Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Heräsin ennen viittä tuoksuusi. Se leijaili vieressäni yhtä suloisena kuin viimeksi kohdatessamme. Hengitin sen hurmaavaa sekoitusta, jossa vesi ja metsä kietoutuvat toisiinsa. Olin niin onnellinen!
Tuikkivat tähtisilmät seurasivat unessani, hymyysi upposin. Milläpä minut kietoisi paremmin kuin ikuisuuden silmillä, hymyllä hurmaavalla.
Kiitos kun käväisit unessani.
Onks tääl muka muitaki ihmisii
Ei ainakaan ketään noin hyvii
Mä laitan kädet sun paidan alle
maiju ikävöimme sinua joka sekunti elämäämme.... rip ystävä
Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Kun hetken vain sut pitää saan
Ja unohtaa..
Vierailija kirjoitti:
Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Kun hetken vain sut pitää saan
Ja unohtaa..
Jos ei aloita koskaan vakavaa, jatkuu yhteinen onni ainiaan....:)
Ajattelit minua vaan lihanpalana, J. Elämässä on muutakin ja se muu kiinnostaa minua enemmän. Sekstailu tuntemattoman kanssa ei ole minun juttuni.
-P-maalle, latomaisemiin
Juha mä haaveilen edelleen meistä salaa. Veisit mut. Onko sun pakko olla niin kunnollinen ja tunnollinen. Unissa mäkään en ole.
Näetkö nämä tikut joita viskon sun suuntaan? 😂
Onko ne makkaratikkuja? Grillaamaan aattelit ryhtyä perjantain kunniaksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne makkaratikkuja? Grillaamaan aattelit ryhtyä perjantain kunniaksi?
Ei. Vaan nää tikut joilla oon pyöriny lähellä.. 😉
A - älä puhu äläkä edes vihjaile mitään kakaroista. En halua niitä. Nytkin väsähdin ihan täysin kun piti taas aloittaa tappelu. :I
Jos törmäisin sinuun jossain, niin miten haluaisit että toimisin. Lähdenkö karkuun, moikkaanko viileästi ja poistun näkösältä vai tulenko kysymään kuulumisia? Tajusin juuri etten yhtään tiedä. Ei ole tarvinut pelätä että törmäisin, mutta yhtäkkiä vain tuli tunne että jossain tulen vähintään vilaukselta sinut näkemään nyt syksyllä.
Pidän susta tosi paljon kaikesta huolimatta. Varmaan et usko sitä, mutta sussa on kuitenkin pohjimmillaan jotain mitä arvostan ja mistä pidän. Vaikka meillä on välillä riitaa ja saat mut ärsyyntymään. Se menee ohi kuitenkin aina aika nopeasti. Jos/kun käy niin että en sua enää jossain vaiheessa näe, niin varmasti tulee ikävä. Niin on nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos törmäisin sinuun jossain, niin miten haluaisit että toimisin. Lähdenkö karkuun, moikkaanko viileästi ja poistun näkösältä vai tulenko kysymään kuulumisia? Tajusin juuri etten yhtään tiedä. Ei ole tarvinut pelätä että törmäisin, mutta yhtäkkiä vain tuli tunne että jossain tulen vähintään vilaukselta sinut näkemään nyt syksyllä.
1) lähdet karkuun: ajattelisin että et siis todellakaan halua nähdä minua, auttaisi varmaan hyväksymään tosiasiat. 2) moikkaat viileästi: ajattelisin etten siis merkinnyt sinulle yhtään mitään. Sama johtopäätös kuin ensimmäisessä kohdassa. 3) tulet kysymään kuulumisia: ajattelisin että näetköhän sä minusta kuinka kauan olen odottanut näkeväni sinut.
Vierailija kirjoitti:
Onks tääl muka muitaki ihmisii
Ei ainakaan ketään noin hyvii
Mä laitan kädet sun paidan alle
Mulla tulee tästä aina Jani mieleen
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ihan sama. Olen joka tapauksessa sinuun rakastunut.
En ole rakastunut sinuun, mutta olet ihan kiva kaveri. :)
Eli siis kadotettu vai hävinnyt vai eksyksissä