Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti. Ehkä jotain pitää ja jotain taas ei.
Kiitos neuvosta. Mulla on tuota vikaa ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Wooooooww mitä viisautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole ihan itsestäänselvyys. Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole ihan itsestäänselvyys. Elämä opettaa.
Eli mitä pitää ottaa vakavasti ja mitä ei?
Mihin alkuperäinen viesti edes perustui?
Mä rakastan sua niiiiin niin paljon<3
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi kirjoittaa tai kertoa hänelle irl, joskus kaikki voi olla liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin rakastan Sua ja kaipaan ihan järjettömästi. En ole unohtanut silmiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.Mäkin rakastan Sua ja kaipaan ihan järjettömästi. En ole unohtanut silmiäsi.
... niiiiin enkä myöskään hymyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki kivasti. Oot usein mun ajatuksissa.. Mietin usein mitä sulle kuuluu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.Kannattaisi kirjoittaa tai kertoa hänelle irl, joskus kaikki voi olla liian myöhäistä.
En kertoisi tuollaista viestitse.
Ja jos muuta vaihtoehtoa ei olisi, jättäisin kokonaan kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Olit suurin rakkauteni. Olit.
Tämä. Kerro yksi tunnistesana jonka takuu varmasti tiedän. Varmasti! Mieti tarkasti.
Rakastan sun kerroksia, sun syvyyksiä, sun tasoja, sun pehmeyttä sun kovuutta. sun sydäntä sun pintaa. sun harmaita hiuksia, pientä poikaa sinussa, aikuista miestä ja vanhan miehen viisautta. Rakastan Sinua niin kauan kuin elän kunnes maan tomuksi muutun. En voi tälle mitään, ehkä haluaisin, mutta en lopulta, koska se on kohtaloa, johon aloin uskoa tavatessani Sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikki ei ole hyvin. Minun on kylmä sisäisesti ja ulkoisesti. Tärisen. Kaikki on väärin!!!!! Enkä minä jaksa enää taistella! En jaksa enää tätä kaikkea, kipua, tunnetiloja jne. En vain jaksa!!!!!!!!!! Ja olen niin helvetin tyhmäkin että oksat pois.
Miksi soi you raise me up ja luku 13 sanottiin puhelussa 3 kertaa ja sitkeä sydän ja soitettiin numerolla 010 heti kun vaadin tietoa...
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun kerroksia, sun syvyyksiä, sun tasoja, sun pehmeyttä sun kovuutta. sun sydäntä sun pintaa. sun harmaita hiuksia, pientä poikaa sinussa, aikuista miestä ja vanhan miehen viisautta. Rakastan Sinua niin kauan kuin elän kunnes maan tomuksi muutun. En voi tälle mitään, ehkä haluaisin, mutta en lopulta, koska se on kohtaloa, johon aloin uskoa tavatessani Sinut.
Fyysisesti mies vai henkisesti mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.Mulla on kaikki kivasti. Oot usein mun ajatuksissa.. Mietin usein mitä sulle kuuluu..
Kuin myös, mietin mitä sinulle kuuluu? ; )
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tämä minulle, Rakkaani.
Hän teki minulle minkä kevät tekee kirsikkapuille. Rakasteli minua etäisyyden päästä kuin iäisyyden, ja tuli niin lähelle, vaikka välillämme oli teitä ja puita. Minä kurkotin ja hän kurkotti vastaan avosylin, suuteli mieltäni ja vannoi rakkauttaan kunnes kohtaamme. Kaikkien kukkien takaa hän löysi minut, kun häntä viimeisillä voimillani etsin.
Sinä löysit minut ja sait sieluni puhkeamaan loistooni kaiken pahan jälkeen.
Jos sanat tekisivät oikeutta kiitokselle, sen tekisin.
Minä hukun ja sinä jatkat matkaa.
Minä vajoan ja sinä jatkat matkaa.
Olit suurin rakkauteni. Olit.