Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusappi, voiko tää olla oikein?

Vierailija
08.05.2017 |

Latasin MyFitnessPal sovelluksen, kun työkaveri sitä kovasti kehui.

Olen siis itse huomattavan ylipainoinen ja aktiivisuustasoni on erittäin huono (nyt tosin koiran myötä parempi).
Olen 164cmx85kg

Laitoin aktiivisuustasokseni "ei aktiivisen", koska muut kohdat eivät oikein sopineet minulle. Vähän aktiivisessa vaadittiin jo sitä että liikkuu suurimman osan päivästä esim. töissä.
Tavoitteeksi laitoin 1kg/viikko pois.

Tämän mukaan sain kaloritavoitteekseni 1200 kaloria. Tuo täyttyy varsin helposti minulla, jos syö ylimääräistä niin se kuittaantuu sovelluksen mukaan reippaalla lenkillä.
Olen päässyt joka päivä plussalle (eli olen polttanut enemmän mitä syönyt) ja sovellut on nyt antanut arvion, jonka mukaan painaisin 5 viikon päästä 80 kg

Voiko tää muka olla näin helppoa? Huijaako tämä sovellus minua? :D Nyt kyllä kinnitän enemmän huomiota syömisiini ja liikkumiseen, mutta en tunne että eläisin kovinkaan eri tavalla kuin aikaisemminkaan, eikä paino silloin pudonnut ollenkaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutat elintapojasi pysyvästi, niin kyllä sillä laihtuu. Ei ole mitään rakettitiedettä.

Vierailija
2/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin paljon ylipainoa, että jos ylität tuon tavoitteen niin laihdut taatusti paljon nopeammin kuin tuon kilon viikossa. Mutta kannattaa varautua siihen, että esimerkiksi 70kg:n kohdalla tulee pieni stoppi ja paino ei enää putoakaan silmissä. :) Siinä vaiheessa kannattaa nostaa tavoitetta isommaksi.

Minä aloitin vastaavanlaisen laiharin, laihduin alkuun muutamassa päivässä useamman kilon, mutta jossain vaiheessa painon putoaminen alkoi hidastumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sovellukset ovat ihan huuhaata, mene salille mieluummin

Vierailija
4/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 164cmx85kg

Eli anteeks, minkä kokoinen olet? 165 x 85 = 13 940. Mitä yksikköä nyt sitten?

Vierailija
5/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 164cmx85kg

Eli anteeks, minkä kokoinen olet? 165 x 85 = 13 940. Mitä yksikköä nyt sitten?

Varmaan kiloa. Kannattaisi ap varmaan laittaa mitat ymmärrettävällä tavalla, niin saattaisit saadakin vastauksia. Nyt varmaan kenelläkään ei ole mitään käryä paljon oikein painat.

Vierailija
6/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jo niin lihava, että ei tasan riitä mikään äppi laihtumiseen.

Vierailija
7/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap tavoitteesi?

Vierailija
8/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta. Mieti vähän nyt itsekin pystytkö painon laskiessa vähentämään tuosta 1200? 

Vierailija
9/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 164 cm pitkä ja 85 kg painava... Tavoitteena olisi 55kg.

AP

Vierailija
10/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä tavoite puoleen kiloon viikossa. Täten ruvetaan olemaan jo vähän lähempänä todellisuutta.

Vierailija
11/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijausta. Mieti vähän nyt itsekin pystytkö painon laskiessa vähentämään tuosta 1200? 

Häh? Ideana on siis tarkkailla syömisiä niin etteivät ne mene tuon 1200 kalorin yli.

Vierailija
12/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähennä tavoite puoleen kiloon viikossa. Täten ruvetaan olemaan jo vähän lähempänä todellisuutta.

Huvittaa nämä laihdutuksesta intoutuneet läskipallerot. Veikkaan ettei ap saa pudotettua grammaakaan jonkun sovelluksen avulla.

Paljos olet jo laihtunut? Häh?

Vierailija
13/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Elämäntaparemontti riittää laihtumiseen. Sitten hommasta tulee kurjaa, kun lähdetään sinne kehonrakennuspuolelle ja fitness-hommiin, jossa pitää miettiä saatujen proteiinien ja hiilareiden suhteita. Kärsivällisyyttähän tuommoinen vaatii, kun on paljon pudotettavaa ja aina ei motivoi elää kovin siivosti. Itse olen muutamaan otteeseen joutunut pudottamaan 20 kg ja viimeisiä kiloja karistellessa on aina ollut niin leipiintynyt olo, koska rakastan sikailla ja herkutella. Enemmän kyllä rakastan sitä, ettei polviin satu rappusissa ja ei tarvitse roiskia hikeä ylämäkeen harppomisen jälkeen. Kaikkea tsemppiä aplle :)

Vierailija
14/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ap:n sepustuksesta mitään selvää. Kuinka vaikeaa on kirjoittaa ymmärrettävä viesti?

Vierailija
15/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon laihduttaminen viikossa on tosi kova tahti, eikä kyllä onnistu helposti minkään apin avulla.

Vierailija
16/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ideana on siis tarkkailla syömisiä niin etteivät ne mene tuon 1200 kalorin yli.

Ideana on siis painon pudotessa vähäntään myös kaloreita muuten ei paino putoa.  Painon laskiessa siis myös energian tarve vähenee.

Vierailija
17/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi tänne tulee laumoittain ikäviä ihmisiä sättimään jos joku tekee laihdutukseen liittyvän aloituksen. Pysytään vaan sitten läskeinä eikä edes yritetä muutosta. :D

Vierailija
18/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideana on siis painon pudotessa vähäntään myös kaloreita muuten ei paino putoa.  Painon laskiessa siis myös energian tarve vähenee.

Sovelluksessa on tarkoitus valita uusi aktiivisuustaso kun kunto kasvaa. Mikä taas muuttaa tavoitekalorimäärää sopivammaksi.

Vierailija
19/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi tänne tulee laumoittain ikäviä ihmisiä sättimään jos joku tekee laihdutukseen liittyvän aloituksen. Pysytään vaan sitten läskeinä eikä edes yritetä muutosta. :D

Eikö empatia ja sympatia säteilykään, että kyllä se paino putoaa ihan noin vaan?

Vierailija
20/43 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismi on negatiivisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi