Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6221/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän loukkaantunut ja surullinen.

Vierailija
6222/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin tietysti. Mihin haluut mennä?

Vaikka johonkin kylpylään!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
6224/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ae mistä hyvästä?

Vierailija
6225/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitua, leipää, juustua, makkaraa, voita, sinappia.

Vierailija
6226/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olet ihana!

Vierailija
6227/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H...en tod. kaipaa sua, juoruämmä :)

Vierailija
6228/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos oon loukannut. Ei tämä ole helppoa mullekaan. Pelottaa tuntea näin ja samalla oon epävarma susta. Näytät vuorotellen vihreää ja punaista valoa.

Vierailija
6229/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sua niiiiin niin paljon<3

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.

Mäkin rakastan Sua ja kaipaan ihan järjettömästi. En ole unohtanut silmiäsi.

... niiiiin enkä myöskään hymyäsi.

Keneltä?

V-mies.

Vierailija
6230/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olet ihana!

Tiedän oli ihana nähdä ohimennen ☺️

Vierailija
6231/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas päiväni piristämisestä sulle nainen!

En tiedä tunsitko tänään saman kuin minä, mutta jotain ainutlaatuista kemiaa meidän välillä vain on.

No tottakai tunsin :) Oot söpö kun sillä tavoin istut tuolilla ja nojaat taaksepäin. Mulla on heikko kohta tollaisille miehille. 

Vaikka ei tää mulle ollut ees tarkoitettu :D 

Vierailija
6232/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kovasti tulkita käytöstäsi. Jos jotain tunteita on niin hyvin piilotat. Tarkkailet mua vain silloin, kun olen kaukana. Mä en uskalla katsoa sua silmiin kun ollaan lähekkäin koska näkisit tietysti heti mitä ajattelen. Onko sulla sama? Kun puhut mulle, tuntuu että olet samanlainen kuin minä. Olet kuin minä, mutta mies. Mistähän me puhuttaisiin silloin jos olisimme ihan kahdestaan. Istuttaisiin vastakkain. Voin kuvitella sen latauksen ja vetovoiman mikä siinä tilanteessa syntyisi. Parempi että istut viereen. Voidaan jutella sitten. En voi katsoa sun ihania silmiä.

Minustakin tuntuu, että olet täysin samanlainen ihminen kuin minä. Välillä en edes kehtaa kertoa kaikista asioista, joissa ollaan niin samanlaisia. Haluaisin istua sun kanssa vastakkain kahdestaan edes kerran ja kertoa, miten paljon arvostan sinua kaikin puolin. Olen usein istunut viereesi ja jo silloin tuntenut sen latauksen. Olen myös huomannut, että puheesi ja käytöksesi on muuttunut tietyllä tavalla, kun tulen lähellesi. Lupaan kertoa sinulle kaiken, kun saan hyvän tilaisuuden.

Vierailija
6233/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K., pidän sinusta! Olet mielessäni.

Vierailija
6234/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos oon loukannut. Ei tämä ole helppoa mullekaan. Pelottaa tuntea näin ja samalla oon epävarma susta. Näytät vuorotellen vihreää ja punaista valoa.

En ole näyttänyt vihreää valoa. Mikset voi luottaa siihen, mitä konkreettisesti näet, välttelen sua koska en halua nähdä sua. En tykkää susta, vaan eräästä toisesta jota kaipaan tuolla pimeillä kujilla kulkiessani.

Vierailija
6235/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole näyttänyt vihreää valoa. Mikset voi luottaa siihen, mitä konkreettisesti näet, välttelen sua koska en halua nähdä sua. En tykkää susta, vaan eräästä toisesta jota kaipaan tuolla pimeillä kujilla kulkiessani.

Jos kertoisit tämän mulle ihan henkilökohtaisesti eikä täällä niin en turhaan susta elättelisi toiveita. Senhän tiedän ettet ole siitä toisesta koskaan päässyt yli.

Vierailija
6236/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aion elätellä toiveita!

Ei ole vaihtoehtoja, toiveita on pidettävä elossa.

Vierailija
6237/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olet ihana!

Kenen mielestä? :) Olisitpa se jota ajattelen koko ajan... :)

Vierailija
6238/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sua niiiiin niin paljon<3

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.

Ei. Kaikki ei ole hyvin. Minun on kylmä sisäisesti ja ulkoisesti. Tärisen. Kaikki on väärin!!!!! Enkä minä jaksa enää taistella! En jaksa enää tätä kaikkea, kipua, tunnetiloja jne. En vain jaksa!!!!!!!!!! Ja olen niin helvetin tyhmäkin että oksat pois.

Saanko olla vierelläsi ja lohduttaa, auttaisiko se?

Vierailija
6239/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H...en tod. kaipaa sua, juoruämmä :)

Siltä vaikuttaa kun tänne kaipaus ketjuun kirjoittelet. :) 

Vierailija
6240/8206 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kovasti tulkita käytöstäsi. Jos jotain tunteita on niin hyvin piilotat. Tarkkailet mua vain silloin, kun olen kaukana. Mä en uskalla katsoa sua silmiin kun ollaan lähekkäin koska näkisit tietysti heti mitä ajattelen. Onko sulla sama? Kun puhut mulle, tuntuu että olet samanlainen kuin minä. Olet kuin minä, mutta mies. Mistähän me puhuttaisiin silloin jos olisimme ihan kahdestaan. Istuttaisiin vastakkain. Voin kuvitella sen latauksen ja vetovoiman mikä siinä tilanteessa syntyisi. Parempi että istut viereen. Voidaan jutella sitten. En voi katsoa sun ihania silmiä.

Mistä tiedät että hän on mies tai nainen? Ei se ulkokuori tai henkinen olemus aina kerro kaikkea.

Ketju on lukittu.