Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua seuraa joku outo tyyppi, apua!

Vierailija
07.05.2017 |

Hän hiippaili toissapäivänä asuntoni edustalla ja tiiraili ikkunasta sisään. Huomasin sen kun olin menossa keittiöön ja olohuoneen ikkunan takana seisoi outo mies. Tänään sama mies hiippaili makuuhuoneeni ikkunan takana. Soitin poliisille ja mitään ei voitu asialle, muutakuin partio kävi tarkistamassa tilanteen. Mies oli kuintenkin jo häipynyt paikalta. En todellakaan uskalla mennä ulos, kun ei tiedä millä asioilla liikkuu. Pelottaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkikö mies ikunasta kurkkiessa, että sinä ap näit hänet?

Mooottoripyöräkerho näki :)!

Vierailija
22/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aivan varma. Voi olla että näkikin, mutta ei tehnyt sellaisia eleitä, että olisi nähnyt minun näkevän hänet.

Ap

Aivan teatteria savolaiseen tyyliin sillä tuo ei ole aloittaja :)! Nämä luulevat olevansa fiksujakin mutta aina ne kiinni saadaan näistä gangstakkaamisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aivan varma. Voi olla että näkikin, mutta ei tehnyt sellaisia eleitä, että olisi nähnyt minun näkevän hänet.

Ap

Aivan teatteria savolaiseen tyyliin sillä tuo ei ole aloittaja :)! Nämä luulevat olevansa fiksujakin mutta aina ne kiinni saadaan näistä gangstakkaamisistaan.

Sinusta ei ole mitään apua minulle.

Ap

Vierailija
24/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti koko uhkailu 112 niinkuin joka kerran lähtee sillä Suomessa ei vain saa stalkata.

Vierailija
25/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itsepuolustuskurssille. Siellä oppii paljon muutakin kuin puolustamaan itseään lähikontaktissa.

Vierailija
26/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa kyllä paljon enemmän siltä, että sinulla ei ole kaikki ihan kotona.

Ap:sta en tiedä. En ole nähnyt muita aloutuksia ja tämän perusteella ei vaikuta miltään sekopältään. Kyllä se vaikuttaa, että sinulla viiraa. Tulet tänne sönköttämään jtn ihan omiasi josta kukaan ei tajua mitään!

Vierailija
27/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hahah tämä yllävastaaja ei ole todellakaan ap ilmoitin tuon 112 jo :)!

Vierailija
28/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa kyllä paljon enemmän siltä, että sinulla ei ole kaikki ihan kotona.

Ap:sta en tiedä. En ole nähnyt muita aloutuksia ja tämän perusteella ei vaikuta miltään sekopältään. Kyllä se vaikuttaa, että sinulla viiraa. Tulet tänne sönköttämään jtn ihan omiasi josta kukaan ei tajua mitään!

Äläpä yritä kiemurtaa savokieroilija. Olet jo pahemman kerran sotkenut asiassi sillä olet ihan erehtynyt nyt tyyppiin jota et pystykään pelottelemaan.

Vierailija
29/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tulet pettymään, koska todellakin olen Ap.

Vierailija
30/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko ap maantasalla?

Eli siis ikkunasi ovat ykköskerroksessa?

Oletko käynyt ulkona ollenkaan tänää?

Entäpä monta kertaa olet nähnyt kyseisen miehen?

Eikö sinua pelota olla kotonsi näin yöaikaan?

Rivitalossa asun. En uskalla käydä ulkona. En ole nähnyt ennen tätä. Pelottaa.

Ap

Tämä on ihan täyttä näitten paskojen teatteria - aloitus ja nämä vastaukset muka asunnosta kyselystä ja kaikki. Käytetään partio sitten :)!

Niin ei poliisi vaan partio joka on vähän erilainen :)!

Häivy sekopää.

Ap

Häivy vaan itse savokieroilija:)!

Vierailija
31/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tulet pettymään, koska todellakin olen Ap.

Joo ja minä olen sellainen joka ilmoitti savokieroilijasta.

Vierailija
32/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten kanssa ei tarvita muuta pua kuin kerho poliisi ja kuulustelut :)!

Vierailija
33/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itsepuolustuskurssille. Siellä oppii paljon muutakin kuin puolustamaan itseään lähikontaktissa.

Pienille munille ei tarvii kuin isommat munat vastaan niin johan ukko älyää häipyä :)!

Vierailija
34/36 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat lukevat aina Savon Sanomista kuka on seuraava jota stalkataan vaikka pojille on sanottu että ei kannata lukea jos ei pää kestä. Sieltä sitä poimitaan aina seuraava uhri ja aletaan pikkuista heiluttaa ikkunoitten alla. Säälittävää touhua kertakaikkiaan. Nämä ihan oikeasti pitävät itseään niin tärkeinä vielä että " meitä naisia ulkona oikein pelottaa" huhuuu! :)!

Mitä pellejä !

35/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua joku stalkkais koko aja, nii mä ainaki olisin jo siin vaihees hommannu kirvee ja uhkaillu sitä stalkkerii sillä

Vierailija
36/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä32901 kirjoitti:

Jos mua joku stalkkais koko aja, nii mä ainaki olisin jo siin vaihees hommannu kirvee ja uhkaillu sitä stalkkerii sillä

Siitä vaan. Saisit syytteen laittomasta uhkauksesta ja joutuisit maksamaan uhrille korvauksia pelkotiloista :D