Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ilmavaivoihin?

Vierailija
07.05.2017 |

Istun taikka kävelen, pe**e soittaa sävelen. Käy luonnon päälle, kun pierettää jatkuvasti ja joka paikassa. Auttaako tähän joku ruoka tai lääke?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka auttaa tähänkin.

Vierailija
2/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka auttaa tähänkin.

minkälainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti syöt väärin. Ohjeita on netti pullollaan.

https://www.google.fi/search?q=ilmavaivoja+ruokavalio

Vierailija
4/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei aiheuta ilmavaivoja.

Vierailija
5/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paljon papuja ja hernekeittoa. Juo piimää ja valitse leiväksi ruisleipä.

Vierailija
6/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paras lääke on karkkien ja ylipäätään sokerin välttäminen.

Vierailija
7/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudata tiukasti pari viikkoa fodmap (googleta, mm. Omenat, leivät, herneet, kaalit jne pannassa) ruokavaliota ja huomaa ero😊👍

Vierailija
8/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Sulla voi olla esim ärtyneen suolen oireyhtymä. Itsellä IBS ja laktoosi-intoleranssi ja kun oon jättänyt palkokasvit (myös tofu ja maapähkinä on palkokasveista valmistettuja), sipulin ja vehnän ruokavaliosta ongelmat vähentyneen olemattomiin. 

Vierailija
9/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kyllä vaikuttaa sillä esim. runsaasti kasviksia ja vihanneksia syötyä tulee enempi tuhahduksia kun taas pullakahvit ym. nopea hiilarimättö tuottaa jotenkin napakampia pärinöitä.

Vierailija
10/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö paljon papuja ja hernekeittoa. Juo piimää ja valitse leiväksi ruisleipä.

Vittuiletko tahallaan? No piimä kyllä voi tasapainottaa vatsaa, mutta pavut ja herne kyllä pierettää, samoin ruisleipä isoissa määrissä.

Vierailija
11/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin. Sulla voi olla esim ärtyneen suolen oireyhtymä. Itsellä IBS ja laktoosi-intoleranssi ja kun oon jättänyt palkokasvit (myös tofu ja maapähkinä on palkokasveista valmistettuja), sipulin ja vehnän ruokavaliosta ongelmat vähentyneen olemattomiin. 

Ei ilmavaivat ole mikään syy mennä lääkäriin. Ilmavaivoihin voi ihan itse vaikuttaa ilman diagnoosia.

Vierailija
12/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa kuinka kauan kaasuja muodostavan ruoan syömisestä suunnilleen menee, että ilmat pyrkivät perästä poistumaan? Vai onko aivan yksilöllistä.

Vierailija
13/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmavaivat ole mikään syy mennä lääkäriin. Ilmavaivoihin voi ihan itse vaikuttaa ilman diagnoosia.

No tietenkin on, jos ne ovat jatkuvia ja elämää häiritseviä. Syy on hyvä selvittää, ruokavaliosta EI saisi tiputtaa ravintoaineryhmiä pois ilman diganoosia! Näin monet lääkärit virallisesti sanoneet, kun moni jättää viljat pois, vaikka oikeaa terveyssyytä ei olisi. 

Vierailija
14/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkiin ja sassiin.apua on saatavilla. Oma peräpääni lopetti tauottoman pärinän tuottella no gas in. Myös lactogas on kätevä ensiapu äkillisiin tilanteisiin.

Vierailija
15/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin on, jos ne ovat jatkuvia ja elämää häiritseviä. Syy on hyvä selvittää, ruokavaliosta EI saisi tiputtaa ravintoaineryhmiä pois ilman diganoosia! Näin monet lääkärit virallisesti sanoneet, kun moni jättää viljat pois, vaikka oikeaa terveyssyytä ei olisi. 

No syyn pystyy selvittämään ilman lääkäriäkin. Viljat eivät ole mitenkään välttämätöntä ravintoa.

Vierailija
16/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekkiin ja sassiin.apua on saatavilla. Oma peräpääni lopetti tauottoman pärinän tuottella no gas in. Myös lactogas on kätevä ensiapu äkillisiin tilanteisiin.

Paskat mihinkään apteekkiin, vaan ruokakauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme