Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.
Uskalla? En halua. Eikä minulla ole muunkaanlaisia (ei-julkisia) päivityksiä. Mieliala on niin huono.
Mä luulin että näitä ketjuja ei enää ollut. No terveisiä M:lle, kuten aina aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.
Uskalla? En halua. Eikä minulla ole muunkaanlaisia (ei-julkisia) päivityksiä. Mieliala on niin huono.
Miksi sun mieliala on huono? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin nyt kuitenkaan.
Hyvin todennäköisesti olen. Totesin sen tällä viikolla, kun kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa hänen some-tilejään ja tajusin ettei hän ole päivittänyt aikoihin mitään. Hän tietää että olin ihastunut. Uskoo todennäköisesti että olen edelleen ihastunut. Hänellä on syy pitää minua hyvin vastenmielisenä. Hän tietää että on hyvin todennäköistä että käyn toisinaan katsomassa hänen some-tilejään. Tekisikö sinun mieli päivittää julkisesti mitään jos joku olisi sinuun ihastunut ja se tuntuisi sinusta vastenmieliseltä ja tietäisit että hänellä on mahdollisuus nähdä päivitykset? En haluaisi olla ahdistava ja inhottava osa kenenkään elämää, mutta taidan nykyään olla :(
Play Paranoid! Kuvittelet omiasi. Miksi hän pitäisi sinua vastenmielisenä tai kokisi ällötystä? Syitä voi olla monia. Some-paasto, kyllästyminen, ei ole mitään sanottavaa... Ei sen tarvitse liittyä sinuun millään lailla.
Miksi jonkun ihastuminen hlöön herättäisi vastenmielisyyttä? Minuun saisi olla useampikin ihastunut. Vaan eipä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy asiaa tässä tai muuallakaan avaamaan. Enkä varsinkaan somessa. Tänäänkin olen teeskennellyt iloista puhelimessa äidille ja parille kaverille. En ala teeskentelemään vielä somessakin.
Mutta en varmasti ole se henkilö, joka epäilee jonkun ällöävän häntä. Tuskin muuten ällöää. Se on sun mielikuvitusta. Vai onko osoittanut käytöksellään tai sanoillaan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy asiaa tässä tai muuallakaan avaamaan. Enkä varsinkaan somessa. Tänäänkin olen teeskennellyt iloista puhelimessa äidille ja parille kaverille. En ala teeskentelemään vielä somessakin.
Mutta en varmasti ole se henkilö, joka epäilee jonkun ällöävän häntä. Tuskin muuten ällöää. Se on sun mielikuvitusta. Vai onko osoittanut käytöksellään tai sanoillaan muuta?
Ei ole osoittanut muuten kuin pysytteli hieman etäällä silloin kun vielä nähtiin ja toivoi selvästi etten keskustelisi hänen kanssaan. Tosin hän onkin aina kaikille ystävällinen. Voisinpa jotenkin piristää sua, kuka sitten oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole osoittanut muuten kuin pysytteli hieman etäällä silloin kun vielä nähtiin ja toivoi selvästi etten keskustelisi hänen kanssaan. Tosin hän onkin aina kaikille ystävällinen. Voisinpa jotenkin piristää sua, kuka sitten oletkin.
Kiitos, mutta se ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tulisi viettämään sateista juhannusta kanssani..
Et ole pyytänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten toivon että universumi tuo elämääsi asioita, jotka muuttavat huonon mielialasi hyväksi mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten toivon että universumi tuo elämääsi asioita, jotka muuttavat huonon mielialasi hyväksi mahdollisimman pian.
En usko tuollaiseen, mutta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tulisi viettämään sateista juhannusta kanssani..
Tulisin! Missä mua ootat? <3
En tunne mitään. En yhtään mitään. En surua, en iloa, en kaipausta, en rakkautta, en vihaa. En mitään.
Pitäisikö huolestua?
Kun ajattelen sinua, on kuin olisit ollut outo uni tai elokuva, joka jäi joskus kesken. Mistä se kertoi? En tiedä. Tapasimmeko oikeasti koskaan? Ja jos, niin milloin?
Milloin aloit vihata minua? Tietysti se on helpompaa kuin rakkaus. Kolikon toinen puoli.
Hmm.
Elämä on liian lyhyt...haikailla menneeseen!
Vierailija kirjoitti:
Elämä on liian lyhyt...haikailla menneeseen!
Nyt olet väärässä ketjussa. Tämä on kaipaus = ("haikailu") -ketju. Mene vaikka johonkin Jännämies-ketjuun. Aina kannattaa lukea otsikko ennen kommentointia.
Hyvää juhannusta kaikille ikävöiville 💙 Muut saisivat "avuliaine" neuvoineen pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤. Ensikatseesta. Siihen se sitten jäikin.
Ei sen tarvitse jäädä siihen? Odotan aloitetta, en itse millään uskalla... pitkä katse ovella ❤
Miten suoran aloitteen tarvitset jos on jo pitkää katsetta ovella tms? Teillä on jo jotain säpinää, jota vaan jatkatte..
Vierailija kirjoitti:
En tunne mitään. En yhtään mitään. En surua, en iloa, en kaipausta, en rakkautta, en vihaa. En mitään.
Pitäisikö huolestua?
Kun ajattelen sinua, on kuin olisit ollut outo uni tai elokuva, joka jäi joskus kesken. Mistä se kertoi? En tiedä. Tapasimmeko oikeasti koskaan? Ja jos, niin milloin?
Milloin aloit vihata minua? Tietysti se on helpompaa kuin rakkaus. Kolikon toinen puoli.
Hmm.
En vihaa sinua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤. Ensikatseesta. Siihen se sitten jäikin.
Ei sen tarvitse jäädä siihen? Odotan aloitetta, en itse millään uskalla... pitkä katse ovella ❤
Miten suoran aloitteen tarvitset jos on jo pitkää katsetta ovella tms? Teillä on jo jotain säpinää, jota vaan jatkatte..
Oliko se mitään, kuvittelinko vain..juttelemaan riittäisi.
Välillä mietin mitä järkeä oli suhun niin voimakkaasti ihastua, lopputuloksena vain paljon hukattua energiaa. En edes tiedä merkitsinkö sulle ikinä mitään ja kuvittelinko kaiken vain omassa päässäni.
Mun elämä olis täysin erilainen, jos olisin jäänyt silloin tänne. Täysin. Mutta mitäpä sekään jossittelu enää auttaa.