Stringien tarina
Kertokaa ekojen stringienne tarina!
Itse ostin 9 luokan luokkaretkellä ekat stringit kaverini kanssa. 3-pack, osa niistä edelleen tallessa (nyt olen N18).
Muistatteko miten vanhempanne reagoivat? Minun äitini näki ne kun lajitteli pyykkiä ja sanoi että nää on vissiin sun siskon, mutta sanoin että eikun mun. Ja muistan edelleen äitini ilmeen ja jotain että "aijaa" tai semmoista :D Mutta ei sen suurempaa draamaa siitä pitänyt, mutta on kait se vähän järkytys kun oma pikkutyttö kasvaa aikuseeksi.
Miten reagoisitte oman lapsenne haluun ostaa stringejä / ilmestyviin naruihin pyykissä? Itse olisin vaan ihan coolmama, omasta mielestäni stringit eivät ole mitään syntiä (:DD) vaan ihan normaalia, kuuluvat osaksi naiseksi kasvamista.
Kommentit (7)
Pervo-Penaa alias Stringihullua saattaakin kiinnostaa sun iltasatusi. Muita ei pahemmin.
Ekojen stringien tarina :DD
En muista tarinoita stringien takaa.
Äärettömän epähygieeniset kapineet. Miten oon ikinä voinu käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pervo-Penaa alias Stringihullua saattaakin kiinnostaa sun iltasatusi. Muita ei pahemmin.
Eikö tämä ole Stringihullun aloitus?
Satulanhaistelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti. Hämää hiukan kun ei käyttänyt isoa alkukirjainta Stringeissä, eikä Juoksutrikoita ollut jutussa mukana lainkaan... 😂
Satulanhaistelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mua tässä nyt ärsyttääkin, kun olen oikeasti N18. Enkä mikkää sen kummosempi stringihullukaan :D
Tuli nämä stringihommat mieleen kun jossakin keskustelussa luin tästä miten on nii kamalaa ku oma lapsi alkaa stringejä käyttämään. Ja kukkaa ota tosissaa ku oisin vaa halunnu asiallisia vastauksia ja hienon ketjun aikaseksi naisista jotka muistelee vanhoja.
Mut varmaan vauva.fi on täynnä semmosia tanttoja joille ainoa alusvaate mikä sopii on vatsan sisään vetävät mummopöksyt :) Ite aion teijän ikäsenä olla vielä hottis ;) en ehkä stringejä käyttää, mut vähintäänki cheekinejä. Tai kukapa mua kieltää stringejä käyttämästä.
Kaunis tarina, kiitos kun jaoit sen kanssani! Stringit on ihan ok.