Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä
"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".
https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…
Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.
Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.
Kommentit (214)
Eikö meissä kaksosissa ole muuta kuin kaksinaamaisuutta ja pettämistä. Eli varmaan on turha kysyä minkä merkin kanssa minun kannattaa pariutua kun on selvää etten ole kenellekään hyvä puoliso :(
Vaaka:
Suhde ei käy tylsäksi kanssani ja ylläpidän itseäni mutta laiska olen, joten vaadin hemmottelua ja huomiota
Muita vaakoja? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vaaka:
Suhde ei käy tylsäksi kanssani ja ylläpidän itseäni mutta laiska olen, joten vaadin hemmottelua ja huomiotaMuita vaakoja? ;)
Täällä myös! Sekä parhaat seksipartnerit (mutta ei uskolliset) on olleet Leijonia, joten uskon kyllä horoskooppeihin!
Miksi horoskooppi ei olisi heteromiesten asia? Okkultismi on historian saatossa kiinnostanut hyvinkin maskuliinisia miehiä.
Yksi exä oli skorpioni. Juuri niin intohimoinen ja elävä kuin aina sanotaan, myös petti ja jätti toisen takia. Ehtinyt erota jo pari kertaa senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt paras ja on uskollinen. Vaatii samaa toiselta ja jos ei onnistu niin se on kerrasta poikki sanon suoraan sen.
Neitsyt exä petti usean eri naisen kanssa :D äärimmäisen mustasukkainen ja kontrolloiva. Kun lopulta jätin roikkui perässä monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko joku tosissaan uskoo horoskooppimerkkeihin? Ette taida olla kovin korkeasti koulutettuja, kun ette ymmärrä kyseessä olevan pseudotiede? Ihan hauskahan se on miettiä horoskooppimerkkejä ja omia sekä muiden luonteenpiirteitä ja miten samanlaisia saman merkin edustajat ovat, mutta hei haloo, eiköhän kaikki pysty normijärjellä ymmärtämään että ihmisen persoonallisuus riippuu ihan eri seikoista kuin syntymäkuukaudesta. :D Ei niihin hyviin parisuhdetaitoihin vaadita oinasta tai rapua. Älkääkä nyt vaan missään nimessä alkako tuijottaa uuden (mahdollisen) kumppaninne horoskooppimerkkiä ja vetäkö jotain analyysejä ja johtopäätöksiä tyypin luonteesta tai käyttäytymisestä sen perusteella.... :D Lukekaa mielummin vaikka personaallisuuspsykologiaa ja leikkikää keittiöpsykologia parisuhdemarkkinoilla, sekin on parempi.
Mäkin oikeesti yllätyin siitä miten tosissaan ihmiset kirjoittelee tähän ketjuun :D
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tiesitko-taman-horoskoope…
Kukaan ei olekaan sitä mitä luuli olevansa, kun mukaan tuli 13. tähtimerkki ;)
Mutta vakavasti ottaen: horoskoopit ovat hauskaa hömppää ja huuhaata, eikä kukaan järkevä ihminen oikeasti ota niitä tosissaan. Eihän vaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti tuo "leijonanainen harvoin rakastuu tavalliseen mieheen". Häh? Minkä kanssa mä olen ollut naimisissa 25 vuotta? Avaruusolionko?
Se siis meinaa leijonanaisiin liitettynä, että siinä miehessä pitää olla jotain erityistä sen leijonan mielestä. Leijonat ei ihastu sellaisiin ihmisiin, joissa ne ei näe mitään erityistä.
Ei sen tarvitse olla muiden mielestä mitään ihmeellistä.
Kiitos selityksestä, ymmärsin tämän kyllä, kunhan sarkasmia harjoitin. Toisaalta, ihastuuko meistä kukaan, jos emme näe toisessa "mitään erityistä". Sitä kai se ihastuminen on, joku toisessa kiinnostaa ja kiehtoo.
Leijonavaimona olen karjahdellut leijonamieheni kanssa jo yli neljännesvuosisadan, mutta poiskaan ei vaihtaisi. Hänessä on minulle sopivasti vastusta.
Skorpprimiehet? Kiehtovia, salaperäisiä, omistushaluisia, yltiöseksuaalisia...mitä muuta? Kertokaas skorpparimiehen kanssa elävät, mitä hyvää heissä on kunnianhimon lisäksi?
Ei pidä minun kohdallani paikkaansa. Olen vaativa ja urakeskeinen rapu, enkä voisi kuvitella olevani kotirouva. En ole myöskään mikään parisuhdeihminen, tai ehkä sitä oikeaa vain ei ole tullut vastaan, jonka kanssa synkkaisi niin, että haluan nähdä useammin kuin kerran viikossa. Toisaalta taas en pihistele rakkauden osoittamisessa niiden kohdalla, joita rakastan - että jotain paikkansapitävää kyllä.
T. Rapu
En kyllä osaa mitenkään kuvitella, että leijonat tai oinaat olisivat mitenkään erityisen hyviä aviovaimoja tai perheenäitejä! Kummallakin merkillä kun tulee yleensä se oma minä ensin ja muut sitten kaukana perässä. Ravut ja härät näkisin hyvinä vaimoina ja perheen kasvattajina. Mutta kaikki tämä huumorilla! 😉
Mä oon vesimies (nainen). Olen itsenäinen, nautin yksin olemisesta, mutta kaipaan kuitenkin vahvaa puolisoa rinnalleni (puolisoni on jousimies). Olen herkkä, empaattinen ja todella syvällinen. Rakastan asioiden pohtimista ja keskusteluja, uppoudun niihin täysin. Ihmettelen maailmaa, pieniä ja suuria asioita. Olen optimisti ja haluan nähdä kaikessa ja kaikissa hyvää. Osaan olla hyvin ilkeä ovelalla tavalla halutessani, mutta jälkeenpäin tunnen kuitenkin syyllisyyttä.
Mutta mä kuitenkin luulen, että se mitä olen, on kasvatuksen tulosta. Näitä asioita minussa on vahvistettu. Sen verran uskon kuitenkin, että se vaikuttaa syntyykö ihminen tähän maailmaan esimerkiksi kesällä valoisimpaan aikaan, vai talvella pimeimpään aikaan. Uskon esimerkiksi tuon valon määrän vauvan ensimmäisinä elinkuukausina vaikuttavan jollain tavoin persoonaan, jolloin saman horoskooppimerkin edustajat ovat jollain tavalla samanlaisia.
Mä oon skorpioni (nainen), en ole yltiöseksuaalinen (en ole koskaan ollut), en myöskään mustasukkainen, pisteliäisyydestäkään en ole varma (ehkä joskus). Nouseva merkkini on vaaka, ehkä se tasapainottaa.
Olen ollut 25 v. naimisissa neitsyen kanssa, eikä tässä ole nyt mitään syytä erotakaan.
Pahimpia naisia, jotka minä olen tavannut, ovat kauriit. Suku on kyllästetty kauriilla.... (äiti, anoppi, miehen tytär edellisestä avioliitosta...) Toitottavat puhuvansa totta vaikka mikä olisi ja valehtelevat itselle sopivalla tavalla.
Horoskooppijutut on tavallaan mielenkiintoisia, vaikka pidänkin niitä aikalailla hömppänä :) Muutenkin ihmismieli ja psykologia kiinnostaa.
Täällä kaksonen, joka seurustelee kalat miehen kanssa. Aikamoisia haahuilijoita ollaan kyllä, noh ainakin sovitaan yhteen. :D
Täällä jousimies-nainen. Olen aivan paska vaimo, mikäli etsit ehtoisaa emäntää, joka leipoo päivittäin pullaa, hoitaa kodin ja mukulat uhraamalla oman uransa ja unelmansa. Ja joka on miehen tullessa töistä kotiin pöyhinyt tyynyt sekä pyöräyttänyt makaroonilooran/lihapullat valmiiksi pöytään. Joten jos tämä ei miellytä, kierrä jousimies-emännät kaukaa.
Sen sijaan, jos kiinnostaa ystävä ja kumppani, jonka kanssa saa harrastaa ja mennä yhdessä ja nauraa vedet silmissä sekä elää värikästä elämää, ota jousimies.
Vaaka-miehen kanssa pidetty yhtä jo 10 vuotta (ovatko kauniit vaaka-miehet sitten kaikki homoja, jos vaaka-naiset ovat edustusvaimoja...? :D ). Kaikki tuntemani jousimiehet ovat 100% uskollisia ja luotettavia, mikäli ovat suhteessaan onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt paras ja on uskollinen. Vaatii samaa toiselta ja jos ei onnistu niin se on kerrasta poikki sanon suoraan sen.
Ei kaikki neitsyet ole uskollisia: tiedän ainakin yhden, jolla oli sivusuhteita useampikin....