Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Hankalaa nykyään tunnistaa erään päiväkirjailijan kaikki viestit, kun sekin käyttää hymiöitä. Ennen oli varmaa että jos viestissä on hymiö se ei ole ko. henkilöltä. Nyt ei enää tiedä.
Anteeksi että oon kirjoittanut viime aikoina tänne melkein joka päivä yhden viestin.
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa nykyään tunnistaa erään päiväkirjailijan kaikki viestit, kun sekin käyttää hymiöitä. Ennen oli varmaa että jos viestissä on hymiö se ei ole ko. henkilöltä. Nyt ei enää tiedä.
Haha, puhuuko joku minusta?
Vierailija kirjoitti:
T-nainen se käy joka päivä mielessä, mutta eipä taideta nähdä enää koskaan? Voisinpa unohtaa.
Onko T Etelä- Suomesta? Tumma vai vaalea?
Onko T Etelä- Suomesta? Tumma vai vaalea?[/quote]
Vaalea ja pohjoisempana. Vähän suuntaa antavaa tietoa, enempää on turha kertoa. T on vielä niin hullu, että saattaisi tunnistaa vähäisilläkin vihjeillä ja se ei ole täysin tarkoitus. Omaa ikävää koitan helpottaa kertomalla jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että oon kirjoittanut viime aikoina tänne melkein joka päivä yhden viestin.
Eipä tarvitse pyydellä anteeksi, itsekin kirjoittelen tänne joka päivä viestejä. : )
Olihan kiireinen päivä, mutta nyt istun sohvalle ja kirjoitan terveisiä sinulle mies <3
Vierailija kirjoitti:
Onko T Etelä- Suomesta? Tumma vai vaalea?
Vaalea ja pohjoisempana. Vähän suuntaa antavaa tietoa, enempää on turha kertoa. T on vielä niin hullu, että saattaisi tunnistaa vähäisilläkin vihjeillä ja se ei ole täysin tarkoitus. Omaa ikävää koitan helpottaa kertomalla jollekin.
Onpa kiva että kutsut Häntä hulluksi. Pelkäätkö jotain, jos et halua, että ihastuksesi tunnistaisi sinut? Saitko jo pakit, erositteko, mokasitko pahasti?
Ikävä. Mahdatko tuntea tämän?
Voiko se olla edes mahdollista että joskus mietit minua? Tummalle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Voiko se olla edes mahdollista että joskus mietit minua? Tummalle miehelle
Vähän jos tarkentaisit.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuisipa aikahyppy vuoden päähän ja voisin todeta sun jo unohtuneen jonnekin menneisyyteen. Uudet kiehtovat haasteet ottaisivat kopin ajatuksistani, niin ne eivät enää harhautuisi sinuun. Sinä olet vaan muodostunut mulle kehäpäätelmäksi, jossa yritän loogisesti selittää itselleni nykytilannetta sillä ettet sä vaan ole kiinnostunut minusta, mutta kun se tunne sanoo toista.
Meneekö naiselle?
Täydellisempää ei voi olla kuin sä.
En haluaisi ikinä tulla sinne mutta rakkaimpani takia täytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko se olla edes mahdollista että joskus mietit minua? Tummalle miehelleVähän jos tarkentaisit.
Voisin! Ja ehkä joskus teenkin, mutten tässä.. Joku mies ketjussa aikaisemmin kertoi että kun hän laittaa vauhtia niin se on siinä sitten, loppuu arvuuttelu.
Itse tahtoisin pudottaa suojat alas tälle miehelle, vaikka on paljon asioita joita pitäisi ajatella, ottaa huomioon ja olla välittämättä omista tunteista.
Ja tuo mies on yksi niistä jotka tekee järkeviä päätöksiä.
Ja tahtoisin olla ystävä, se josta voisit välittää ja kaivata kun ollaan erossa.
Vierailija kirjoitti:
>3
Se on vastalause feikille lällyilylle; tarkoituksella >3 eikä
Mitään rakkautta ei ole olemassakaan. On vain pari nössöä miestä ja riivinrautoja.
Hyvää yötä naiselleni. T.Mies
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi ikinä tulla sinne mutta rakkaimpani takia täytyy.
Oot rakas mulle nainen
Kuinkahan moni on suuttunut tämän ketjun perusteella jollekin tosielämän tutulleen. Siis kun "sehän on kirjoittanut ihan varmasti täällä tuon viestin ja tuonkin ja tuon ja..." 😂