Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Jos haluaa huoneen näyttävän pimeältä, lampun voi maalata mustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sit maalaa vaan seinät mustaksi ja laittaa kultaisia valoja.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelis yhtään jos nykyään satunnaisesti lukisit tätä ketjua, onhan sulla enemmän syitä käydä tällä palstalla. Välillä kuitenkin mietin että oletkohan lukenut tätä joskus aiemminkin, ja jos niin, niin kuinka kauan aikaa sitten?
Mä törmäsin tähän palstaan, tai johonkin aikasempaan ketjuun, vähän yli vuosi sitten. Välillä oon seurannut enemmän ja kirjoitellutkin ikävääni. Nykyisin käyn silloin tällöin ja tuntuu että sä et enää täällä käy. Kävitkö ikinä, en osaa sanoa. Mun ikävä sua kohtaan muuttaa muotoaan, mutta on edelleen läsnä minussa.
Se että ikävä muuttaa muotoaan tarkoittaa että tunteet alkavat kuolemaan. Ikävä haihtuu pikkuhiljaa pois ja seuraa hyväksyminen ja sitten unohdus. Tulee muita ihastuksia. Toivottavasti niiden kanssa onnistaa paremmin.
Mahdatko olla J ??
Kiva oli viettää iltaa ystävien kanssa viikonloppuna, mutta parin päivän darra ei sitten olekaan kivaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit maalaa vaan seinät mustaksi ja laittaa kultaisia valoja.:)
Miksi kultaisia? Eihän huone sitten ole pimeä.
On. Vähän vaan ahdistaa tämä ikävä.
Jos limerenssistä haluaa päästä eroon, pitää katkaista kaikki yhteydet kohteeseen. Kaikki. Jossain vaiheessa mun on se tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Jos limerenssistä haluaa päästä eroon, pitää katkaista kaikki yhteydet kohteeseen. Kaikki. Jossain vaiheessa mun on se tehtävä.
Voisinpa vaan kietoutua kanssasi eikä kellään ois enää ikävä mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. V kun ei muistanu että olisit tarvinnut jotain vihreetä.
Ei vaan jotain sinistä.
Ei "itseään" voi etsiä, sehän on jo sinussa ja meissä kaikissa, se "itse".
Sykkiminen on ihan kivaa ja voi antaa joskus jotain perspektiiviä joihinkin asioihin, mutta se jota "itseksi" kutsutaan vaan ON ja sen löytää etsimättäkin rauhassa ja hiljaisuudessa, yksin olemalla.
Mikään maailman "guru" ei voi sitä näyttää eikä joukkopsykoosi laumassa laulaen tuo kuin no, joukkopsykoosiin perustuvaa hetkellistä hurmaa ja ehkä myös turvaa, mikä on tietysti hienoa.
Mutta todellisen "itsen" ja oman yhteyden saa vain hiljaisuudessa, ei rienaavissa seremonioissa määkivän lauman keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei "itseään" voi etsiä, sehän on jo sinussa ja meissä kaikissa, se "itse".
Sykkiminen on ihan kivaa ja voi antaa joskus jotain perspektiiviä joihinkin asioihin, mutta se jota "itseksi" kutsutaan vaan ON ja sen löytää etsimättäkin rauhassa ja hiljaisuudessa, yksin olemalla.
Mikään maailman "guru" ei voi sitä näyttää eikä joukkopsykoosi laumassa laulaen tuo kuin no, joukkopsykoosiin perustuvaa hetkellistä hurmaa ja ehkä myös turvaa, mikä on tietysti hienoa.
Mutta todellisen "itsen" ja oman yhteyden saa vain hiljaisuudessa, ei rienaavissa seremonioissa määkivän lauman keskellä.
Olen samaa mieltä kanssasi. :)
Meidän mahdoton rakkautemme.......
Älä lähde vielä pois
pysy vielä hetki siinä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku limerenssipakkomielle. Kaikki täällä ei tosiaankaan kärsi limerenssistä.
Miksihän nää tunteet on puskeneet päälle kovemmin kuin koskaan ja ottaneet lisää kierroksia, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut?
Yhtäkkiä vaan vyöryy päälle, hengitys tihenee ja sydän alkaa lyödä sellaseen tahtiin, että on pakko mennä vaan makaan hetkeksi sikiöasentoon silmät kiinni ja elää se läpi ennen kuin voi tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku limerenssipakkomielle. Kaikki täällä ei tosiaankaan kärsi limerenssistä.
Nyt kun sä olet niin nokkela, niin kertoisitko vielä, missä olen näin väittänyt?
Hyvää yötä 💕