Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moips ;)
No miten menee?
Ihan hyvin. Entä sulla? ;)
No välillä hyvin, mut sitten sä taas jotenki pyörit mielessä, ei hyvä.
Hm. Sanoit noin jo pari vuotta sitten. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moips ;)
No miten menee?
Ihan hyvin. Entä sulla? ;)
No välillä hyvin, mut sitten sä taas jotenki pyörit mielessä, ei hyvä.
Hm. Sanoit noin jo pari vuotta sitten. :)
Hm en ole sama hlö (tietenkään😳😊😜). Ei olla ikinä puhuttu suoraan mitään. Vaikka ajallisešti ollaanki samois. Oikeestaa ei me olla puhuttu mitään sellasta, että voisin tietää ihan satasella mitä tää on, onko molemminpuolista tms. Kerran jotain sensuuntaista ehkä ehdotit/sanoit mutta sekin tilanne oli hullu niinku kaikki nää tilanteet on vähä ollu.
Säädit taas? No sattuuhan sitä, tietysti saat anteeksi. .
Edelleen. Toivon. Että joku päivä vielä. Heräät ja ymmärrät. Että kukaan ei koskaan rakasta sinua kuten minä.
Jätä mut jo rauhaan ja hanki elämä! Etkö ymmärrä että mulla on omaperhe?
Vierailija kirjoitti:
Semmoset kaipaukset. Voisi olla myös tuottavampaa sanoa tämä henkilölle suoraan, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen. Toivon. Että joku päivä vielä. Heräät ja ymmärrät. Että kukaan ei koskaan rakasta sinua kuten minä.
Miten tuohon voi herätä, ajatusten voimallako?
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi vaan olla lukematta tätä ketjua ja viettää aikaa sen omaperheesi kanssa?
Huomenta Rusina, rakastan sua <3
Mä vain haluan sua niin paljon. Se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja olen ihastunut ja tahdon vaan olla sun lähellä, niin lähellä... Pelkään vaan, että se näkyy päälle. Ja taitaa näkyäkin...
Olen ihan sekaisin susta. En tajua miten se tapahtui, mutta olet nyt se ihanin ihminen maailmassa ja haluaisin niin, että pidettäis toisiamme äärimmäisen hyvänä. Ja mahdollisimman pian. En kohta kestä ilman sun kosketusta tai olla koskettamatta.
Voitaisiin viettää viikonloppu sängyssä.
Miehet: rakastunut nainen on aina märkä.
Kannattaa kokeilla "kepillä "jäätä" (tulta).
Vinkkinä. Sen näkee kyllä kun naista panettaa ja silloin kannattaa iskeä. Ei hän pysty vastustamaan. Täällä ei kannata haikailla, vaan kunnon otteet käyttöön. Naista himottaa ihan niin kuin suakin ja se haluaa tulla n*ssittua kunnolla. Tyydytetty nainen on sitten kiltti ja ihana, etenkin jos tietää kohta taas saavansa kovaa ja riittävän kestävää. Tämä on FAKTA.
T. Panomies
Vai että oikein "panomies", juu juu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä. Sen näkee kyllä kun naista panettaa ja silloin kannattaa iskeä. Ei hän pysty vastustamaan. Täällä ei kannata haikailla, vaan kunnon otteet käyttöön. Naista himottaa ihan niin kuin suakin ja se haluaa tulla n*ssittua kunnolla. Tyydytetty nainen on sitten kiltti ja ihana, etenkin jos tietää kohta taas saavansa kovaa ja riittävän kestävää. Tämä on FAKTA.
T. Panomies
No kerrohan mistä sen sit näkee, että naisen tekee mieli k*llia tai yleensä sua? Ei kai sitä voi vaan mennä kysymään, että panettaako suakin?
T.
Ihastunut mies pahassa puutteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Panomies
No kerrohan mistä sen sit näkee, että naisen tekee mieli k*llia tai yleensä sua? Ei kai sitä voi vaan mennä kysymään, että panettaako suakin?
T.
Esim. silmistä. Ja nännit nöpöttää jäykkinä. Kyllä sen nyt huomaa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein "panomies", juu juu 😂
Oon hyvä panemaan, mulla on iso ja osaan käyttää sitä. Tiedän millon nainen on valmista kauraa ja miten se tyydytetään kunnolla.
Eikö tuo ole panomiehen määritelmä. Ehkä et vaan ole sellasta kohdannut. Ei meitä olekaan paljon. Nainen anelee lisää kun on kerran nämä kyydit saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Panomies
T.
No olen nainen enkä mikään "panomies", mutta mulla toimii esim se että mies tulee aivan lähelle kun olen vaikka tietokoneella ja sen sähkön ja vetivoiman tuntee niin vahvana että ajatustoiminta lakkaa ja haluaa vaan sitä yhtä. Sitten voit kevyesti koskettaa vaikka niskaa tai hiuksia ja kuiskata korvaan jotakin. Tuo "panettaako suakin?" toimii toisilla, toisilla ei. Voit myös koskettaa kättä.
Tilannetajua, miehet. Ai niin, ja älä vedä käteen ennen tuota niin sun seksuaalisen halun tuntee. Siis ellei nyt oo niin, että mahdollista seisokkia ei pysty peittelemään.
Näin alkoi mun työpaikkaromanssi ja yhdessä ollaan yhä. Muistan aina sen hetken, ja halutti niin että taju oli lähteä. Samana iltana mentiin meille ja oli uskomattoman ihanaa. Mun mielestä miehen pitää tehdä se aloite.
Vierailija kirjoitti:
Mä vain haluan sua niin paljon. Se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja olen ihastunut ja tahdon vaan olla sun lähellä, niin lähellä... Pelkään vaan, että se näkyy päälle. Ja taitaa näkyäkin...
Olen ihan sekaisin susta. En tajua miten se tapahtui, mutta olet nyt se ihanin ihminen maailmassa ja haluaisin niin, että pidettäis toisiamme äärimmäisen hyvänä. Ja mahdollisimman pian. En kohta kestä ilman sun kosketusta tai olla koskettamatta.
Voitaisiin viettää viikonloppu sängyssä.
Tässähän tämä tuli.. Mun ajatukset jonkun muun "kynästä". Mäkin kaipaan sun lähelle..
Antti 💓