Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
No mutta jutellaan vaan vaikka koko ilta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Rusina, rakastan sua <3
Mistä alapeukut? Oliko taas liian "negatiivinen" viesti, vai miten se nyt meni?
Rusinat on rumia, siks.
Mieti:
Huomenta rakas Pottu! Tykkään susta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein "panomies", juu juu 😂
Oon hyvä panemaan, mulla on iso ja osaan käyttää sitä. Tiedän millon nainen on valmista kauraa ja miten se tyydytetään kunnolla.
Eikö tuo ole panomiehen määritelmä. Ehkä et vaan ole sellasta kohdannut. Ei meitä olekaan paljon. Nainen anelee lisää kun on kerran nämä kyydit saanut.
Ai panomiehiä ei ole paljon :DDDD
Kerrottakoon että hyviä miehiä ei ole paljon, panomiehiä aka mieslutkia on.
Panomies voi olla myös yhden naisen mies. Kuin poliisi: pamputtaa, osaa pidättää, ja käsiraudat omasta takaa.
Ei ole. Mutta voit jatkaa itsesi kutsumista panomieheksi. Playboy, pleijeri, panomies, fuckboy, mieslutka rakkaalla lapsella monta nimeä.
Koska kyllä niitä nysäk*lleja löytyy mies"lutkissa" - oletan, että tässä viitataan siihen, että seksipartnereita on ollut useampi kuin kolme.
Panomies tulee sanasta fuckboy. Fuckboy kohtelee naisia panopuina, tisseinä ja perseinä. Viettelee naisen ja jättää illan päätteeksi.
Ei. FuckBOY ja panoMIES on eri asioita.
playboy, pleijeri, panomies, fuckboy, miesl***ka rakkaalla lapsella on monta nimeä
Vissiin huonoja kokemuksia?
Panomies hyvillä taidoilla on ihan paras jos on vain kunnon panoa vailla. Silloin molemmat ymmärtää pelin hengen. JOS taas etsii jotakin syvempää ja pysyvämpää, se kiltti nallekarhu on parempi vaihtoehto.
Itsellä sellasta ikävä.
Noniitäkin on joskus ollut. Mutta panomies on panomies, joka naisen vokottelija.
On mullakin ollut pelkkiä panosuhteita ja ne on ollut usein tuollaisen kiltin nallekarhun kanssa mahtavilla rakastelu taidoilla, panomieheksi en kutsuisi kuitenkaan, fwb kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin ollaan ihan hiljaa, tai, no, niin hiljaa kuin pystytään, ja tehdään muuta kuin jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Rusina, rakastan sua <3
Mistä alapeukut? Oliko taas liian "negatiivinen" viesti, vai miten se nyt meni?
Rusinat on rumia, siks.
Mieti:
Huomenta rakas Pottu! Tykkään susta!
Itse hän käytti sitä nimeä itsestään ensin, en minä.
Vierailija kirjoitti:
Jutellaan sitten kun tulen takaisin yhdestä jutusta. Käy sillä aikaa ulkoilemassa. :)
Mitä tehdä kun toisaalta haluaisi kätkeä ja tukahduttaa tunteet, toisaalta tuntuu ettei pysty, ja sitten taas haluaisi suudella ensin hitaasti ja kevyesti, ja...
Vastaus: Kirjoitan anonyymin kommentin AV:lle.
Raitis ilma voisikin virkistää kuupan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: rakastunut nainen on aina märkä.
Kannattaa kokeilla "kepillä "jäätä" (tulta).
Vinkkinä. Sen näkee kyllä kun naista panettaa ja silloin kannattaa iskeä. Ei hän pysty vastustamaan. Täällä ei kannata haikailla, vaan kunnon otteet käyttöön. Naista himottaa ihan niin kuin suakin ja se haluaa tulla n*ssittua kunnolla. Tyydytetty nainen on sitten kiltti ja ihana, etenkin jos tietää kohta taas saavansa kovaa ja riittävän kestävää. Tämä on FAKTA.
T. Panomies
No kerrohan mistä sen sit näkee, että naisen tekee mieli k*llia tai yleensä sua? Ei kai sitä voi vaan mennä kysymään, että panettaako suakin?
T.
Ihastunut mies pahassa puutteessa
Jos paha puute on, kysy ihmeessä. Mutta sano ensin jotain mukavaa. Tai jos tunnette hyvin, niin voihan tota tiedustella hyvinkin suoraan. Tai tyyliin sinä, minä, invavessa?
Onnea matkaan
Kannattaa vielä miettiä lähestymistapaa, ihastunut mies.
Invavessan mainitseminen voi olla joillekin kovakin turn-off.
Tai ylipäätään suoraan kysyminen.Niin, tämä riippuu täysin henkilöstä. Joku haluaa kävellä syksyisessä puistossa käsi kädessä kuukauden tai kaksi, juoda teetä, ja varoen halailla sekä hipsutella, ja joku toinen taas panee jo puistossa matkalla pubista kotiin. Näitä yksilöitä on sekä miehissä että naisissa.
Itse olen nainen ja kuulun tokaan kategoriaan. Ekan kategorian mies olis todella turhauttava. En tosin missään invavessassa naisi 😂
Olen mäkin periaatteessa tokan kategorian nainen, koska olen aina valmis jos niikseen tulee ja tyyppi sytyttää tarpeeksi, mutta en kyllä pubeista ole seuraa hakenut enkä kestäisi mitään "lähetäänkö panemaan"-tyyppisiä liian suoria ehdotuksia.
Kehonkieli yleensä riittää ja jos haluaa verbaliikkaa käyttää, niin joku "mennäänkö meille kuunteleen musaa/lähettäiskö katsoon auringonlaskua/tähtiä ymv." on varsin hyvä.
Asia tulee selväksi, mutta ei mitään typeriä "uh peipe meille teille vai invavessaan meisselini on kovana"-tyyppisiä erotiikantappolauseita, kiitos.
Miehelle sinänsä ihan sama kumpaan kategoriaan kuuluu, jos natsaa niin ei väliä saanko seksiä nyt vai kahden kuukauden kuluttua.:D
Kunhan ei vaan heitä suoraa seksijuttua tai ainakaan puhu PANEMISESTA.
Ja juo teetä ja viihtyy puistossa vaikka oiskin aina PANEMASSA. Lol.
Eihän ne sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä kun toisaalta haluaisi kätkeä ja tukahduttaa tunteet, toisaalta tuntuu ettei pysty, ja sitten taas haluaisi suudella ensin hitaasti ja kevyesti, ja...
Ei kannata kirjoittaa. Vaikka runoilisit tänne tuhat viestiä ja se tyyppi ei ole susta kiinnostunut, tää ei johda mihinkään. Jos haluut niistä tunteista eroon, kokeile vaikka hypnoosia mieluummin. Niin mä ainakin ajattelin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kirjoittaa. Vaikka runoilisit tänne tuhat viestiä ja se tyyppi ei ole susta kiinnostunut, tää ei johda mihinkään. Jos haluut niistä tunteista eroon, kokeile vaikka hypnoosia mieluummin. Niin mä ainakin ajattelin tehdä.
Niin ja voihan olla että hän onkin kiinnostunu sinusta, mutta entä jos lähestymistapasi onkin hänestä ahdistava, outo, vaikea, vaivaannuttava tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Eipä tänne kirjoittelusta mitään haittaakaan ole.
Mieluummin tänne kuin vuodattaisi jatkuvasti ystäville (rasite heille) tai jopa ihastukselle, mikä taas on huomattava vaara suuren nöyryytyksen eskaloitumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Eipä tänne kirjoittelusta mitään haittaakaan ole.
Mieluummin tänne kuin vuodattaisi jatkuvasti ystäville (rasite heille) tai jopa ihastukselle, mikä taas on huomattava vaara suuren nöyryytyksen eskaloitumiselle.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja voihan olla että hän onkin kiinnostunu sinusta, mutta entä jos lähestymistapasi onkin hänestä ahdistava, outo, vaikea, vaivaannuttava tms.
Varmasti on outoa ja ahdistavaa, mutta ei hän olisi siltikään kiinnostunut. Me kumpikin tehtiin elämän isot valinnat jo aiemmin. Tää on pelkkää ajan ja henkisten voimien haaskausta.
Ja koska en ole asiasta kenellekään kertonut, enkä kerro, paitsi ihastukselle itselleen jos tulee tilaisuus. Mitä vahvasti epäilen. Eikä me nähdä kuin aivan sattumalta joskus jossain yhteisten tuttavien kautta törmätään. Ja mulle tuntuu nyt olevan ylivoimaisen vaikeaa elää tän asian ja epävarmuuden kanssa. Puran hyvää tai pahaa oloani sitten joskus tänne. Opettelen tässä samalla elämään tän sietämättömän kamalan ja ihanan tunteen kanssa. Eiköhän tää tästä kun aikaa menee. Ohi se ei mee mut mä opin pärjään tän asian kanssa. enkä odota enkä toivo mitään. Tai toivon mutten enää sano ääneen, hiljaa kuiskaan yöhön silloin kun en unta saa. Miehelle tää.
Sivuston aihealue piti olla:
nyt täällä on 387 "sivua" tekstiä, joista vain muutamalla lähetellään noita terveisiä tai etsitään jotakuta, mikä lienee tämän sivun perimmäinen tarkoitus? Taidan olla väärässä tai sitten vaan tosikko joka ei ymmärrä tuota diibadaaba keskustelua.
Yx Nakki kirjoitti:
Sivuston aihealue piti olla:
nyt täällä on 387 "sivua" tekstiä, joista vain muutamalla lähetellään noita terveisiä tai etsitään jotakuta, mikä lienee tämän sivun perimmäinen tarkoitus? Taidan olla väärässä tai sitten vaan tosikko joka ei ymmärrä tuota diibadaaba keskustelua.
Mene sinäkin siitä muualle narisemaan! Eipä sinunkaan viestisi ketään kaipaile.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aika voi loppua?
Hän tietää mitä tarkoitan.
Ei nyt mistään ALE-laarista... Paineet on kovat, mutta rajansa kaikella.