Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Oon aika varma, että jotkut noista kiukkuviesteistä on sulta. Ymmärrän sua kyllä, ja siksi annankin sun olla. Älä huoli🌶
J miehelle. Haluaisin tavata ja jutella asiat selviksi, mutta tiedät itsekin miksi se ei sovi. Olet kuitenkin aina ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma, että jotkut noista kiukkuviesteistä on sulta. Ymmärrän sua kyllä, ja siksi annankin sun olla. Älä huoli🌶
Ainoa negatiivinen kiukuttelija on joku joka jatkuvasti jauhaa kun joku negailee. Hommaa elämä ja lopeta toi jankutus.
Samaa mieltä tuosta pyypyy ja kakkahuumorista; jotkut keskenkasvuiset jaksaa
Tuletkohan unissa käymään luonani? Hyvää yötä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa negatiivinen kiukuttelija on joku joka jatkuvasti jauhaa kun joku negailee. Hommaa elämä ja lopeta toi jankutus.
Samaa mieltä tuosta pyypyy ja kakkahuumorista; jotkut keskenkasvuiset jaksaa
Luulisi, että jankutukseen tarvittaisiin vähän useampi viesti päivässä kuin yksi. Lähdenkin tästä etsimään sitä elämää. Öitä sulle!
Olipa ihana ilta 💕 jännitin tavata sun läheisiä mutta ovat yhtä ihania kuin sinä😘 siskosi sanoi että olemme niin sopiva pari 👍ja että .... on selvästi ihastunut.
Harmi kun jouduit töihin aikaisin😢
Vierailija kirjoitti:
Tuletkohan unissa käymään luonani? Hyvää yötä <3
Näin myös unta meistä. Oli aika hieno uni!
Rakastan sinua vihreäsilmäinen mies
Vierailija kirjoitti:
J miehelle. Haluaisin tavata ja jutella asiat selviksi, mutta tiedät itsekin miksi se ei sovi. Olet kuitenkin aina ajatuksissani.
Olipa lohduttava tieto. Jos ajattelet keskustelun vain lisäävän vettä myllyyn, saatat olla oikeassa. Voidaan toki jäädä tähän moodiin loppuiäksi pohtimaan miten asian laita olisi ollut jos olisimme asian käsitelleet. Kaikkinensa vaikea juttu, kun kaikki vaihtoehdot tuntuvat vääriltä.
Kun edes tietäisin mitä sinä tunnet minua kohtaan, millaiset ovat tunteesi.
Olen käytännössä rakastunut työkaveriini, Mutta hän on niin ujo että en saa mitään kontaktia häneen.
En edes tiedä onko hän sinkku. Kauniisti sanottuna tämä tilanne harmittaa :(
Olen taas ajatellut sinua koko viikonlopun. En jaksaisi enää odottaa, miten voisimme edetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tuosta pyypyy ja kakkahuumorista; jotkut keskenkasvuiset jaksaaLuulisi, että jankutukseen tarvittaisiin vähän useampi viesti päivässä kuin yksi. Lähdenkin tästä etsimään sitä elämää. Öitä sulle!
Ei tarvitse olla päivittäin että jankuttaa. Kunhan aina täällä kirjottaessa aihe on toisen negatiivinen asenne. Minä en jaksa ymmärtää tota jauhamista. Hommaa jotain muuta kuin toisen arvostelu. Olet ikävää luettavaa!
Miehelle kirjoitti:
Olen taas ajatellut sinua koko viikonlopun. En jaksaisi enää odottaa, miten voisimme edetä?
Samat ajatukset. Tuntuuko että ollaan kuitenkin niin tehty? Ja lisää voisi olla?
Sä aina vilahdat ja sitten katoat taas. Koukutat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa lohduttava tieto. Jos ajattelet keskustelun vain lisäävän vettä myllyyn, saatat olla oikeassa. Voidaan toki jäädä tähän moodiin loppuiäksi pohtimaan miten asian laita olisi ollut jos olisimme asian käsitelleet. Kaikkinensa vaikea juttu, kun kaikki vaihtoehdot tuntuvat vääriltä.
Osa tuntuisi hyvältä, ne osat joissa olet!
Antaisitteko edes jotain tunnisteita, jos odotatte vastauksia viesteihinne. On mahdotonta tietää, kenelle nämä viestit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kirjoitti:
Samat ajatukset. Tuntuuko että ollaan kuitenkin niin tehty? Ja lisää voisi olla?
Tuntuu että ollaan jollain tasolla edetty mutta kohta se ei enää riitä vaan haluan lisää, en vain tiedä että miten sen voisi toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä aina vilahdat ja sitten katoat taas. Koukutat...
Vilahtelu is my middle name :)
Oot eri tyttö, mut millonkas me nähään? Ei nyt mitään treffejä tietenkään, mut mua kiinnostaa minkälainen kaktustyttö nyt oikein on!