Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5621/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ;)

Vierailija
5622/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todetaan nyt, että hyvin olet mielessä pysynyt tänäänkin, ei pienintäkään lipsahdusta. 

Onko tämä miehelle vai naiselle?

miehelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5623/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todetaan nyt, että hyvin olet mielessä pysynyt tänäänkin, ei pienintäkään lipsahdusta. 

Pitäisköhän sun sitten pikkhiljaa alkaa ottamaan yhteyttä?

alkaa ottamaan... 

Niin alkaa ottamaan yhteyttä, eikä alkaa ottamaan, vaikka onkin lauantai ehtoo 😉

Vierailija
5624/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ylpeys ja arkuus on syyt. .

Ilmeisesti on, ei kaikki ole samanlaisia. 

Niin. Toiset ovat ylpeitä?

"Olen liian ylpeä ottaakseni yhteyttä ihmiseen josta olen kiinnostunut"

"Olen liian ylpeä ottaakseni taas ensimmäisenä yhteyttä. Mitä jos ei ole olekkaan kiinnostunut ja roikun ihmisessä turhaan, vastailee kohteliaisuuttaan viesteihin mutta ei itse aloita keskustelua, eli ei kaipaa? "

Miksi pitää mennä heti tunteella? Eikö toinen ole sen arvoinen että lähestyy ystävänä ja antaa aikaa jos ne tunteet roihahtaisi. Et heti vaatisi mitään...vaan odotat antaako toinen.

Kaikki eivät missään nimessä halua sellaista ihmistä, joka ei alunperin nähnyt sinussa mitään kiinnostavaa vaan koki jonkun tunteiden roihahduksen pitkällisen odottelun jälkeen (huomasi, ettei saakaan ketään muuta/parempaa tms.).

Mä esim. en voi mitenkäänpäin käsittää, kuinka jonkun tunteet voi oikeasti ROIHAHTAA ajan kanssa.

Wtf.

Mitä tapahtuu kun yhtäkkiä saat tunteiden palon ihmistä kohtaan, joka ei aiemmin kiinnostanut ollenkaan?

Sielu on vaihtunut ja kemiaa yhtäkkiä onkin?

Käytännössähän noin ei vaan käy.

Miten niin ei voisi käydä? Kyllä mulla ainakin kävi, kun ihastuin vasta vuosien tuntemisen jälkeen ihmiseen, jota en aiemmin ollut ajatellut ollenkaan siinä mielessä. Ihme yleistyksiä.

Eli teillä synkkasi alusta asti, mutta seksuaalinen aspekti ja sitä myötä ihastuminen tuli vasta vuosia myöhemmin?

Muuttuiko se toinen viehättävämmäksi?

Vai aloitko kokea kiintymyksen myötä sellaista sisarellista lämpöä jonka koit ihastuttavana?

No, anyway, ei sovi kaikille eivätkä kaikki halua tuollaista etenkään niin, että itse on ihastunut heti ja jää sit jotain venaileen jos se toinenkin vuosien päästä ihastuisi..

Mulla ei olisi sydäntä olla ystävä ja hengailla miehen kanssa jonka tietäisin olevan tosi ihastunut muhun ja itseä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mulla tulee muutenkin aina tosi paha mieli jos joku ihastuu muhun ja mä en siihen, koska tuntuu tuskalliselta aiheuttaa toiselle ihmiselle sydänsuruja ja saatan pohdiskella voisinko olla säälistä sen kanssa niin ei tarvitsisi aiheuttaa pahaa mieltä.:DDD

No en ole niin tehnyt enkä tee (alkaa säälistä jonkun kanssa), mutta en tosiaan saa MITÄÄN kicksejä siitä jos saan tietää jonkun olevan ihastunut muhun (jotkut täällä luulee sen olevan piristävää kun joku ihastuu suhun).

Enkä voisi ikinä olla niin julma, että roikottaisin jotain "hyödyllistä" jäbää materian ja muun avun sekä egoboostin toivossa friendzonella ENKÄ halua itse ikinä roikkua jonkun tyypin lahkeessa vuosia odottelemassa jotain mahiksia ja "jos se vaikka vielä joskus ihastuisi muhun".

Vierailija
5625/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on väsynyt pp. :I 

Vierailija
5626/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on väsynyt pp. :I 

pp= pikkupili vai pikkupim*pi käkäkä

Vierailija
5627/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, sinä, kaktustyttö! Lienet sievä kuin mikä, ja mistä sut sit tunnistaa?

Kirjasta?

Avaatko vähän lisää? :)

Jonka kaktustyttö sai?

Vierailija
5628/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tekisinkö nyt poppareita ja sinnittelisin hereillä iltaan asti? :D

Vierailija
5629/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ylpeys ja arkuus on syyt. .

Ilmeisesti on, ei kaikki ole samanlaisia. 

Niin. Toiset ovat ylpeitä?

"Olen liian ylpeä ottaakseni yhteyttä ihmiseen josta olen kiinnostunut"

"Olen liian ylpeä ottaakseni taas ensimmäisenä yhteyttä. Mitä jos ei ole olekkaan kiinnostunut ja roikun ihmisessä turhaan, vastailee kohteliaisuuttaan viesteihin mutta ei itse aloita keskustelua, eli ei kaipaa? "

Miksi pitää mennä heti tunteella? Eikö toinen ole sen arvoinen että lähestyy ystävänä ja antaa aikaa jos ne tunteet roihahtaisi. Et heti vaatisi mitään...vaan odotat antaako toinen.

Romanttisissa tarinoissa tämä on ihan tyypillinen juonenkulku ihan Ylpeydestä ja ennakkoluulosta alkaen. Ensin ei kiinnosta yhtään ja sitten kiinnostaa kovastikin. Näin voi joskus käydä oikeastikin, ei toki aina.

Kaikki eivät missään nimessä halua sellaista ihmistä, joka ei alunperin nähnyt sinussa mitään kiinnostavaa vaan koki jonkun tunteiden roihahduksen pitkällisen odottelun jälkeen (huomasi, ettei saakaan ketään muuta/parempaa tms.).

Mä esim. en voi mitenkäänpäin käsittää, kuinka jonkun tunteet voi oikeasti ROIHAHTAA ajan kanssa.

Wtf.

Mitä tapahtuu kun yhtäkkiä saat tunteiden palon ihmistä kohtaan, joka ei aiemmin kiinnostanut ollenkaan?

Sielu on vaihtunut ja kemiaa yhtäkkiä onkin?

Käytännössähän noin ei vaan käy.

Vierailija
5630/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku päikkärit vaan, niin jaksaa illan taas ; )

Vierailija
5631/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menen tutimaan, tudin monta tuntia putkeen. En herää, vaikka laittaisin kellon soimaan puolen tunnin välein. :)

Vierailija
5632/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, romanttiset tarinat onkin lähinnä vaivaannuttavia kaikessa kiusallisuudessaan enkä ole ikinä kyennyt kuluttamaan romanttista viihdettä.

Onkohan tosielämässä paljonkin onnellisia ja yhdessä pysyneitä pareja, joilla olisi taustalla joku "epäsymmetrinen ja lihava nörtti sai lopulta koulun kauneimman ja suosituimman tytön" tai "harmaa seinäruusu-naapurintyttö kesytti komeasta gangsterista hyvän ja luotettavan perhemiehen"-tyyppinen tarina?

Joku "inhosimme ensin toisiamme koska molemmat luulivat toisen olevan ylpeä ilkimys" ei nyt oikein näihin osu, kun eihän tuo kerro kiinnostuksesta mitään.

Voi olla vaan joku defenssi esiintyä viileästi ihastuksen seurassa, olla etäinen, ilkeä, ylpeä, kokea itsensä uhatuksi jne.

Kyse oli siitä, ettei joku vaan alunalkaen ja vuosiin aiheuta mitään tunteita, mutta yhtäkkiä vuosien päästä kuin taikaiskusta TUNTEET LEIMAHTAVAT ja sitten rakkaus lentää tuhannen auringon voimalla kohti ikuisen onnen satamaa.

Inho ja sellanen ei kovin neutraalia ja tunteetonta ole.

Vierailija
5633/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menen tutimaan, tudin monta tuntia putkeen. En herää, vaikka laittaisin kellon soimaan puolen tunnin välein. :)

Teille pilkkupilipyypyy ja paskahamsunen ja mitä näit nyt on pitäis antaa ikuinen porttikieltoa peppu juttuininne tälle palstalle. En tykkää ja kyllästyttää, keksikää jotain uutta. BOOORINGG!!!!!

Vierailija
5634/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä tunne. En pysty enää puhumaan mitään tai olemaan hetkeäkään lähelläsi. Silmistäni näkyy kaikki. Siksi välttelen ja pakenen. Kunnes tämä menee ohi. Ottaisitpa ohjat.

Vierailija
5635/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
5636/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija