Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka ette koskaan kieltäydy seksistä: paljonko menee liukkaria vuodessa? Ämpärillinen?

Vierailija
08.05.2017 |

Vai enemmän?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähes aina märkä. Jos en ole, niin puolen minuutin koskettelu riittää.

No, ehkä kerran vuodessa ei riitä. Silloin olen hyvin, hyvin väsynyt tai stressaantunut.

N48

Vierailija
2/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä myös tajua, että miten vähässä on arvostus ja kunnioitus suhteessa, jos toinen on edes valmis panemaan vaikka toista ei kiinnosta. Ja missä näihin miehin oikein törmää? Lähinnä siksi, että tiedän pysyä kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
4/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Liukkaria?

Ei yhtään. Minua panettaa koko ajan. En koskaan kieltäydy seksistä, koska koko ajan tekee mieli seksiä. Miksi kieltäytyisin? Olen ollut tällainen aina.

N37, parisuhteessa

Vierailija
5/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut. Sytyn nopeasti ja olen aina ollut halukkaampi kuin kumppani. N38

Vierailija
6/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin kiinnostaa heti kun toinen vaan ehdottaa, joten ei ole koskaan tarvinnut mitään ylimääräisiä liukuja.

Vierailija
7/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liukkaria. Mies yleensä hieroo edes sen aikaa, kunnes kostuu, paitsi silloin, kun harrastetaan tarkoituksella niin pikaista, että kuivana sisään.

Vierailija
8/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuubia, mutta ei se kyllä tuohon suostumiseen liity ja eihän sitä aina edes laiteta minuun... Tai joskus mies ei ole edes paikalla kun käytän sitä... Seksi on ihanaa ja suostun aina ilolla, jos ei heti haluta, niin ei mene kauaa kun olen menossa mukana.

Vierailija
9/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ollenkaan liukkaria koska ei ole 10 vuoteen ollut ketään jonka kanssa seksiä harrastaisi.

Vierailija
10/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida edes omistaa liukkaria, tai olisiko jonkun lelun mukana joskus tullut. Mutta käyttöä ei ole ollut. Mies osaa kyllä liukastuttaa ihan omilla nesteilläni, eipä siihen paljon tarvita kun valmista on. Ihan kierron vaiheesta tms. riippumatta.

Vierailija
11/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
12/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa yllätys, että tässä ketjussa kaikki ovat 24/7 valmiina seksiin. :D Oletteko te kuitenkin niitä samoja ihmisiä, jotka ihmettelevät, miksi jotkut naiset välillä kieltäytyvät?

Vierailija
13/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt liukkaria muutoin kuin sillon kun menetin neitsyyden plus siitä muistaakseni pari seuraavaa seksikertaa jännittämisen takia. Kostun ihan tarpeeksi omasta takaa. N28

Vierailija
14/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

57v enkä ole koskaan edes kokeillut liukkaria. Taitava mies ja intohimoinen suhde riittää:)

En ole koskaan kieltäytynyt, olen halukkaampi kuin mieheni.

Vierailija
15/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa yllätys, että tässä ketjussa kaikki ovat 24/7 valmiina seksiin. :D Oletteko te kuitenkin niitä samoja ihmisiä, jotka ihmettelevät, miksi jotkut naiset välillä kieltäytyvät?

Eivätkö nämä naiset juuri ole kohdeyleisö tälle keskustelulle?

En ole, mutta sinä taidat olla niitä ihmisiä, jotka ihmettelevät seksuaalisesti aktiivisia naisia.

Vierailija
16/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä haluan 24/7. Ja kyllä ihmettelen, että miksi jotkut naiset ja jotkut MIEHET kieltäytyvät välillä. Siis parisuhteessa. Seksihän on ihan parasta. Ja joo, olen alun pupuvaiheen jälkeen ollut aina se halukkaampi osapuoli parisuhteissani.

N37

Vierailija
17/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muistaakseni ole tällaista ihmetellyt, mutta joo, voisin ihmetellä.

Jos minulla ei tee mieli alunperin, mutta jos toinen haluaa, niin satavarmasti sitä homman edettyä itsekin alkaa haluamaan. Miksi siis kieltäytyä? (Paitsi jos on kuolemanväsynyt ja uni on tärkeämpää).

N48

Vierailija
18/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria käytetään silloin tällöin ihan vaan vaihtelun vuoksi. Mutta vaikka itseä ei himottaisi niin kun mies hetken lääppii tai antaa suuseksiä niin ei siinä Liukkaria tarvita, olen ns. Nopeasti syttyvä vaikka aluksi ei niin himottaisi

Vierailija
19/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä myös tajua, että miten vähässä on arvostus ja kunnioitus suhteessa, jos toinen on edes valmis panemaan vaikka toista ei kiinnosta. Ja missä näihin miehin oikein törmää? Lähinnä siksi, että tiedän pysyä kaukana.

Eihän tuo että pitäisi toisen mieliksi suostua tarkoita sitä mies voisi vaan nostaa helmat ylös ja runtata meneen oli nainen märkä/kiihottunut tai ei.

Olen käsittänyt tuon ajatuksen niin että jos mies haluaa seksiä mikä mulla ei ole käynyt koko kiireisenä päivänä edes mielessä, hän käyttäköön lämmittelyyni tarvittavan ajan. Toki itsekkin tässä kohtaa unohdan tiskikoneen täytön ja keskityn virittäytymään tunnelmaan.

Liukkaria ei ole tarvittu milloinkaan.

N.34

Vierailija
20/60 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: En ole valmiina 24/7, mutta koska puolisoni haluaa vähemmän (sama edellisen kanssa), olen nopeasti valmiina kun hän haluaa. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan