Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä
"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".
https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…
Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.
Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Laitan foliohatun päähäni ja sanon että meistä skorpioneista saa intohimoisimman ja sitoutumiskykyisimmän puolison ikinä. Ai niin mutta koko helvetin tähtitaivassysteemi on muuttunut senjälkeen kun nykyiset tähtimerkit määriteltiin. Paska mäihä.
Täällä toinen skorpioni laittaa pipon intohimoiseen ja luovaan päähänsä ja työntyy ulos räntäsateeseen ;-)
En kyl ite ottais vaimoksi tai mieheksi sellaista joka ottaa/jättää ottamatta jonkun puolisokseen horoskooppimerkkien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa vähän katsoa mikä sopisi oman merkin kanssa yhteen. Esim. rapu ja skorpioni ja härkä ja rapu sopivat hyvin yhteen. Kenen kanssa synkkaa.
Kenen kanssa minä kaksinaamainen ja pettävät kaksonen sovin?
Exä oli kaksonen, ja kai hänestä jotain hyvääkin täytyy sanoa. Hänen kanssa ei käynyt tylsäksi, koska ei ikinä tiennyt kumpi niistä kahdesta persoonasta ilmaantuu tänään paikalle. Härkä ja vaaka voisivat olla sopivan rauhallisia. Kalojen tai skorpionin kanssa kahdella ailahtelevalla on jatkuvasti draama menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa vähän katsoa mikä sopisi oman merkin kanssa yhteen. Esim. rapu ja skorpioni ja härkä ja rapu sopivat hyvin yhteen. Kenen kanssa synkkaa.
Et kenenkään, olet tuomittu yksinäisyyteen. Samoin minä, intohimoinen ja suorastaan yliseksuaalinen, ääripäästä toiseen liitelevä skorpioni ;-)
Olen jousimies, mieheni on oinas. Ikinä ei ole kenenkään kanssa asiat sujuneet näin kitkattomasti. Erimielisyyksiä on, mutta ne on helppo hoitaa. Myös aivan äärettömän hyvä sängyssä. Toinen joka oli hyvä, oli skorpioni. Suhteemme perustuu rakkauteen ja luottamukseen, ei siihen että parisuhteessa toinen omistaisi toisen. Toisin sanoen molemmilla on vapaus tehdä mitä lystää, kunhan palaa aina toisen luoksi eikä salaile mitään.
Aika paljon naiset jaksavat kirjoittaa horoskoopeista, joihin eivät usko.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon naiset jaksavat kirjoittaa horoskoopeista, joihin eivät usko.
Ja miehet myös? Sinuakin kiinnostaa. ;-))
Minä Neitsyt tunnen vetoa Härkiin. Vastakaikua ei tule. En valitettavasti tunne horoskooppeja jotta osaisin "metsästää" sopivaa merkkiä. Pitää ehkä viettää neitsytelämää lopun ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat - ei ole sen voittanutta, mitä vaimomatskuun tulee.
H-uorahtavampaa merkkiä ei olekkaan.
No joo, en tiedä huorahtavasta, mutta kaikki mun tuntemat kalanaiset on pettäneet miehiään.
Kalanaiset on aika kovia menemään sängystä sänkyyn, ja sitten kovia itkemään miten vaikeaa niillä on, kukaan ei ymmärrä ja elämä joskus vaan menee avioeroihin ja pettämisiin.
Toinen hirvitysmerkki naisilla on härkä jostakin syystä.
Entinen kaverini on härkä horoskooppimerkiltään ja voin sivusta seuranneena sanoa kuinka vaihtoi miestä tiuhaan tahtiin ja jatkuvasti oli kolmiodraamaa. Samaistun siis tähän, muutenkin hirveän kunnianhimoinen ja kateellinen kaikille kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen kirjoittaa: Kun vaimosi on kaksonen, sinulla on vähintään kaksi naista kotonasi.
Juuri näin!
Ehkä se on oma vaimosi, joka myy osapäiväisesti sexiä ;)
Terveisin yksi sellainen pullantuoksuinen äippä, ja kauppa kävisi kuin häkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kenenkään, olet tuomittu yksinäisyyteen. Samoin minä, intohimoinen ja suorastaan yliseksuaalinen, ääripäästä toiseen liitelevä skorpioni ;-)
Voi meitä raukkoja.
Täytyy nyt sanoa että kerran joku selitti minulle horoskooppimerkkini ei kahtena persoonana vaan sillä että meissä on kaksi puolta. Eli osaan olla rauhallinen ja toisinaan taas menevä. Se oli kai näitä perushöpötyksiä joihin todella moni voi samaistua toisin kuin tuo kaksinaamaisuus tai eri persoonat :D
Mietin hiljattain miten näillä horoskoopeilla voisi olla mitään perää edes teoriassa. Kehitin sellaisen teorian* että kenties raskauden aikana saatu auringonvalo ja muut raskauden eri vaiheissa tehdyt tekemiset ovat kautta-linjan naisilla niin samanlaisia että tällä olisi voisi olla jotain vaikutusta lapsen kehittymiseen tms. Lisäksi tietysti jos horoskooppeja erehtyy joskus lukemaan voi mukaan tulla myös hieman "itseään toteuttavaa" siinä muodossa että lapsena luetut horoskoopit istuttavat joitain ajatuksia päähän, esm jo pelkän merkin muodossa, koska vaikka ei lue horoskooppeja, joku mamma varmasti kertoo että olet leijona tai jotain ja tästä voi syntyä jotain sellaisia ajatuksia että suggestiolle herkkä henkilö voisi ehkä muovata käyttäytymistään.
*tosin myönnettäköön että ennen kuin kehitin tämän ajatuksen, tv:ssä oli joku dokkari jossa kerrottiin samantapaista juttua liittyen kaksosten erilaiseen kehittymiseen mutta hieman eri yhteydessä.
204 lisää: "tehdyt tekemiset ovat kautta-linjan naisilla niin samanlaisia" tarkoitan tällä esm mahdollisia sesonkisyömisiä, kaamosmasennuksia ja mitä nyt onkaan sellaista joita monet tekevät tiettyyn vuodenaikaan.
204 lisää vielä. Lisäksi sellainen tulee mieleen että horoskoopit voisivat toimia käänteisesti:
Eli lukemalla niitä ja selvittämällä onko joku "x" niin päässäsi tulee alitajuisesti mieleen ne luetut horoskoopit ja kehonkielesi sekä kemiallinen kommunikointisi voi kertoa jotain sellaista joka saakin vastapuolen käyttäytymään siten kuin odotat. Meditaatio on johtajien käytettämä tapa asettaa odotuksia tai toiveita ilman sanoja, horoskooppeihin uskova voi huomaamattaan luoda tällaisen sanattoman kommunikoinnin. En tiedä onko tätä tutkittu kunnolla mutta olen lähes 100% varma että hengityksen ja hien kemiallista koostumusta pystyy muuttamaan meditaatiolla. Vaatisi tosin sellaisia tutkimuslaitteita todentamiseen johon "hömppätieteiden" tutkijoilla ei ole rahoitusta tai käyttöosaamista - ja siksi heidän hömppätieteet ei kehity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä oli kaksonen, ja kai hänestä jotain hyvääkin täytyy sanoa. Hänen kanssa ei käynyt tylsäksi, koska ei ikinä tiennyt kumpi niistä kahdesta persoonasta ilmaantuu tänään paikalle. Härkä ja vaaka voisivat olla sopivan rauhallisia. Kalojen tai skorpionin kanssa kahdella ailahtelevalla on jatkuvasti draama menossa.
Kaksosen kannattaisi katsella tulimerkkejä. Oinas, leijona ja jousimies voisivat sopia kaksosen kanssa yhteen.
Hulluja, aivan hulluja ihmisiä kun kaiken maailman huuhaahan uskovatkin.
Jousimies ampuu kaikki miehet 😂
Olen rapu ja aika hyvin osuu. Mutta on tässä merkissä ne paskatki puolet....Onnee vaan miehelleni.
"syytän horoskooppiani kaikesta"
Oman kokemuksen mukaan horoskooppeihin uskovat kannattaa dumpata tähtimerkkiin katsomatta. En sovi yhteen huuhaauskovaisten kanssa.