Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska katsoa kun sarjapostaaja saa kilarit.
Työt menossa mode? Mikään ei toimi vaikka kruunuaan miten kiilottaa. Ja kritiikki tuli ei minulta. Kaikki vaan odottaa potkujasi.
Ymmärtääkö joku mitä tää tekee kaipausketjussa?
Yhtä hyvin varmaan kuin itsesesi vuosikausia kestänyttä tintti/kihomato suoltamista. Lue: kävijät lähti. Jos leikkii kunkkua ja näemmä olet jo kruununkin ostanut for real, voi käydä työttömyys. Miksi tämä ketju? Koska muut kuin sinä ei ole enää 2017 alusta kirjpittaneet. Sen näkee sokea Reettakin. Aktivoituu ja heti osuu oikea vastaaja.
Sitä saa mitä tilaa.
Kolme alanuolta! Koitas nyt. Miten se menikään? Kaikki viestit koskevat sinua, räit p:tä sivutolkulla vuosikausia, miinukset sinulle ovat aina minulta, se paras väittämä. Jos käyn täällä, käyn kuule tasan kertomassa, miten vauvan, entisen hauskan huvin voi pelastaa, irtisanomalla sinut.
Miksi palsta ei toimi öisin = pepou
Lasket aina metsään. Aina, puhdasta ylimielisyyttä ja ties mitä. Tämä on minulle nyk. lähetä terveiset Sanomalle että laittaa mäkeen sinut.
Käynyt kuule kk täällä, mutta ehtiessä voinkin, kiitos ideasta, jatkossa käydä.
Pepou;)
Niinpä, pitäisi varmaan tehdä jotain kainostelun ja punastelun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma, että jotkut noista kiukkuviesteistä on sulta. Ymmärrän sua kyllä, ja siksi annankin sun olla. Älä huoli🌶
Ainoa negatiivinen kiukuttelija on joku joka jatkuvasti jauhaa kun joku negailee. Hommaa elämä ja lopeta toi jankutus.
Samaa mieltä tuosta pyypyy ja kakkahuumorista; jotkut keskenkasvuiset jaksaaLuulisi, että jankutukseen tarvittaisiin vähän useampi viesti päivässä kuin yksi. Lähdenkin tästä etsimään sitä elämää. Öitä sulle!
Ei tarvitse olla päivittäin että jankuttaa. Kunhan aina täällä kirjottaessa aihe on toisen negatiivinen asenne. Minä en jaksa ymmärtää tota jauhamista. Hommaa jotain muuta kuin toisen arvostelu. Olet ikävää luettavaa!
Aina negatiivinen? Arvostelu? Heh, voi kuule, mä oon kirjottanut näihin kaipausketjuihin ainakin miljoona ylistävää, myönteistä ja hyväntuulista viestiä yhdelle ihmiselle ja yleisesti. Jos et tunne toisen tilannetta, niin ehkä parempi olla ihan hys hys vaan.
Lue tämän keskustelun aloitus, itse kirjoitit sen. Sinä olet itse negatiivinen. En käsitä miksi joku kirjoittaa tälläistä kaipaamisketjussa. Olisit itse hys hys! En todellakaan tiedä toisten "tilanteita" sinä täällä tunnet jonkun joka on negatiivinen, lopeta se jankutus. Jos luet ketjua huomaat että kaikki kirjoittaa kaupaamisesta ja välillä joku tekee sinun kirjoituksen näköistä tekstiä, joka ei edes liity mihinkään.
Jos kritisoit täällä ketjussa jonkun ikävää: Kirjoita kenelle viittaat.Yrittäisit itse jäsennellä ajatuksesi vähän selkeämmin, koska nyt tosta sun vuodatuksesta ei saa mitään selvää. Toiseksi, mä en jankuta mitään. Itse asiassa 99% mun viesteistä liittyy kaipaamiseen ja on sävyltään myönteisiä. Muiden viestejä en ota omaan piikkiini, sori. Jaksuhaleja sulle!
En ihmettele ettet osaa lukea. Koska et osaa kirjoittaa kuka täällä kirjoittaa negatiivinen ja tiedät jopa kirjoittajan henkilöllisyyden. Sinä kirjoitit samalla tavalla kuin joku aikaisemmin haukkuu muita, ihan tuon tuosta vaan avaudut.
Paha sanoa mitä muuta kirjoitat. Toivon että lopetat tuon muiden haukkumisetSun teksti on kyllä todella vaikeaselkoista. Kertoisitko vielä, mikä kohta viestissäni oli haukkumista?
Toistan tätä:
"Jotkut noista kiukutteluviesteistä on sinulta" Tämä on sinun viestintää. En käsitä tälläisiä viestejä, eikä niitä ole osoitettu kenellekään eikä kukaan ole ollut kiukuttelemassa. Joten hämmentää. Joko menee läpi sun tajuntaan mitä "tarkoitan"?Sä puhut nyt ketjun kaikkien kirjoittajien puolesta, ettei "kukaan" ole kiukutellut. Sehän ei pidä paikkaansa, etkä säkään ihan suoraan sanottuna miltään auringonpaisteelta vaikuta. Mutta turha mun on tuhlata enempää ajatuksia ja aikaani suhun, koska sä et ole mun kaivattuni. Lisää jaksuhaleja!
Tai sitten olet vastaillut tietämättäsi kaivatullesi. Et vaan tunne häntä tarpeeksi pitkältä ajalta tai ole koskaan lukenut hänen tekstejään. Siksi et tiedä miten hän kirjoittaa:DDD
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan...?
Ai sinua vai? Noin joka yhdestoista minuutti enää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan...?
Mietin aika useinkin. Ja silloinkin kun en mieti niin ajattelen sua. Siksi olen nytkin täällä, ajatellen sinua..
Olen pitänyt itseäni niin järkevänä mutta sä olet tehnyt musta höpön..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan...?
Mietin aika useinkin. Ja silloinkin kun en mieti niin ajattelen sua. Siksi olen nytkin täällä, ajatellen sinua..
Oi, oletko sellainen iso höpönallukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan...?
Oi, oletko sellainen iso höpönallukka?
No vähän. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan...?
Höpö ja pösilö ne yhteen soppii... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan...?
Vartin välein mietin sinua
Kertokaa lisää tosta modesta. Alkoi kiinnostaa. Ikä? Nimikirjaimet? Paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
H:n toinen nimi on viuhahtelija. :D
T??? Oletko se sinä?
Vuosia menee, enkä tunnu pääsevän irti vaikka olenkin jo nykyään ihan eri elämäntilanteessa.
En tiedä, miksen pääse susta eroon. Miksi näen unia, tunnen edelleen tätä puristavaa tunnetta. Sun kanssa kaikki oli niin erilaista, intensiivistä. Liikaakin.
Toivottavasti sä löysit itsesi.
- K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan...?
Vartin välein mietin sinua <3 joka päivä.
Tää on kamalaa. Mitä mä teen. Voiha &&@@@??!!//*##
Vierailija kirjoitti:
Moips ;)
No miten menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moips ;)
No miten menee?
Ihan hyvin. Entä sulla? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moips ;)
No miten menee?
No välillä hyvin, mut sitten sä taas jotenki pyörit mielessä, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moips ;)
No miten menee?
No välillä hyvin, mut sitten sä taas jotenki pyörit mielessä, ei hyvä.
Hm.
Tiistaita odotellessa... ;)