Ehkäisystä huolimatta raskaana, kamala ajatus
http://www.is.fi/perhe/art-2000005198709.html
Miten joku olikin facebookkiin linkannut tuollaisen jutun...kun tässä ite viime aikoina vähän ahdistuneena pohtinut, mitähän tekisin jos sattuisinkin olemaan raskaana...
Olen oikeasti tosi uskova, ja pidän abortin tekoa syntinä. Mutta meillä oli nyt ex-miehen kanssa jo päätetty että erotaan, mutta harrastettiin silti muutamia kertoja seksiä ennenkuin nyt päästiin eri osoitteisiin.
No itellä on kierukka ja luotan siihen.
Mutta viime päivinä aloin miettimään, että jos nyt eron jälkeen huomaisinkin olevani raskaana, niin luulen että se häpeä olisi niin suuri että ainakin harkitsisin aborttia. Kun silloin ihmiset tajuaisivat että olen ollut miehen kanssa, vaikka uskossa olenkin.
En tiedä mitä ihmiset oikeasti ajattelisivat, mutta ite tuntisin suurta häpeää.
Mut onneksi luulen että menkat kyllä nyt alkaa ja en todellakaan harrasta mitään irtosuhteita.
Varmaan tuo pelko tuli kun huomasin että rinnat on kipeet vaikka yleensä ne ei mielestäni ole.
Onko kukaan tälläistä kokenut, joku ehkä uskovainen?
Tai olisiko turhaa tuntea häpeää tuollaisen takia...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kohdun poiston pitäisi olla varma.
Mutta kuka poistaisi naiselta terveen kohdun, jos siihen ei ole lääketiett.syytä. Ei ainakaan lääkäri. Ja ehkäisyn tarve, ei todella ole mikään lääketiett.syy.
Mikä tässä oli provoa? Nämä nyt vain oli pelkkiä ajatuksia ja pelkoja jos nyt olisikin käynyt jotain..pitää lopettaa kyl ees miettimästä tälläsii koska meillä on nyt aivan ihana uus koti, minne ei edes mahtuisi enää mitään pientä vauvaa.
Ap