Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka ette koskaan kieltäydy seksistä: paljonko menee liukkaria vuodessa? Ämpärillinen?

Vierailija
08.05.2017 |

Vai enemmän?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuuko noin vanhat vielä..?

Vierailija
22/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen lähes heti valmiin halukkaan naisen löytää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Minä olen se viriilimpi osapuoli suhteesta ja aina panettaa. Mies ei meinaa pysyä perässä. N29

Vierailija
24/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäydy lähes koskaan seksistä, koska kumppani ei jaksa panna läheskään yhtä paljon kuin itse jaksaisin. Olen siis aina innoissani kun hän tekee aloitteen, sillä yleensä olen joutunut jo hetken sitä odottelemaan. Liukkaria käytetään joskus, jos on ollut niin tiuhaan seksiä ettei paikat ole ehtineet palautua. Tilanne voisi tietysti olla varmaan eri jos mulla olisi itseänikin aktiivisempi mies, mutta ei ole sellaista osunut kohdalle. Edellinen poikaystävä varsinkin oli kunnon pihtari.

Vierailija
25/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria käytetään meillä vain peppuseksissä, ehkä 2-3 tuubia kuluu vuodessa. Muuten ei ole tarvittu, mies osaa lämmitellä minut kosteaksi. Itse tykkäisin panna vaikka useamman kerran päivässä mutta miehelle riittää noin 5kertaa viikko joten en ikinä kieltäydy kun ei ole sellaista kertaa tullut etten innostuisi.

Vierailija
26/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan meistä se halukkaampi enkä toistaiseksi oli kieltäytynyt seksistä, koska mulle kelpaa seksi oikeastaan aina. Jos olen todella ahdistunut tai menkat ovat juuri alkaneet (=kipuja ja turvotusta), niin ei tee, mutta mies osaa kyllä minua sen verran lukea ettei silloin ehdotakaan. Liukkarin menekkiä en tiedä, mutta kyllä sitä menee välillä. Joskus ei meinaa kroppa pysyä menossa mukana pään kanssa, eli tekee jo mieli eikä jaksa mitään esileikkejä vaan haluan suoraan asiaan (eli yhdyntään), silloin liukkari on kätevää. Samoin jos yhdyntä jatkuu pitkään ja kortsu pääsee kuivahtamaan niin se kaipaa vähän liukkaria kaveriksi.

Vierailija
27/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä myös tajua, että miten vähässä on arvostus ja kunnioitus suhteessa, jos toinen on edes valmis panemaan vaikka toista ei kiinnosta. Ja missä näihin miehin oikein törmää? Lähinnä siksi, että tiedän pysyä kaukana.

Pihtari

Vierailija
28/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Mistä tuollaisen lähes heti valmiin halukkaan naisen löytää?

Kotoa. Minun mieheni siis tuli kirjaimellisesti hakemaan minut kotoa. Työtehtävissä siis. Nykyään olemme naimisissa.

Olin eroni jälkeen pari vuotta yksin, eikä mies vieläkään usko sitä. Hän ei usko, että tällaisella halulla voisi olla selibaatissa. En vain tavannut ketään sytyttävää. Ja dildo riitti.

N48

Vierailija
29/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kieltäydyn seksistä erittäin harvoin. Lähinnä vain silloin, jos olen kipeä tai todella väsynyt. Mä en ole ns. "aina valmiina"-tyyppiä mutta mulla on onneksi fiksu mies, joka ymmärtää lämmittelyn kuuluvan asiaan. Mieheni saa minut aina märäksi ja seksi hänen kanssaan on kivaa ja nautinnollista. Liukkaria on käytetty lähinnä silloin jos mulla on limakalvot kuivat (ei auta vaikka olisin kuinka märkä). Ei koskaan korvaamaan esileikkejä.

Meillä on seksiä ehkä 5 kertaa viikossa. Arvioisin, että olemme melko tasaväkisiä aktiivisuuden suhteen, mutta halumme ei aina kohtaa samanaikaisesti. Siitä johtuen mieheni pyytää seksiä joskus ja joskus minä.

On kyllä kurja ajatella, että joissain parisuhteissa seksi tuntuu olevan sellaista, ettei siihen sisälly hyväily ja esileikit. Koska sellaisen mielikuvan tämän aloituksen otsikko mulle antaa. Varmasti kuolee halut, jos on parisuhteessa, jossa seksiä harrastetaan "kuiviltaan".

Vierailija
30/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa yllätys, että tässä ketjussa kaikki ovat 24/7 valmiina seksiin. :D Oletteko te kuitenkin niitä samoja ihmisiä, jotka ihmettelevät, miksi jotkut naiset välillä kieltäytyvät?

Nope. Mä olen niissä pihtausketjuissa se joka saa vihat päälleen koska ei hyväksy pihtaamista muuten kuin sairauden tai vamman takia. Mulla seksi on perusasia parisuhteessa!

14

Vierailija
31/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut ovat jotain fiktiota. Koskaan en ole kuullut aina halukkaasta naisesta kenekään miehen suusta. Kyllä sellainen mainittaisiin jo ennen omaa nimeä, kun esittäydytään.

M60

Vierailija
32/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo tarkoitettu minulle? Olen nro 14 eli reilusti yli 50v.

Miksi ei kostuisi?? Mun vaihdevuodet on jo ohi mutta ei se ole tilanteeseen vaikuttanut. Opin squirttaamaankin vasta 53v:nä. Mies hullaantuu siitä täysin! Kun on taitava mies hän saa vaikka kakkosnelosen kostumaan;D

Vierailija
33/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo tarkoitettu minulle? Olen nro 14 eli reilusti yli 50v.

Miksi ei kostuisi?? Mun vaihdevuodet on jo ohi mutta ei se ole tilanteeseen vaikuttanut. Opin squirttaamaankin vasta 53v:nä. Mies hullaantuu siitä täysin! Kun on taitava mies hän saa vaikka kakkosnelosen kostumaan;D

Kuulostaa lirautteluongelmalta - alkamisikäkin täsmää.

Vierailija
34/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä tarvinnut ikinä liukkaria seksissä.

Tosin en nyt ihan aina ole suostuvainenkaan, esimerkiksi jos olen tosi väsynyt. Tai silloin kun suhde on loppumassa ja rakkaus loppunut ja mies osoittautunut väsyttäväksi kusipääksi.

Olen 52-vuotias, toisessa pitkässä parisuhteessani (ensimmäinen 21 vuotta, toinen 8 vuotta). Seksiä noin neljä kertaa viikossa.

Vierailija
35/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin muut vastanneet, en ole nykyisessä parisuhteessani (vajaat 2 v) koskaan kieltäytynyt seksistä. Seksi avomieheni kanssa on ihanaa ja hän saa minut kostumaan hyvin äkkiä, liukkarille ei ole ollut tarvetta muuten kuin peppuseksin yhteydessä. Rakastellaan 2-3 kertaa päivässä, tasavertaisesti sekä minun että hänen aloitteestaan.

Vierailija
36/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa yllätys, että tässä ketjussa kaikki ovat 24/7 valmiina seksiin. :D Oletteko te kuitenkin niitä samoja ihmisiä, jotka ihmettelevät, miksi jotkut naiset välillä kieltäytyvät?

Nope. Mä olen niissä pihtausketjuissa se joka saa vihat päälleen koska ei hyväksy pihtaamista muuten kuin sairauden tai vamman takia. Mulla seksi on perusasia parisuhteessa!

14

Samaa mieltä. Ja lisäisin, että puolisoaan on myös kohdeltava siten, että henkiset edellytykset rakasteluun täyttyvät. Turha syyttää puolisoa pihtaamisesta, jos itse panttaa hellyyttä, alistaa, vähättelee jne.

Vierailija
37/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun vastasivat väärät ihmiset. Ette olleet kohdeyleisöä. Kysymys oli suunnattu heille jotka eivät halua seksiä aina kun kumppani haluaa.

Vierailija
38/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö nämä naiset juuri ole kohdeyleisö tälle keskustelulle?

En ole, mutta sinä taidat olla niitä ihmisiä, jotka ihmettelevät seksuaalisesti aktiivisia naisia.

En minä ihmettele seksuaalisesti aktiivisia naisia, vaan niitä naisia, jotka sanovat, että "kunnollisen naisen" pitää olla aina valmiina. Helppohan se on sanoa, jos itseä panettaa ihan koko ajan.

Vierailija
39/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä tarvinnut käyttää. Ja miksi kieltäytyisin? Mieheni on erittäin hyvä ja en itse malttaisi olla pitämättä näppiäni irti hänestä..

Vierailija
40/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vastaa ne, jotka "suostuvat" aina. Pääsääntöisesti naiset eivät suostu seksiin vastentahtoisesti, eikä suostuminen ole heille uhrautumista. Nämä naiset ovat myös halukkaita seksiin.

Näin minullakin. Lähden mukaan aina kun miehellä tekee mieli, ja innostun nopeasti, jos ei juuri sillä aloitteentekohetkellä olisikaan ollut suurta intoa päällä. Se, että näin teen aina, ei tarkoita että mieheni olisi kyltymätön kylmä hyväksikäyttäjä vaan päin vastoin. Hän on hellä, arjessa minut kaikin tavoin huomioiva ja kunnioittava mies, eikä missään tapauksessa vaatisi minulta seksiä jos en sitä haluaisi. On ollut oma ratkaisuni panostaa muutenkin hyvään parisuhteeseen ja mieheen tällä tavalla. Vielä ehkä yllättävä info että seksiä ei ole niin paljon kun voisi kuvitella, vaikka siitä ei koskaan kieltäydytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä