Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka ette koskaan kieltäydy seksistä: paljonko menee liukkaria vuodessa? Ämpärillinen?

Vierailija
08.05.2017 |

Vai enemmän?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pikkupurkillinen, muttei johtu haluttomuudesta, ei se kuivuus aina tarkoita sitä ettei haluaisi (eikä kostiainen että haluaa). Lisäksi harrastamme jonkun verran peppujuttuja, niitä ei voi ilman liukkaria tehdä!

Minulla on jopa korkeampi libido kun miehellä (haluaisin 5-14 kertaa viikossa, mies 4-10), joskus harvoin kun mies haluaa mutta ei kiinnosta (olen vaikka kerinnyt jo harrastamaan omaa kivaa tai stressiä), niin tarjoan suikkareita.

Kenenkään ei pitäisi suostua seksiin jos ei halua! Avasin ketjun, koska otsikko aiheutti ahdistusta. Siis se ajatus siitä, että jotkut kuvittelee, että liukkaria tarvitaan vain seksiin, joka on enemmän tai vähemmän raiskaus, ja että sellaisiakin suhteita on.

Vierailija
42/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun vastasivat väärät ihmiset. Ette olleet kohdeyleisöä. Kysymys oli suunnattu heille jotka eivät halua seksiä aina kun kumppani haluaa.

Tämä on sun tulkintasi lauseesta "naiset jotka ette koskaan kieltäydy seksistä". En minäkään koskaan kieltäydy, koska en halua kieltäytyä, koska haluan seksiä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa yllätys, että tässä ketjussa kaikki ovat 24/7 valmiina seksiin. :D Oletteko te kuitenkin niitä samoja ihmisiä, jotka ihmettelevät, miksi jotkut naiset välillä kieltäytyvät?

No minä haluan 24/7. Ja kyllä ihmettelen, että miksi jotkut naiset ja jotkut MIEHET kieltäytyvät välillä. Siis parisuhteessa. Seksihän on ihan parasta. Ja joo, olen alun pupuvaiheen jälkeen ollut aina se halukkaampi osapuoli parisuhteissani.

N37

No niin, tätä juuri tarkoitinkin. Onhan se vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
44/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa yllätys, että tässä ketjussa kaikki ovat 24/7 valmiina seksiin. :D Oletteko te kuitenkin niitä samoja ihmisiä, jotka ihmettelevät, miksi jotkut naiset välillä kieltäytyvät?

Eivätkö nämä naiset juuri ole kohdeyleisö tälle keskustelulle?

En ole, mutta sinä taidat olla niitä ihmisiä, jotka ihmettelevät seksuaalisesti aktiivisia naisia.

Aivan, kysymyshän oli osoitettu naisille, jotka eivät KOSKAAN kieltäydy seksistä. He ovatkin varmaan itse erityisen halukkaita. Itse esim. joskus harrastan mieheni kanssa seksiä, vaikka en ole itse erityisen halukas ja joskus taas en. Meillä kuluu hiukan luikkariakin.

Vierailija
45/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Mä olen niissä pihtausketjuissa se joka saa vihat päälleen koska ei hyväksy pihtaamista muuten kuin sairauden tai vamman takia. Mulla seksi on perusasia parisuhteessa!

14

Siis mitä? Minä kysyin ihmetteletkö kieltäytyjiä ja sinä sanoit, että et ihmettele. Mutta silti saat vihat niskaasi, koska et hyväksy pihtaamista? Eli hyväksytkö pihtaamisen vai et? Ihmetteletkö pihtaajia vai et?

Vierailija
46/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut ovat jotain fiktiota. Koskaan en ole kuullut aina halukkaasta naisesta kenekään miehen suusta. Kyllä sellainen mainittaisiin jo ennen omaa nimeä, kun esittäydytään.

M60

Et ole kuullut halukkaasta naisesta kenenkään miehen suusta, koska se ei kuulu heidän sanavarastoonsa. Mutta olet varmaan kuullut jakorasioista ja h*roista. Ne ovat näitä samoja.

Vierailija
47/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostuuko noin vanhat vielä..?

Olikohan tuo tarkoitettu minulle? Olen nro 14 eli reilusti yli 50v.

Miksi ei kostuisi?? Mun vaihdevuodet on jo ohi mutta ei se ole tilanteeseen vaikuttanut. Opin squirttaamaankin vasta 53v:nä. Mies hullaantuu siitä täysin! Kun on taitava mies hän saa vaikka kakkosnelosen kostumaan;D

Kuulostaa lirautteluongelmalta - alkamisikäkin täsmää.

:) virtsa kun ei tule emättimen sisältä vai olenko ymmärtänyt naisen fysiologian ihan väärin?? Mies tuntee kyllä tarkkaan mistä kohdasta neste tulee. Ei maistu eikä haise virtsalta. Ei ole vielä inkontinenssiongelmaa.

Vierailija
48/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut ovat jotain fiktiota. Koskaan en ole kuullut aina halukkaasta naisesta kenekään miehen suusta. Kyllä sellainen mainittaisiin jo ennen omaa nimeä, kun esittäydytään.

M60

Höpönlöpön. Ei nämä fiktiota ole. Mutta meillä aina haluavilla naisilla on puoliso, joka ei halua aina. Me joudutaan vonkaamaan siltä mieheltä. Mies on se vähemmän haluava osapuoli meidän suhteissa.

Ja sehän käy sen miehen itsetunnon päälle. Jos hän kehuisi kavereilleen, että tyttöystävä/vaimo haluaa aina, niin hänhän puhuisi samalla tilanteesta, että hän ei halua aina tai että hän kieltäytyy seksistä itse. Kuka mies haluaa mainostaa kavereilleen sitä, että ei ole kovin ahkera panomies???  

Vierailija
49/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Mä olen niissä pihtausketjuissa se joka saa vihat päälleen koska ei hyväksy pihtaamista muuten kuin sairauden tai vamman takia. Mulla seksi on perusasia parisuhteessa!

14

Siis mitä? Minä kysyin ihmetteletkö kieltäytyjiä ja sinä sanoit, että et ihmettele. Mutta silti saat vihat niskaasi, koska et hyväksy pihtaamista? Eli hyväksytkö pihtaamisen vai et? Ihmetteletkö pihtaajia vai et?

En hyväksy ja ihmettelen

Vierailija
50/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

Höpönlöpön. Ei nämä fiktiota ole. Mutta meillä aina haluavilla naisilla on puoliso, joka ei halua aina. Me joudutaan vonkaamaan siltä mieheltä. Mies on se vähemmän haluava osapuoli meidän suhteissa.

Ja sehän käy sen miehen itsetunnon päälle. Jos hän kehuisi kavereilleen, että tyttöystävä/vaimo haluaa aina, niin hänhän puhuisi samalla tilanteesta, että hän ei halua aina tai että hän kieltäytyy seksistä itse. Kuka mies haluaa mainostaa kavereilleen sitä, että ei ole kovin ahkera panomies???  

Minkä ihmeen takia te olette suhteessa miehen kanssa, joka ei halua aina? Eikö niitä aina haluavia miehiä luulisi löytyvän aika helposti?

Vierailija
51/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

Minkä ihmeen takia te olette suhteessa miehen kanssa, joka ei halua aina? Eikö niitä aina haluavia miehiä luulisi löytyvän aika helposti?

Niinhän sitä todellakin luulisi! Mutta kun ei löydy.

N37

Vierailija
52/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14

En hyväksy ja ihmettelen

No niin, eli tuossa aiemmassa viestissäsi kirjoitit väärin.

Miksi sinä siis ihmettelet, että joku on erilainen kuin sinä? Siitähän tuo pihtaaminen johtuu, että kaikkien ei tee mieli 24/7 ja he toimivat sen mukaan. Eikö ole vähän järjetöntä, että joku ulkopuolinen tulee ihmettelemään, miksi sinä et halua elää samalla tavalla kuin joku muu? Ja olet vielä valmis heidät tästä asiasta tuomitsemaan?

Vierailija
53/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

N37

Oho. No kai se sitten pitää uskoa. Aika syvässä on vain käsitys, että näitä miehiä olisi selkeä enemmistö.

Vierailija
54/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut ovat jotain fiktiota. Koskaan en ole kuullut aina halukkaasta naisesta kenekään miehen suusta. Kyllä sellainen mainittaisiin jo ennen omaa nimeä, kun esittäydytään.M60

Höpönlöpön. Ei nämä fiktiota ole. Mutta meillä aina haluavilla naisilla on puoliso, joka ei halua aina. Me joudutaan vonkaamaan siltä mieheltä. Mies on se vähemmän haluava osapuoli meidän suhteissa.Ja sehän käy sen miehen itsetunnon päälle. Jos hän kehuisi kavereilleen, että tyttöystävä/vaimo haluaa aina, niin hänhän puhuisi samalla tilanteesta, että hän ei halua aina tai että hän kieltäytyy seksistä itse. Kuka mies haluaa mainostaa kavereilleen sitä, että ei ole kovin ahkera panomies???  

N37

Oho. No kai se sitten pitää uskoa. Aika syvässä on vain käsitys, että näitä miehiä olisi selkeä enemmistö.

Ehkä kaksikymppisissä. Mutta ei yli kolmikymppisissä.

Vierailija
55/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kostuisi?? Mun vaihdevuodet on jo ohi mutta ei se ole tilanteeseen vaikuttanut. Opin squirttaamaankin vasta 53v:nä. Mies hullaantuu siitä täysin! Kun on taitava mies hän saa vaikka kakkosnelosen kostumaan;D

Ja olet opetellut tätä squirttaamista..ööö...kuinka monta vuosikymmentä?

Mä kuulin ko sanan viime viikolla ekan kerran. Naisen ejekukoinnista olen tiennyt ehkä 10 vuotta. En tiennyt että sitä voi harjoitella.

Vierailija
56/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lähes aina jos puoliso haluaa minua. Kieltäydyn ehkä kerran tai pari vuoteen, joten en "anna aina" mutta vastaan silti. Liukkaria menee sen mikä joskus peppuseksiin tarvitaan, muuhun sitä ei meillä käytetä. Kostun helposti ja nopeasti.

Vierailija
57/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet opetellut tätä squirttaamista..ööö...kuinka monta vuosikymmentä?

Mä kuulin ko sanan viime viikolla ekan kerran. Naisen ejekukoinnista olen tiennyt ehkä 10 vuotta. En tiennyt että sitä voi harjoitella.

Ehkä väärä sanamuoto - oppimisella tarkoitin sitä että se tapahtui ensimmäisen kerran, en ole opetellut tietoisesti. Nykyään kyllä tiedän miten sen saa tapahtumaan, minkälaisella hyväilyllä ja stimulaatiolla.

Vierailija
58/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria menee ainoastaan masturbointiini. Tuubi kestää pitkään, koska monesti masturboin ilman liukuvoidetta.

Mies ei ole yhtä aktiivinen seksuaalisesti (1 krt viikossa riittää hänelle vallan hyvin), joten olen aina läpimärkä, kun hän vain hipaiseekin.

Vierailija
59/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut ovat jotain fiktiota. Koskaan en ole kuullut aina halukkaasta naisesta kenekään miehen suusta. Kyllä sellainen mainittaisiin jo ennen omaa nimeä, kun esittäydytään.M60

Höpönlöpön. Ei nämä fiktiota ole. Mutta meillä aina haluavilla naisilla on puoliso, joka ei halua aina. Me joudutaan vonkaamaan siltä mieheltä. Mies on se vähemmän haluava osapuoli meidän suhteissa.Ja sehän käy sen miehen itsetunnon päälle. Jos hän kehuisi kavereilleen, että tyttöystävä/vaimo haluaa aina, niin hänhän puhuisi samalla tilanteesta, että hän ei halua aina tai että hän kieltäytyy seksistä itse. Kuka mies haluaa mainostaa kavereilleen sitä, että ei ole kovin ahkera panomies???  

N37

Minulla on aika paljon muitakin vaatimuksia miehelle kuin että hän on aina valmis.

Vierailija
60/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin vasta vähän aikaa sitten kuinka onnekas olen, kun kostun niin helposti. Ja olen 35-vuotias kun älysin tämän 😃 Kun jo tiedän, mitä tulee tapahtumaan, olen valmis. En ole koskaan edes miettinyt liukuvoiteita. Ehkä se siksi onkin niin helppoa "antaa aina", kun se käy niin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme