Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin että nainen ei osaa kaivata yhdyntää ennenkuin siitä on riittävästi kokemusta ja "oppii" että se tuottaa mielihyvää.

Vierailija
08.05.2017 |

Siksi moni voi olla pitkään aikuiseksi neitsyenä mutta ensimmäisen vakavan seurustelun jälkeen on vaikea olla ilman.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 17v. hyvää käsi- ja suuseksiä, olisin voinut harrastella sitä koko ajan. Kun yhdynnät tuli kuvioihin, se olikin ihan kamalaa. Pelkkää kipua oikeastaan. Joten lopetin sen harrastamisen, kun ei halua aina tuskaa itselleen.

Tuohon pettinkiin ja suuseksiin miehet eivät suostu. Joten olen sitten kokonaan ilman.

Tämä on todella sääli. :( itsellä siinä mielessä helppo tilanne, että pystyn itse olemaan myös naisten kanssa, ja heidän kanssa ei ole mitään yhdyntäpakkoa. Heteronaiselle huonompi juttu, koska miehet nyt yleensä ovat hyvin yhdyntäkeskeisiä.

Vierailija
22/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole näin mun kohdalla. Itse kaipasin kipeästi yhdyntää heti kun alkoi seksi kiinnostaa. Aloin myös masturboimaan todella nuorena tietoisesti. Ainoa sääli oli että menetin neitsyyden vasta kun olin 26 ja tottunut hurjiin varpaita kipristyttäviin orgasmeihin ja kunnon panoon lelun kanssa. Vihdoin kun sain oikeaa se ei tuntunut missään vaikka hyvän kokoinen vehje onkin. Ongelmana vaan se ettei se ole yhtä kova kun lelu ja sitä ei voi panna samalla vauhdilla kun lelua kun kukaan mies ei kestä pitkään villiä ratsastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään kaipaa yhdyntää, vaikka pitkälti neljättäkymmentä vuotta on tullut harrastettua seksiä. Kuluneena viikonloppunakin kahteen kertaan. Vain toisella kertaa oli yhdyntää.

Vierailija
24/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tuntenut halua. Ja liitto ex-mieheni kanssa vahvisti vain asian. Ei edelleenkään kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
25/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole näin mun kohdalla. Itse kaipasin kipeästi yhdyntää heti kun alkoi seksi kiinnostaa. Aloin myös masturboimaan todella nuorena tietoisesti. Ainoa sääli oli että menetin neitsyyden vasta kun olin 26 ja tottunut hurjiin varpaita kipristyttäviin orgasmeihin ja kunnon panoon lelun kanssa. Vihdoin kun sain oikeaa se ei tuntunut missään vaikka hyvän kokoinen vehje onkin. Ongelmana vaan se ettei se ole yhtä kova kun lelu ja sitä ei voi panna samalla vauhdilla kun lelua kun kukaan mies ei kestä pitkään villiä ratsastusta.

Ollaan tehty asiat eri tavalla tai sitten johtuu vain siitä että minulla meni neitsyys ennen leluja. Lelut ovat minua opettaneet enemmän ymmärtämään itseäni ja sitä mistä nautin ja sitä kautta myös oppinut nauttimaan yhdynnästä.

Vierailija
26/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tehty asiat eri tavalla tai sitten johtuu vain siitä että minulla meni neitsyys ennen leluja. Lelut ovat minua opettaneet enemmän ymmärtämään itseäni ja sitä mistä nautin ja sitä kautta myös oppinut nauttimaan yhdynnästä.

Luulen että sinulla on juuri tuo että toisin päin. Itse opin ja myös tavallaan opetin itseni miten saada nopeasti mieltä räjäyttää orgasmi omin käsin ja mies ei kykene siihen vaikka kuinka selitän koska se on niin pienistä asioista kiinni ja pitäisi sekunnilleen osata siirrellä sormia oikeaan paikkaan. Nuoleminen ei sekään tunnu missään. Ja sitten selitinkin tuon yhdynnän ongelman

Vierailija
27/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan tuntenut halua. Ja liitto ex-mieheni kanssa vahvisti vain asian. Ei edelleenkään kiinnosta ollenkaan.

Kun näen tällaisia kommentteja mietin: miksi ihminen vaivautuu vastaamaan ketjuun jos ei yhtään kiinnosta aihepiiri. Ehkä siellä on oikeasti se kiinnostus ja halu olla seksuaalinen, et vain pysty ehkä antamaan tunteille valtaa.

Vierailija
28/28 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näen tällaisia kommentteja mietin: miksi ihminen vaivautuu vastaamaan ketjuun jos ei yhtään kiinnosta aihepiiri. Ehkä siellä on oikeasti se kiinnostus ja halu olla seksuaalinen, et vain pysty ehkä antamaan tunteille valtaa.

Koska keskustelua ei synny ilman erilaisia mielipiteitä.