, etenkin nyt kun muistutit itestäs. Tiiän, että valehtelet mulle ja myös sen ettet välitä oikeesti musta pätkääkään. Oon sulle vaan lelu, jolta haluut huomioo, kun sulla on tylsää.
Mä taisin oikeesti tarkottaa sitä kun sanoin sillon kauan sit, et rakastan sua, ainaki jotain sinne päin mä tunsin.
Mulle on käyny viimeaikoina asioita, jotka on sattunu hemmetisti ja oon aika varma et sun kaa tulis käymään samoin, koska sä vaan pelaat.Huono omatuntoko se on riesana?
Huono omatunto mistä?
Ei aavistustakaan, en tunne sua. Joillakin omatunto näkyy noin, pelaillaan muiden tunteilla ja sitten kun itse ihastutaan niin juttu kaatuu pelailijan omaan vainoharhaisuuteen. Toivottavasti sulla ei näin ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi söpönaama. Tosi tyhmää kirjottaa tänne, mut olkoon. On mulla ikävä sua, etenkin nyt kun muistutit itestäs. Tiiän, että valehtelet mulle ja myös sen ettet välitä oikeesti musta pätkääkään. Oon sulle vaan lelu, jolta haluut huomioo, kun sulla on tylsää.
Mä taisin oikeesti tarkottaa sitä kun sanoin sillon kauan sit, et rakastan sua, ainaki jotain sinne päin mä tunsin.
Mulle on käyny viimeaikoina asioita, jotka on sattunu hemmetisti ja oon aika varma et sun kaa tulis käymään samoin, koska sä vaan pelaat.Huono omatuntoko se on riesana?
Huono omatunto mistä?
Ei aavistustakaan, en tunne sua. Joillakin omatunto näkyy noin, pelaillaan muiden tunteilla ja sitten kun itse ihastutaan niin juttu kaatuu pelailijan omaan vainoharhaisuuteen. Toivottavasti sulla ei näin ☺
Mikä on muiden tunteilla pelailua?
Riittääkö pelkkä seksipainoitteinen hengailu, vaikka itse ei puhu tunteistaan koskaan mitään eikä anna vastakaikua toisen verbaaliselle tunneilmaisulle vaan pitäytyy ainoastaan fyysisessä ja fyysisen ulkopuolella juttelee niitä näitä, heittää perus läppää ym.?
Vai pitääkö tunteilla pelailun sisältää verbaalisia lupauksia tai ääneen unelmointia, vihjailuja jostain yhteisestä tulevaisuudesta tai muuta vastaavaa?
Voiko sellanen olla tunteilla pelailua, jos ei koskaan vastaa toisen "sellasiin" juttuihin?
Esim. toinen sanoo "sitten ku nään sun perheen", "mekihän voitais sitten viiskymppisenä tehdä sitä ja tätä", "jatkuispa tää hetki vaan ikuisesti" ymv. ja itse on vaan hiljaa, katselee muualle, vaihtaa puheenaihetta eikä itse puhu koskaan mitään tollasia, niin tekeekö tossa jotain väärin?
Jos kuitenkin suoraan kysyttäessä ("voitaisko me seurustella"/"voisitko kuvitella olevani oikeasti mun kanssa" tmv.) sanoo, että ei tai en oikein tiedä tai en osaa ajatella tuollaista, eli ei anna verbaalisesti siimaa ja tekee aikalailla selväksi, ettei ole halukas sitoutumaan.
Eikö pelailuun liity vahvasti sellanen, että tietoisesti lämmittää toisen ja pitää lämpimänä niin kauan kuin tarvitsee, jonka jälkeen jättää kylmäksi?
Tää siis ihan ohis, eli en ole toi alkuperäinen henkilö, mutta aihe "tunteilla pelailu" on ihan mielenkiintoinen ja epäselvä ainakin mulle.
Ehkä sekin vaikuttaa tohon minkä kukanenkin kokee "pelailuksi", mikä on ihmisen lähtökohtainen ajatus aina kun tutustuu johonkin uuteen tyyppiin.
Toisille siihen sisältyy aina oletus siitä, että tähtäys on parisuhde ja toisille taas oletus on aina se, ettei mitään parisuhdetta koskaan tule ja hengaillaan vaan kasuaalisti.
Viikko siitä kun viimeksi nähtiin..jos huomenna lounaalla nähtäisi taas.❤
P-pohjanmaa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sekin vaikuttaa tohon minkä kukanenkin kokee "pelailuksi", mikä on ihmisen lähtökohtainen ajatus aina kun tutustuu johonkin uuteen tyyppiin.
Toisille siihen sisältyy aina oletus siitä, että tähtäys on parisuhde ja toisille taas oletus on aina se, ettei mitään parisuhdetta koskaan tule ja hengaillaan vaan kasuaalisti.
Pelailu tarkoittaa valtapeliä ja toisen manipuloimista ja valehtelua. Pelaaja ei halua rakastua, vaan olla niskan päällä, voittaa rakkauden pelillään. Pelailu on varmin merkki siitä ettei päädy rakkaussuhteeseen pelaamaansa ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille siihen sisältyy aina oletus siitä, että tähtäys on parisuhde ja toisille taas oletus on aina se, ettei mitään parisuhdetta koskaan tule ja hengaillaan vaan kasuaalisti.Pelailu tarkoittaa valtapeliä ja toisen manipuloimista ja valehtelua. Pelaaja ei halua rakastua, vaan olla niskan päällä, voittaa rakkauden pelillään. Pelailu on varmin merkki siitä ettei päädy rakkaussuhteeseen pelaamaansa ihmisen kanssa.
Aa okei, no hyvä tietää! En siis ole koskaan "pelaillut".:D
Ainakaan tuolleen, että haluaisin manipuloida, pyrkisin olemaan niskan päällä tai muutenkaan kilpailemaan (mulla on lähes olematon kilpailuvietti).
Ikävä sinua! Olet ajatuksissani <3
Insta alkoi tänään ehdottaa että seuraisin sua. Kolme mun seuraaja seuraa. Seuraisinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan.
Ai piti moderoida pois viesti, jossa totean, " laita vaan " ja miinukselle jääviin, että kaivattuni ( olisiko vaikka useampi kuin moderoija😃), on tietenkin heinäkk läsnä.
Pelailua, aloitusten taso näemmä aika promille😉.
❤. Ensikatseesta. Siihen se sitten jäikin.
Jos sulla on avoin suhde, niin sittenhän mekin voitais... u know... ;)
E