Onko tosiaan niin että nainen ei osaa kaivata yhdyntää ennenkuin siitä on riittävästi kokemusta ja "oppii" että se tuottaa mielihyvää.
Siksi moni voi olla pitkään aikuiseksi neitsyenä mutta ensimmäisen vakavan seurustelun jälkeen on vaikea olla ilman.
Kommentit (28)
Minulla päinvastainen kokemus. Halusin jo hyvin nuorena, mutta kukaan ei kiusatun rumiluksen kanssa halunnut olla.
Ei mulla ollut noin. Teininä oli kovatkin himot ja "toivo saada olla yhdynnässä". Sitten kun neitsyys meni 17-vuotiaana, niin totesin ettei se nyt niin kummoista ole kuin mitä kuvitteli.
Minulle tuo tapahtui vasta viime vuonna. ehdin olla epätyydyttävässä avioliitossa yli 15 vuotta eikä haitannut lainkaan vaikka mies ei halunnut seksiä kuin kerran kuussa tai silloinkaan.
Nykyisen miehen kanssa jo kolmen päivän tauko on tuskallista.
Kyllä naiset ja miehet voivat olla seksuaalisia olentoja ja fantasioida kaikesta myös ilman yhdyntää tai kokemusta siitä.
Minulla on näin. Pari huonoa kokemusta 23-vuotiaana ja senjälkeen 7 vuoden tauko, kun ei huonoa seksiä kaivannut. Sitten kolahti nyxän kanssa. Taivaallisen hyvää seksiä orgasmitakuulla. Tai parilla o:lla. Jos jää päiväkin väliin, seksinkaipuu on hirmuinen. Jos jotain suhteelle tapahtuisi, etsisin varmaan heti uuden kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo tapahtui vasta viime vuonna. ehdin olla epätyydyttävässä avioliitossa yli 15 vuotta eikä haitannut lainkaan vaikka mies ei halunnut seksiä kuin kerran kuussa tai silloinkaan.
Nykyisen miehen kanssa jo kolmen päivän tauko on tuskallista.
Tämä se on eikä aloituksessa mainittu neitsyys. Nainen voi kohdata elämässään (etenkin nuorena) paljon miehiä joita ei kiinnosta naisen tyytyväisyys seksiin. Silloin kun siotä ei itse saa mitään ei se voi paljon kiinnostaa. Sitten kun kohtaa sen jonka kanssa saa tyydytyksen alkaa haluta lisää.
Itselläni oli enemmänkin niin, että suunnilleen jo 12-vuotiaana haaveilin seksistä joka päivä ja halusin sitä enemmän kuin mitään muuta. Sitten kun neitsyyteni menetin 18-vuotiaana, tajusin että se yhdyntä ei tuota minkäänlaista nautintoa (ei edes kymmenennen kerran jälkeen). Nyt edellisestä seksikerrasta miehen kanssa on 8 vuotta aikaa, enkä kaipaa yhdyntää tai penetraatiota ollenkaan vieläkään. Nautin enemmän ulkoisesta hyväilystä, sitä onneksi saan naisystäväni kanssa. Hän pitää penetraation tunteesta joten hänelle käytämme välillä surisevaa sauvaa, itselleni riittää se, että minua nuollaan tai klittaa hierotaan sormin.
Ja ennenkuin kukaan tulee väittämään etten ole seksuaalinen ihminen, niin olen minä. Seksi on todella tärkeää ja nautin siitä todella. Haluan seksiä päivittäin ja haaveilen siitä muutamia kertoja päivässä. Yhdyntää tai penetraatiota en halua, sillä en saa siitä kerrassaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ollut noin. Teininä oli kovatkin himot ja "toivo saada olla yhdynnässä". Sitten kun neitsyys meni 17-vuotiaana, niin totesin ettei se nyt niin kummoista ole kuin mitä kuvitteli.
Näin mullakin, ja myöhemmät kokemukset ovat osoittaneet ensivaikutelman oikeaksi.
Olen nainen ja 18, neitsyt. Tietenkin minulla on omaa kivaa, mutta en koe, että kumppani siihen rinnalle tyydyttämään minut olisi joku välttämättömyys. Tämä tuntuu joillekin tuntemilleni miehille olevan täysin ufo asia. He uskovat olevansa jotain pelastavia ritareita ja luulevat, että tekisin epätoivoissani mitä tahansa seksin eteen. Juu en.
Joillakin tuntemistani miehistä meno on oikeasti aivan käsittämätöntä. Tunnen esim erään vaihto-oppilaan, jolla on vakituinen nainen kotimaassaan. Mies vonkaa minua usein luokseen tekosyyllä esim. saunaan ja räyhää, kuinka minä en tajua, miten vaikeaa hänen on olla, kun hän ei ole saanut seksiä kolmeen kuukauteen. Selittää, että olisi meille molemminpuolinen hyöty, jos antaisin hänelle, sillä minunhan hänen käsityksensä mukaan vasta puutteessa pitää olla.
Aivan käsittämätöntä. Kai jossain vaiheessa täytyy jonkin naksahtaa, että seksistä tulee tuommoinen välttämättömyys monille. En ole mikään aseksuaali vaan minullakin on fantasiani ja haluni, mutten kuole, jos en saa niitä toteutettua muuta kuin oman käden kautta...
Näinpä: miten kaivata jotain, mikä esim. tuli kipeää? On nöyryyttävää? (Huono seksi.) Harva on masokisti.
.
Itse aloin kaivata myös vasta ensimmäisen poikakaverin jälkeen sinkkuna. Kyllähän miehistä fantasioi tuota ennen, mutta ei yhdyntää - sellaista romanttista rakkautta pikemminkin.
Siis kerrotko kaikille olevas neitsyt?Just.Ehkä sen takia ne aatteleekin että mahtaa olla puutteessa ku kaikille pitää mainostaa...
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja 18, neitsyt. Tietenkin minulla on omaa kivaa, mutta en koe, että kumppani siihen rinnalle tyydyttämään minut olisi joku välttämättömyys. Tämä tuntuu joillekin tuntemilleni miehille olevan täysin ufo asia. He uskovat olevansa jotain pelastavia ritareita ja luulevat, että tekisin epätoivoissani mitä tahansa seksin eteen. Juu en.
Joillakin tuntemistani miehistä meno on oikeasti aivan käsittämätöntä. Tunnen esim erään vaihto-oppilaan, jolla on vakituinen nainen kotimaassaan. Mies vonkaa minua usein luokseen tekosyyllä esim. saunaan ja räyhää, kuinka minä en tajua, miten vaikeaa hänen on olla, kun hän ei ole saanut seksiä kolmeen kuukauteen. Selittää, että olisi meille molemminpuolinen hyöty, jos antaisin hänelle, sillä minunhan hänen käsityksensä mukaan vasta puutteessa pitää olla.
Aivan käsittämätöntä. Kai jossain vaiheessa täytyy jonkin naksahtaa, että seksistä tulee tuommoinen välttämättömyys monille. En ole mikään aseksuaali vaan minullakin on fantasiani ja haluni, mutten kuole, jos en saa niitä toteutettua muuta kuin oman käden kautta...
Itse kyllä todela tarvitsin yhdyntää jo ennen ensimmäistä seksikertaa. Ensimmäinen seksikerta myös tuntui hyvältä (fyysisestikin).
Minulla ei juurikaan ole muita seksuaalisia tarpeita kuin tarve olla yhdynnässä. Joskus tulee ihan orgasmin tarvetta, sen pystyy hoitamaan yksinkin, mutta yhdynnän tarve on kyllä se päätarve ja siihen tarvitaan se mies. Sen takia sinkkuus onkin kamalaa, kun ei saa sitä tyydytystä. Yhdyntä tuntuu hyvältä fyysisesti. Korostan tätä sen takia, että usein naisen yhdynnän tarve leimataan pelkästään henkiseksi.
Mitä oppimista siinä nyt oli? Neitsyys kun lähti, pantiin samantien uudestaan, kun totesin, että "Hei täähän on tosi kivaa" :D
Silloin olin 16v, nyt 35 ja vaikka seksiä rakastankin, voin olla ilmankin.
Aika kummallinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Siis kerrotko kaikille olevas neitsyt?Just.Ehkä sen takia ne aatteleekin että mahtaa olla puutteessa ku kaikille pitää mainostaa...
Itse ainakin kerron, jos kysytään. Ja jostakin syystä tuo puheenaihe tuntuu olevan kaverimiesteni top5 kysymykset -listalla. Olen vain päässyt yli siitä, kun teininä noihin kysymyksiin vastattiin että "en oo ku skorpioni, hihi ;))"
En kaipaa, vaikka oon saanut hyvääkin seksiä. Aivan hyvin voin olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kerron, jos kysytään. Ja jostakin syystä tuo puheenaihe tuntuu olevan kaverimiesteni top5 kysymykset -listalla. Olen vain päässyt yli siitä, kun teininä noihin kysymyksiin vastattiin että "en oo ku skorpioni, hihi ;))"
Jos nyt oikeasti olet 18, niin teihinän sinä olet vieläkin, ja saat siis tehdä kuten tähänkin asti Eighteen.
Sain 17v. hyvää käsi- ja suuseksiä, olisin voinut harrastella sitä koko ajan. Kun yhdynnät tuli kuvioihin, se olikin ihan kamalaa. Pelkkää kipua oikeastaan. Joten lopetin sen harrastamisen, kun ei halua aina tuskaa itselleen.
Tuohon pettinkiin ja suuseksiin miehet eivät suostu. Joten olen sitten kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä todela tarvitsin yhdyntää jo ennen ensimmäistä seksikertaa. Ensimmäinen seksikerta myös tuntui hyvältä (fyysisestikin).
Minulla ei juurikaan ole muita seksuaalisia tarpeita kuin tarve olla yhdynnässä. Joskus tulee ihan orgasmin tarvetta, sen pystyy hoitamaan yksinkin, mutta yhdynnän tarve on kyllä se päätarve ja siihen tarvitaan se mies. Sen takia sinkkuus onkin kamalaa, kun ei saa sitä tyydytystä. Yhdyntä tuntuu hyvältä fyysisesti. Korostan tätä sen takia, että usein naisen yhdynnän tarve leimataan pelkästään henkiseksi.
Minulle halu yhdyntään tulee siitä että silloin saan varmemmin orgasmin ja sen on parempi. Yllätys yllätys ei toimi kenen vaan kanssa ja olen saanut elämässä todella paljon epätyydytyävää seksiä.
Tämä on oma kokemukseni myös. Tiedän monta seksuaalisesti hyvin aktiivista aikuistan naista jotka menetti neitsyyden vasta melkein kaksikymppisenä. Nyt ei pysty olla viikkoa ilman.