Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4001/8206 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapa miten katsot alaspäin aina kun katseemme on kohtaamassa... Ensi kerralla voit jäädä katsomaan ja vaikka hymyillä, niin tiedän että se olet sinä.

Vierailija
4002/8206 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos törmäisin sinuun jossain, niin miten haluaisit että toimisin. Lähdenkö karkuun, moikkaanko viileästi ja poistun näkösältä vai tulenko kysymään kuulumisia? Tajusin juuri etten yhtään tiedä. Ei ole tarvinut pelätä että törmäisin, mutta yhtäkkiä vain tuli tunne että jossain tulen vähintään vilaukselta sinut näkemään nyt syksyllä.

Tule juttelemaan. Ihan mistä vaan. Tule ehdottomasti. Pyydä numero jos kehtaat. Laita viestiä somessa. Hymyile kuten aina ja katso niin että sanot miljoona asiaa vaikket sano mitään. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/8206 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluu pari viikkoa tai kuukautta ja sitten se on vaan ohi. Mistä johtuu? Miten rakkauden saisi pysymään pidempään?

Miksi tunne lopahtaa aina?

Mistä johtuu?

Vierailija
4004/8206 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rakastumisia, mutta mitä on sitten tämä järjetön tunne joka imaisee sisäänsä, pysäyttää kaiken, ei anna hetkenkään armoa ja vaatii kaiken huomion. Onko se rakkautta vai hulluutta?

Vierailija
4005/8206 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut koskaan. 

Vierailija
4006/8206 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne makkaratikkuja? Grillaamaan aattelit ryhtyä perjantain kunniaksi?

Ei. Vaan nää tikut joilla oon pyöriny lähellä.. 😉

Joo, näen. Pari lisää vielä tai voit mennä myös suoraan asiaan! 😉

Vierailija
4007/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveän epäkohteliasta pölliä toisen deitti. Vaii aatteliks tulla väliin ennenku tilanne käy liian romanttiseksi...?

Miten tommosta voi edes käydä?

Vierailija
4008/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu rakkauden tunne tekee pikkuhiljaa hulluksi :)

Vierailija
4009/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos törmäisin sinuun jossain, niin miten haluaisit että toimisin. Lähdenkö karkuun, moikkaanko viileästi ja poistun näkösältä vai tulenko kysymään kuulumisia? Tajusin juuri etten yhtään tiedä. Ei ole tarvinut pelätä että törmäisin, mutta yhtäkkiä vain tuli tunne että jossain tulen vähintään vilaukselta sinut näkemään nyt syksyllä.

Toimi miten haluat toimia. Et tarvitse siihen mitään lupaa.

Vierailija
4010/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkille ihastuneita terveisiä. Saat minut iloiseksi ja onnelliseksi aina kun nähdään. Ensiviikolla taas työn merkeissä.

Vierailija
4011/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluu pari viikkoa tai kuukautta ja sitten se on vaan ohi. Mistä johtuu? Miten rakkauden saisi pysymään pidempään?

Ei se ole rakkautta. Ehkä ennemmin tykkääämistä, halua tai ihastumista. Tiedät tunteen kun rakastut.

Rakkaus ja se tunne ei muutu hetkessä vaikka kohteelta ei saa rakkautta. Suhteeseen ei riitä epämääräinen tykkääminen.

Vierailija
4012/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole rakkautta. Ehkä ennemmin tykkääämistä, halua tai ihastumista. Tiedät tunteen kun rakastut.

Rakkaus ja se tunne ei muutu hetkessä vaikka kohteelta ei saa rakkautta. Suhteeseen ei riitä epämääräinen tykkääminen.

Joskus on kestänyt puoli vuotta. En ihastu/rakastu enää samalla lailla. Tuntuu vain tyhmältä. 

Vierailija
4013/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olen joskus ihastunut/rakastunut, mutta en enää. Ei vaan kiinnosta enää yhtään enkä tiedä mitä tavoittelemisen arvoista siinä on omalta kannaltani.

Vierailija
4014/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos näkisi ja juttelis niin olisi paljon selvempi tämä kuvio!

Vierailija
4015/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla? Luuletko, että rakastuisin sinuun, jos nähtäisiin? 

Vierailija
4016/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lopahtaa, koska se ei ole rakastumista siihen toiseen ihmiseen.

Kyse on jonkinnäköisestä sarjahullaantumisesta joka kumpuaa sinulla olevasta tarpeesta täyttää tyhjänä huutavaa aukkoa sisimmässäsi, eli "rakastut" rakastumisen tunteeseen ja mahdolliseen mahdollisuuteen "jostain" - et IHMISEEN.

Muuten kehoittaisin sinua ja kaltaisiasi olemaan ilmaisematta sarjatulena tapahtuvia "rakastumisia" kohteillenne (ettette itsekkyyttänne satuttaisi viattomia), mutta kun suurinosa ihmisistä -niin naisista kuin miehistäkin- tuntuu olevan niin geneerisiä ja tavanomaisia laumasieluja, että ihastumisia/rakastumisia voi tosiaan tapahtua vaikka parin kuukauden välein (koska maailma on täynnä heille sopivia ja samankaltaisia henkilöitä joihin rakastua).

Sarjarakastuminen tuntuu olevan yleisinhimillinen piirre ihmisessä, mutta jotain siinä mielestäni täytetään.

Jotain tyhjyyttä itsessään, johon halutaan imeä muilta sisältöä.

Mulle sarjarakastujan tunteet on aikalailla arvottomia verrattuna ihmiseen (mun tapauksessa mieheen, koska olen itse heteronainen) joka on vähän syvällisempi ja rakastuu harvoin.

Vierailija
4017/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on jonkinnäköisestä sarjahullaantumisesta joka kumpuaa sinulla olevasta tarpeesta täyttää tyhjänä huutavaa aukkoa sisimmässäsi, eli "rakastut" rakastumisen tunteeseen ja mahdolliseen mahdollisuuteen "jostain" - et IHMISEEN.

Muuten kehoittaisin sinua ja kaltaisiasi olemaan ilmaisematta sarjatulena tapahtuvia "rakastumisia" kohteillenne (ettette itsekkyyttänne satuttaisi viattomia), mutta kun suurinosa ihmisistä -niin naisista kuin miehistäkin- tuntuu olevan niin geneerisiä ja tavanomaisia laumasieluja, että ihastumisia/rakastumisia voi tosiaan tapahtua vaikka parin kuukauden välein (koska maailma on täynnä heille sopivia ja samankaltaisia henkilöitä joihin rakastua).

Sarjarakastuminen tuntuu olevan yleisinhimillinen piirre ihmisessä, mutta jotain siinä mielestäni täytetään.

Mulle sarjarakastujan tunteet on aikalailla arvottomia verrattuna ihmiseen (mun tapauksessa mieheen, koska olen itse heteronainen) joka on vähän syvällisempi ja rakastuu harvoin.

Varmaan tuossa on jotain perää. Toisaalta vähän ristiriitaista että "sarjaihastuja" ei saisi sanoa kohteelle mitään. Jos sanoo, kohde on entistä ihastuneempi/rakastuneempi. Mutta jos taas ei sano, ihastus/rakastuminen pysyy silti, koska tämä on "syvällisempi ja rakastuu harvoin". :)

Vierailija
4018/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on vaikea sanoa. Ei ainakaan paranna tilannetta jos on toista nähnyt viimeksi vuosi sitten. Silloinkin ohimennen.

Vierailija
4019/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on vaikea sanoa. Ei ainakaan paranna tilannetta jos on toista nähnyt viimeksi vuosi sitten. Silloinkin ohimennen.

En suoraan sanottuna jaksa ja se olisi myös älyttömän stressaavaa. Nyt olisi muutakin tekemistä.

Vierailija
4020/8206 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuossa on jotain perää. Toisaalta vähän ristiriitaista että "sarjaihastuja" ei saisi sanoa kohteelle mitään. Jos sanoo, kohde on entistä ihastuneempi/rakastuneempi. Mutta jos taas ei sano, ihastus/rakastuminen pysyy silti, koska tämä on "syvällisempi ja rakastuu harvoin". :)

Ei ole moraalista ruokkia toisen ihastumista/rakastumista jos ja kun itse tiedostaa olevansa "näitä nyt tulee ja menee"-ihmistyyppiä, vaikka sen harvoin rakastuvan tunteet olisivatkin joka tapauksessa.

Tai sitten hoitaa hommat rehellisesti esim. puhumalla totta ja pitää jutun vaikkapa puhtaasti seksuaalisena niin, että molemmat tietää homman luonteen.

Sarjarakastujilla on harmi vaan tapana käyttää ylisanoja, puhua avoimesti sen hetkisistä -mutta alati vaihtuvista- tunteistaan jne. eivätkä tosiaan mieti toisen kannalta yhtään mitään.

Ja tottakai se on heille helppoa puhua avoimesti, kun ne "rakastumisen" tunteet eivät mene heillä pintaa syvemmälle eli ei tee epävarmaksi, ujoksi, epäloogiseksi, hätäiseksi, typeräksi jne. mitä AIDOSTI rakastunut ihminen on.

Olisipa ihmisillä vaikka otsassaan merkit siitä, mihin "leiriin" kuuluvat ja näin syvästi tuntevat ihmiset eivät joutuisi kylmien sarjarakastujien pinnallisten ja ahneiden hampaiden riepoteltavaksi.:DDD

Ketju on lukittu.