Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7501/8206 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä samoin! 💗💗💗

Vierailija
7502/8206 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aivojen mielestä ihan kaikki asiat liittyy taas suhun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7503/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakkaus on?

Vierailija
7504/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkaus on?

Monenmoisia juttuja, romanttisen rakkauden käsitykset on yksilöllisiä.

Miksi kysyt?

Vierailija
7505/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aivot on aika helmet :) tiiäkkö?

Vierailija
7506/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkaus on?

Nytpä heitit pahan. Kemiallinen häiriö päässä. On myös tunnetila : )

Vierailija
7507/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkaus on?

Halua olla toisen kanssa, jakaa yhteinen arki. Halu kosketella toista. Tuntea toinen lähellä tuoksuineen ja makuineen. Kaivata hänen ääntään.

Vierailija
7508/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin susta unta. Kuolit siinä unessa ja mä itkin niin paljon. Yhtäkkiä tuli sellainen lämmin tuuli, joka veti mut mukanaan ja mä leijuin kadulla ilmassa. Tuli sellainen olo, että tiesin että kannattelet mua yhä.

Vierailija
7509/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sun silmät on aika helmet :)

Vierailija
7510/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähny paljon kaunista, ehkä ne heijastaa sitä? :)

Vierailija
7511/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Millä perusteella jonkun aivot on helmet, fiksu tyyppi?

Vierailija
7512/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähny paljon kaunista, ehkä ne heijastaa sitä? :)

Tämmöisenä pimeänä päivänä mielellään näkee jotain kaunista : )

Vierailija
7513/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska. Olkaa niin varovaisia kenet päästätte ajatuksiinne ja sydämiinne. Siihenhän ei voi vaikuttaa juuri, ketä kohtaan tunteet heräävät, mutta silti, sitä ajatusta ei kannata ruokkia yhtään tai ajatella että nautin tästä. Mä sain just niin pahasti näpeilleni etten muista koska. Tapasin yhden miehen, olin siis asiakas hänelle. Hän oli ystävällisin ja empaattisin ihminen pitkään pitkään aikaan. Hemmetti hän pääsi mun ajatuksiin ja sydämeen enkä saanut häntä sieltä pois ihan millään. Nyt sitten viimeisellä tapaamisella, jonka en edes tiennyt olevan viimeinen, hän oli kyllä ystävällinen ja kaikkea, mutta ei olisi nopeampaa voinut haluta hankkiutua minusta eroon. Voin sanoa että nyt muuten tuntuu ja pahalta.. luojan kiitos olen töissä ja mulla on muutenkin elämässä ihan liikaa tekemistä etten voi hajota mutta tiukkaa tekee että saapi tän hymyn väännettyä kasvoille. Kyllä tajusin ettei mulla ole mitään tehtävissä kuin unohtaa ja puskea eteenpäin, hymyillen. Sätin itseäni sättimästä päästyäni miksi meninkin päästämään hänet ajatuksiini. Ei hitto enää koskaan.. hän ei vaan nähnyt mua sellaisena kun oon..

Vierailija
7514/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu pukille. Mä ainakin saan älyttömästi virtaskaa siitä että tiedän ihastukseni yleensä olevan olemassa.

Vierailija
7515/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. Paljon tullut viestejä illan jälkeen. 😊

Tudin pitkään. 😴

Vierailija
7516/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu pukille. Mä ainakin saan älyttömästi virtaskaa siitä että tiedän ihastukseni yleensä olevan olemassa.

Miten siitä voi saada virtaa?

Vierailija
7517/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siitä voi saada virtaa?

Kysy Hannibal Lecteriltä.

Vierailija
7518/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanoja. On vain kaipaus, joka ei hellitä. Näkisinpä edes unta Sinusta.

Tätäkö on rakkaus? Melkein kaksi kuukautta kulunut. Pohtii mies mietteissään, kun ei vain voi unohtaa.

Vierailija
7519/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi paska. Olkaa niin varovaisia kenet päästätte ajatuksiinne ja sydämiinne. Siihenhän ei voi vaikuttaa juuri, ketä kohtaan tunteet heräävät, mutta silti, sitä ajatusta ei kannata ruokkia yhtään tai ajatella että nautin tästä. Mä sain just niin pahasti näpeilleni etten muista koska. Tapasin yhden miehen, olin siis asiakas hänelle. Hän oli ystävällisin ja empaattisin ihminen pitkään pitkään aikaan. Hemmetti hän pääsi mun ajatuksiin ja sydämeen enkä saanut häntä sieltä pois ihan millään. Nyt sitten viimeisellä tapaamisella, jonka en edes tiennyt olevan viimeinen, hän oli kyllä ystävällinen ja kaikkea, mutta ei olisi nopeampaa voinut haluta hankkiutua minusta eroon. Voin sanoa että nyt muuten tuntuu ja pahalta.. luojan kiitos olen töissä ja mulla on muutenkin elämässä ihan liikaa tekemistä etten voi hajota mutta tiukkaa tekee että saapi tän hymyn väännettyä kasvoille. Kyllä tajusin ettei mulla ole mitään tehtävissä kuin unohtaa ja puskea eteenpäin, hymyillen. Sätin itseäni sättimästä päästyäni miksi meninkin päästämään hänet ajatuksiini. Ei hitto enää koskaan.. hän ei vaan nähnyt mua sellaisena kun oon..

Jos yhtään lohduttaa niin monet ovat kokeneet saman ja ajan kanssa tuollainen mies on jäänyt pois mielestä ja nämä naiset ovat pystyneet jatkamaan elämäänsä!Niin myös sinä.

Vierailija
7520/8206 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viime aikoina stressaantunut ja väsynyt. Pistin sitten tänään ranttaliksi ja ostin Lumi Pantteri -pussin, jonka söin melkein yhdeltä istumalta. Muutama nami jäi. 

😁

Ketju on lukittu.