Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3501/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis mahdollista, kertoisin sulle että mun sydän jättää lyönnin väliin joka kerta kun hymyilet. Kiitos ajasta, kiitos viinistä, tanssista, naurusta.

-amazing grace

Vierailija
3502/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Helille. Siitä on jo vuosia aikaa kun tapasin sinut. Ymmärräthän, en halunnut rikkoa mitään, enkä unohda sinua koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisin uskaltanut olla rohkeampi ja tulla ulos kuorestani.  Kunpa sulla olisi ollu kärsivällisyyttä odottaa että uskallan... Ehkä niin ei ollut sitten tarkoitettu. Olet silti mielessäni vaikka tiedänkin, että olet jo jatkanut eteenpäin. 

Vierailija
3504/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet jo huomannut, ettei aika auta mitään.

Siinä vaiheessa kun ajan kuluminen on auttanut, on kiinnostus loppunut totaalisesti.

Voit katsella taaksesi, taputtaa käsiä ja kehua itseäsi hyvin tehdystä työstä.

Vierailija
3505/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa olisin uskaltanut olla rohkeampi ja tulla ulos kuorestani.  Kunpa sulla olisi ollu kärsivällisyyttä odottaa että uskallan... Ehkä niin ei ollut sitten tarkoitettu. Olet silti mielessäni vaikka tiedänkin, että olet jo jatkanut eteenpäin. 

Kärsivällisyyttä, mutta kuinka kauan? Minusta vaan tuntuu ettei mikään aika riitä sinulle, miksi siis jäisin vain odottamaan. No, en varmaan pääse sinusta ikinä yli, niin merkittävä oot minulle ollut.

Vierailija
3506/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä? Sä et pysty sanomaan etkä tekemään mitään, mikä saisi nämä tunteet kuolemaan. Jos sä joskus olet valmis juttelemaan kaikesta ja ei mistään, niin vedä hihasta. Käytetään alkuun liitutaulua, jos lauseenmuodostus on hankalaa livenä (ja sehän on). 

Vierailija
3507/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla hyviäkin päiviä ja en kaipaa sua niin paljoa. Joskus kaipaan tosi paljon ja harmittelen kun nähdään nykyään niin satunnaisesti.

Vierailija
3508/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Sä et pysty sanomaan etkä tekemään mitään, mikä saisi nämä tunteet kuolemaan. Jos sä joskus olet valmis juttelemaan kaikesta ja ei mistään, niin vedä hihasta. Käytetään alkuun liitutaulua, jos lauseenmuodostus on hankalaa livenä (ja sehän on). 

Anna joku vinkki mistä "hän" vois sut tunnistaa, vai annoitko jo? Tässä vois olla jotain tuttua mulle..

Vierailija
3509/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelykysymys viime kädessä. Vaatisi ensiksi sen, että lakattaisiin molemmat edes hetkeksi olemasta idiootteja ja kaivauduttaisiin aurinkoon näistä poteroistamme.

Vierailija
3510/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellanotte kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna joku vinkki mistä "hän" vois sut tunnistaa, vai annoitko jo? Tässä vois olla jotain tuttua mulle..

Niin, nämä voi aina sopia sataan "häneen" tai sitten ei yhteenkään. Tämä on siis naiselta ärisijäherralle, vaikka ei se kovasti edes ärise.

Vierailija
3511/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M jos sä nyt tulisit, ottaisit tukasta kiinni ja suudeltais, en pistäisi vastaan.

Onko tää Miehelle?.Oletko K.L?

Vierailija
3512/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan jo nyt. Krooh pyyh! 

<3

Vierailija
3513/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bellanotte kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nämä voi aina sopia sataan "häneen" tai sitten ei yhteenkään. Tämä on siis naiselta ärisijäherralle, vaikka ei se kovasti edes ärise.

Onnea ärisijäsi kanssa :)

Vierailija
3514/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan rakas <3 Jaksaa taas sitten huomenna!

Vierailija
3515/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestelykysymys viime kädessä. Vaatisi ensiksi sen, että lakattaisiin molemmat edes hetkeksi olemasta idiootteja ja kaivauduttaisiin aurinkoon näistä poteroistamme.

Tää näyttää ihan mun kirjoittamalta, muttei ole.

Pelottavaa!

Vierailija
3516/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Rakas, määräätkö sä mua?

Vierailija
3517/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Rakas, määräätkö sä mua?

Kannattaa sivuuttaa jokkut viestit...

Vierailija
3518/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäkö kaipaan, kaksi vuotta sitten kuollutta äitiäni. Kiitokset ja terveiset, rakastan sinua aina.

Vierailija
3519/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle, mut en oo K.L, vaan joku josta et piittaa.

Vierailija
3520/8206 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle, mut en oo K.L, vaan joku josta et piittaa.

4001 sulle tää vastaus

Ketju on lukittu.